Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Ami kimaradt, lemaradt :)

2012.10.17. 22:14

szerző: B.-né Erika

Egy rövid visszatekintés

2010.04.15 87,5 kg 31 évesen az Ádám 1 éves szülinapján ( a szoptatási időszaknak már 5 hónapja vége) 
szinte leestem a mérlegről = ettől a nagy számtól, magamon nem éreztem,a tükörben sem láttam, a fényképeken szembesültem

saját kútfőből neki állok és csökkentek a mennyiségen (1 merőkanál) ekkor még 3* eszem (reggeli, ebéd, vacsi)

2010. autóbaleset = minden megváltozik körülöttem, átértékelem az egész életem....

2010 nyara mindenáron fogyni, ekkor gondolkozom tiltott szerek szedésén, szerencsére nem rendeltem meg.

2010 ősz. 82 kg és heti 2* aerobik. (étkezésnél: finomított liszt, cukor visszaszorítása.) már itt eldöntöm, egyszer megcsinálom a honvédségi felmérőt /3200 futás, fekvőtámasz, húzódzkodás, felülés = mindez időre és megadott darabszámra.)

2011. tavasz 78-79 rátalálok a lifetiltre ( Petra beszámolóját dobta ki a kereső) utána folyamatosan várom az új bejegyzéseket (bár akkor nyáron kipurcant a számítógépem, így unokaöcsémhez jártam és olvastam, amikor odajutottam, motivált, bár akkor még eléggé "lusta" üzemmódban voltam, és a folyamatos "futni kéne, mert az a leghatásosabb", de elindulni nem sikerült :)

2011. nyár után jön egy erősebb, hogy MEG TUDOM CSINÁLNI, ÉN IS MEG TUDOM CSINÁLNI. 5*- i étkezés  (reggeli, tízórai, ebéd, uzsi vacsi= fehérje turmix)

2011. október jelentkezés a slim programba a lifetilt blog által meghirdetett 70 napos fogyókúrás, dokumentált program. Ekkor 74,5 kg-mal jelentkeztem és áttérek az egészséges, tiszta, (adalékanyagmentes ételekre) és a túró is bekerül a kedvencek közé :)

2011. november 3. 71,8 indul a 70 nap dokumentálva a LIFETILT blogon és itt is, vissza lehet olvasni.
kezdő post http://tukorkepem.blog.hu/admin/post/edit/3309388 

DIÉTÁM ITT

2012. január 17. vége 60,5 kg és végre érzem és látom, hogy igazi nő lettem  -12 kg 70 nap alatt :)
a vége post http://tukorkepem.blog.hu/admin/post/edit/3548453 
kepatmeretezes_hu_sam_2296.jpg

2012. június - augusztus 55 kg,  a combom ekkor tetszett a legjobban, viszont a felsőtest elveszett, így 58-59 az én súlyom

2012 10.17. ma reggel 58 voltam, így jól érzem magam, és ez a lényeg.

összességében - 30 kiló és sok - centi viszont ennyire vékony csípőm és popsim még nem volt még 20 éves koromban sem. 93 cm a popsimnál, 88 cm feljebb a csípőcsontnál, ezt a LIFETIILTnek köszönhetem, a Tamás által írt 5 napos diétás napoknak, a blognak mert erőt adott és még most is erőt, motivációt kapok, hogy JÓ maradjak és ne érjem be kevesebbel.

Zene mára:

  

nagyon tetszik a haja :)

most ilyen az enyém hajnövesztés indul:

DSC_0269.JPG

+1. az insanity folytatódik képek hamarosan ....

Címkék: interjú összefoglaló

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr334855188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág40 2012.10.29. 19:03:26

Én pedig a te utadra talàltam rà. Engem pedig ez vitt előre,!!!!!És ezt utólag is nagyon köszönöm.!!!!
És gratula!

Scala 2012.11.11. 20:02:42

Nagyon jó post! Még jövök ide! :-)
süti beállítások módosítása