Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

holt tengeri iszap.....

2013.12.25. 16:48

szerző: B.-né Erika

Az én pici keresztlányommal: Verával.jpgboldog Karácsonyt.jpg

És a holt tengeri iszapomról: 
Már egy ideje nézegetem a jomtom oldalán ezt a csodát, olyan jókat ír róla, de nem csak ő hanem több oldal is.

Még csak 2,5* kentem fel
2* úgy, hogy tettem bele olíva olajat összekevertem és úgy tettem fel,az arcom széléig, a fél az most van (csak a fél arcomat kentem össze már száradásban van, így nem tudok mosolyogni :D 

kepatmeretezes_hu_sam_3956.jpgEddigi tapasztalatom róla: a homlok ráncom már nem olyan erősen látszódik, a haragos ráncra is jó, kipattogott a szám melletti rész bal oldalon ( méregtelenedik ), ezért kentem most így fel, hogy gyorsítsam a folyamatot. Bár most csak natúran kentem, nincs benne olaj. Szerintem, nincs különösebben rossz illata

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!!!
karika.jpgkarácsony.jpg

Címkék: ünnep iszappakolás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr415708247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása