Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Eljött az idő.. 70/1

2013.01.06. 13:57

szerző: B.-né Erika

január 6.

R: 1 tejeskávé 1,5 dl tej 
2 első sz. magos rozskenyér 40 gr. vaj 8 sz. sonka (lidl pulyka)

T: 1 narancs (elszúrtam, mire észre vettem mennyi az idő addigra farkas éhes lettem vércukrom a pincében erre megettem a narit, röviddel utána az ebédet :( ezt azért hétköznap kordában tudom tartani. )

E:  Húsi leves, répa, húsi,
bébi cékla savanyú+ sav. fokhagyma, csalamádé rántott csirke comb és 1 sz. csirkemell
köv. hiba: dugig ettem magam, akár a leves után megállhattam volna :( mert nem voltam éhes, kitartóbbnak kell lennem, ha nem vagyok éhes felállok, mindegy mennyi, vagy mi van hátra.

+1 kv

U:fehérje turmix

V: fehérje turmix

kezdő kép:

kepatmeretezes_hu_SAM_3065.JPGcél: a combomon akarom látni a csíkot, a popsimat formásabbnak szeretném, has laposabbnak, izmosabbnak

majd ma torna után csinálok előröl+ oldalról +hátulról.

Kezdeti körfogatok(cm): mell 91 cm derék 75 cm csípő 91 cm comb 57,5 cm vádli 38,5 cm kar 26,5 cm
59,7 kg 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr865000888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2013.01.09. 11:31:02

És akkor most ne foglalkozz a mellméreteddel! :-)
A comb-fenék vonulat, ha ezt végignyomod annyira jó lesz, én már látom! :-)))

Virág40 2013.02.08. 17:12:32

Szia Erika! Hogy álsz a tervekkel? Én most kezdtem egy év utàn újra , de még úgy làtom ez nem lesz ugyan olyan " egyszerű" mint elsőre.

B.-né Erika 2013.03.31. 14:56:47

@Virág40: jön a tavasz és meghozza a kedvet, motivációt, nyárra szoknyát is szeretnék hordani, ahhoz jó láb kell :)
süti beállítások módosítása