Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

05.31-én írtam
írhatnám, hogy minden happy és, hogy minden megy mint a karika csapás, de magamat nem csaphatom be, másokat meg nem áll szándékomban, monoton, a torna nem az étkezés nem (MIÉRT??) folytatom ma az insanityt... vizsga 13 nap múlva és 18  nap múlva, Lizandra program kezdődik június 10, addig pont 10 nap, 10+70 =  ÉS az esküvő napjáig, szeptember 14. 105 nap van.. berendelek 2 csomag fehérjét és indul ... biztos az étkezéseim miatt nem sikerül, (meg a következetlenségemből fakadóan ) 

06.10.MA

elkezdődött.......... végre, teszek képet is :)

reggel, kávéval indítottam (szokásos 0,5 dl kávé+1 dl tej 1,5%)

aztán megszereltem a runkeepert a telomra, és kimentem futni 9:30-kor, reggeli előtt ( és nem vittem vizet :( , ezt többet nem hagyom itthon)

futottam 150 m + 50 m séta 3,13 km 27:58 alatt 6,72 km/h
1 km alatt 6,65 km/h
2 km alatt 7,16 km/h
3 km alatt 6,38 km/h és utolsó pár méter 6,76 km/h / ezt csak statisztikai okból írtam, 1 hónap múlva megnézem mennyit fejlődtem./

aztán reggeli 1 sz rozskenyér 4 szelet sonka 2 levél jégsaláta (10:12kor)
12kor lesz a tízóraim 3 kor az ebédem 

kép :)

kepatmeretezes_hu_SAM_3456.JPGkepatmeretezes_hu_SAM_3459.JPGkepatmeretezes_hu_SAM_3463.JPGés a ruha amit szeretnék, hogy ÚGY álljon, tökéletesen :)
kepatmeretezes_hu_sam_3472.jpg

kepatmeretezes_hu_20130608_09.11.46.jpg

Címkék: kép

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr295337859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág40 2013.07.10. 11:42:39

Milyen lett a program vége? Már itt nagyon látszott a hasadon az eredmény!! Én sok combos gyakorlatot csak módjával csináltam mert van akinek felpakol pár centit a végére!! Nekem még van 2 hét!!!

B.-né Erika 2013.12.29. 13:15:32

@Virág40: sikerült végig? nekem nem, majd egyszer, a T25 alpha már sikerült most jön a béta, és találtam gammát is, megvan a program tavaszig :) bár ebben is sok a comb, de hősiesen csinálom, nehéz 25 perc, de legalább csak 25. Eggyel nem vagyok elégedett a bőrömmel, nem úgy húzódik vissza ahogy várnám, vártam. :( de most találtam borostyán kivonatot azzal kenem, hátha jobb lesz...

Virág40 2013.12.30. 00:51:22

@B.-né Erika: Igen nekem sikerült! Most fogom újra kezdeni...csak még egy hónap "Németh Dorottya" edzésprogramom van!!Vagyis még januárban oda járok! Utána újra elkezdem!
süti beállítások módosítása