Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok


Vannak napok amikor kihagyom pl. dec 5-6-án betegség miatt (vírus- felkelni alig bírtam, nem is gondoltam a tornára)
9 -én streching, nyújtással kezdtem majd speed 1.0

Aztán megint péntek és rohanós nap, szombat, én mentem buliba, vasárnap józanodtam, és azt vettem észre, hogy szombaton depis vagyok, befordultam hiányzott a mozgás, viszont kerestem a kifogásaim, de legyőztem magam este 21:45-kor és neki álltam core speed - ez új a béta részből, de átlendített a nehezén, utána olyan forróságot éreztem a bőrömön nem is tudom leírhatatlan érzés és az arcom még soha ilyen vörös nem volt,

tanulság: nem hagyhatom abba, mert a sport olyat ad - saját magam elfogadását, - azt, hogy megtettem magamért az egészségemért - elégedettséget :) nem vagyok lehangolt másnap, max. 1 napot hagyhatok ki. nem álltam mérlegre, most nem érzem, hogy kéne....

Ma AB lesz aztán Cardio és TBC 
jövő héten karácsony :) és kezdem a beta-t legalábbis elkezdem, aztán kiderül milyen, hogy bírom.......

Hidegen sajtolt olajokkal próbálom az immunrendszerem erősítését, még akkor is, ha az olaj kcal tartama a legmagasabb ( - fekete kömény mag olaj, - homoktövis mag olaj, -a páromnak sárgabarack magolaj a pajzsmirigy alul működésre, de a fekete kömény mag olajat Ő is szedte és segített neki (kialakulóban volt neki veseelégtelenség, de változtatott életmódot váltott, mozgás - étrend és a fehérje vizelés elmúlt, koleszterinszint olyan mértékben magas volt, de jó lett, most a pajzsmirigy gyógyszer (letrox) ezen próbálkozunk, van amin nem lehet változtatni a pajzsmirigy nem göbös viszont mint a szita üreges (érdekes az uh-n) ezt már nem lehet visszafordítani, de mindent meg fogok tenni a lehető legjobb tudásom szerint)

A Reni keményebb dió, ő nem hagyja magát, nem tornázik velem, a mononukleózis óta a nyirok mirigy gyulladás megvan, megmaradt, a tüszős mandulagyulladások folyamatosak, fáradékonyabb, most ő is fekete kömény mag olaj kúrán van, ami még van benne 30-án megyünk a gégészetre. immunerősítésen van, olvastam a béta-glükánról, azt könnyebb bevenni :) addig marad az omega 3 :) csak annak rossz az íze (halas)

SOK BOLDOG KARÁCSONYT!!! úgy szép az élet ha zajlik............................

images_2.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr195698556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2013.12.19. 10:52:49

Mononucleosis után nekem kb. kéthavonta tüszős mandulagyulladásom lett, és folyamatosan hőemelkedés és hajhullás. Kiderült, hogy a mandulám folyamatosan enyhén gyulladásban van. Mióta kivették, ezek a tünetek megszűntek :) Érdemes lehet elgondolkodni rajta.

B.-né Erika 2013.12.19. 11:51:27

@PrettyWitch: :( erre gondoltam én is, hogy ki fogják kapni neki,
köszönöm, hogy írtál róla, és azóta mióta kivették nem baj, hogy nincs? mert az ott egy védőkapu funkció lenne, bár rosszabb ha folyamatos gyulladásban van, mert akkor a mandula a góc,
nem lettél betegesebb? torok gyulladás - gége gyulladás ezekre gondolok.....

PrettyWitch 2013.12.19. 13:49:53

@B.-né Erika: Nem, egyik se volt azóta, pedig eltelt több, mint 10 év. Megfázások igen, torokfájás igen, de össze sem lehet hasonlítani azzal a rendszeres tüszős mandulagyulladással, ami korábban volt.
süti beállítások módosítása