Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

jövő heti edzésnapló...

2012.03.11. 21:15

szerző: B.-né Erika

Ez a hét gyorsan eltelt, sok minden történt és a hét lezárásaként egy óriásit buliztunk húgicámmal (HAPPY BIRTHDAY!! és Niki barátnőmmel.   Képek lesznek ruciról, buliról :) bár rendesen elengedtem magam mert úgy érzem kellett és most. Alkohol : sok. Kalória majd ha ráállok a mérlegre sírok, most nem :)

Heti torna:
Hétfő : 1 óra torna+ oda vissza futás 1+1 km
Kedd: -
sz: -
cs.:-
P: -Szo:-
Vas: fegyencedzés fél óra bár ilyenkor az időt nem nézem és addig csinálom ameddig nem érzem hogy nem bírom +1

Jövő heti edzésnapló:

Hétfő : nyújtás 40 percben

Kedd: fegyencedzés futás után ( 6 km)
csak egy dolog tarthat vissza a szél 

Szerda: ???

Csütörtök: 1 óra torna előtte utána futás 1+1 km

Péntek : futás 6 km

Szombat: fegyencedzés

Vasárnap: 6 km ebéd előtt.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr764310432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág40 2012.03.12. 11:21:48

Csak egy kérdés! A futásoknál soha nem fájt a sípcsont/vádli terület! Nagyon küzdök vele. kb. 20 perc múlva olyan fokon elkezd égni és fájni, hogy nem tudok tovább koncentrálni a futásra! Már kentem minden félével! Nincs valami ötlet? A slim3 előtt mivel fogytál ilyen klasszul??

Virág40 2012.03.12. 20:28:32

Nektek mi a véleményetek erről a vitáról ami a lifetilten is megy? Kardió futás, vagy aerob futás? Állítólag a magasabb puzustartományban való futás az izmot bontja nem pedig a zsírt. Szerintetek?

B.-né Erika 2012.03.12. 23:36:40

@Virág40: Én is néztem a vitát holnap rákérdezek a Tomira...
Én naturlandos sósborszeszesre esküszöm :)
A slim előtt 87,5- 82 között elég volt annyi,hogy a mennyiséget csökkentettem.
majd 82-nél cukor stop,fehér kenyér stop, és már meggondoltam mit eszem,heti 2 mozgás bejött-- így mentem 79ig ott találtam LIFETILTRE onnantól kerestem az egészségeset, de még mindig volt benne magyaros ételek lisztes főzelék rántásos leves krumpli kevesebb fehér rizs néha még tészta is, a heti 2*1 óra torna folyamatos
76-74,5 krumpli tilos, rizs tilos fehér kenyér tilos, süti tilos, cukor tilos, heti 2 mozgás és jött a lifetilt, ha nincs nem adom le vagy megállok 67 kg nál, tudom. érzem mert annál már elégedett vagyok/ voltam. Márc. 26 -án kezdődik a következő slim :) velük fogom csinálni mert mostanában többször elcsábultam, tartom az 59-et,de miért ne legyek BATMAN (Tomi mondása : "Legyél mindig önmagad! Kivéve, ha lehetsz Batman! Mert akkor inkább legyél Batman".)

B.-né Erika 2012.03.12. 23:40:25

@Siena2007: Terveztem és nem jön össze, holnap Pest, ma futottam és kondi is volt pici és nálam a nyújtás pihenés nem torna :) rá kell állnom a heti 3-4 futásra utána kis edzés max fél óra levezetésnek akkor lesz 2 nap pihi... nyújtani sokat szeretnék csak nem jön össze, pedig spárgát szeretnék :) és nem is vészes szélben futni :)

Virág40 2012.03.13. 08:31:27

@B.-né Erika: NAGYON büszke lehetsz magadra, de ezt már mondtam. Viszont rá kellett jönnöm, hogy nem is olyan nehéz nemet mondani azokra a dolgokra amire eddig nem is gondoltam, hogy menni fog. Vagyis nem volt meg az elhatározás!! És most érzem csak , hogy milyen fontos is ez az egészhez az elhatározás. Most már kifejezetten élvezem ha mások tömik magukba a sütiket és nekem pedig eszembe sem jut , hogy meg kellene ennem.Jó érzés! Szóval HAJRÁ BATMAN!!

Virág40 2012.03.13. 08:36:47

JA most jött be egy ügyfél és megjegyezte, hogy "NAGYON" sokat fogytam!!!! Most már egyre többen jegyzik meg. Hát el kell hinnem!! 3 hét -6kg, -8 cm csípő, -6 cm derék!! Ezek szerint látszik már!!

B.-né Erika 2012.03.13. 14:43:03

@Virág40: De jó!! ezek a bókok visznek előre és szinte doppingolnak, hogy folytasd!!

Virág40 2012.03.13. 20:57:54

@B.-né Erika: Meg az olyan emberek mint Te akik példával tudnak előljàrni! Csak azt nem tudom , hogy fog elférnek ez a sok Batman ?

B.-né Erika 2012.03.14. 12:27:24

@Siena2007: @Virág40: De jó lesz hosszú hétvége és pihi remélem ;) ha jó idő lesz mindenkit kihívók a pályára a friss levegőre :) még szervezek egy futást is :) remélem sikerül :)
És írok egy jó hosszú bejegyzést képekkel is :) már illő :)
süti beállítások módosítása