Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Valentin nap

2012.02.14. 12:21

szerző: B.-né Erika

429788_182778418494353_118865098219019_264161_781544766_n.jpg

Normálisan eszem tegnap figyeltem is :( dehogy! össze ettem mindent aztán tornáztam egyet utána fehérjével - gyorssal zártam a napom :)  nem időben feküdtem és korán keltem!!

Ma reggelimet sem írom le mert a feta sajt és a slim kenyérkéim melyből hirtelen nem is számoltam mennyi csúszott le...
Majd 11:45 kis bicózás után tízórai 125 túró natúr joghurttal és édesítővel 15: 00 pizza ebédem lesz párom visz valentin napot tölteni :) a súlyom tartom 61 valamennyi voltam ma reggel :D örülés van ezerrel...
 letelt az 1 hónap :) kezdésről hamarosan írok :)
korizni is szeretnék ma.. de hogy eljutok vagy sem beteg a kicsi Ádi így nagyon nem szeretem látni és jobb mellette lenni .... odabújik dédelgetem :) kis cuki :)  

18:00 valami még nem is tudom... uzsiféle, ha kori után akkor gyors fehérje :) pudingként kanalazva!

21:00 hát ha lesz kedvem akkor fehérje, de korán akarok feküdni mert fáradt vagyok, folyamatosan. 

BMI: 62 re számoltam, kerekítettem felfelé. wellnescafe. hu jártam..

 Normál

Testtömeg-indexed az életkorodnak megfelelő egészséges BMI-határok között van, ami azt jelenti, hogy nincs feltétlenül szükséged szigorú diétázásra. Ha van is rajtad pár kiló felesleg, azt egészséges táplálkozás és rendszeres testmozgás segítségével könnyen leadhatod. Az életkor növekedésével testsúlyunk is mérsékelten gyarapodhat. Ez nem káros folyamat, azonban rendszeres testmozgás és egészséges táplálkozás mellett nem is feltétlenül szükségszerű jelenség. Az egészséges emberek körülbelül 1200-1500 kcal/nap-os étrend betartásával fogyhatnak. Nők számára inkább az 1200 kcal/nap-os energia-bevitelhez közelítő, míg férfiak számára inkább az 1500 kcal/nap-os energia-bevitelhez közelítő étrend lehet hatékony. 

1200 ??? itt is azt írják ?? ma kedd van.. 2 nap


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr244104261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása