Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Csütörtökön délután szintfelmérő lesz, várom is meg nem is , tudom fejlődtem, a futásnál eléggé látszik simán le fogom futni az előírt 2000 m-t még akkor is ha lesz bemelegítőkör 400m :)

A hasazásnál néztem próbáltam.. próbálgattam.. 1 perc alatt..inkább csak arra megyek rá ne úgy essek a földre. A női fekvőtámasz remélem menni fog, bár most is ugyan úgy lefáraszt :)

És a saját súlytartás... még mindig nehéz vagyok a kezemnek :)

100 m és inga futás itt azért remélem időben jobb leszek :)
Menni fog!!! 

Ma reggelim már megvolt kefir 150gr +2 kanál zabpehely ami kb. 30g
tízórai 1 alma, mandula 8 szem
Ebéd: 15 dkg hal 1 krumpli zöldség keverék 3 kanál talán egy marék..
Uzsi rozskenyér... ( mivel én megveszek egy egész zacskó rozskenyeret és abban 12-14 szelet van és egy héten talán 2-3 szelet fogy el ezért én bedobtam a mélyhűtőbe és amikor kiveszem bedobom a kenyér pirítóba és finom :) )
minden kenyér pirítva ehetővé válik szerintem :) 2 sz. sonka pari hozzá

vacsi: turmix vízzel+ tejjel

Folytatódik a fűtés korszerűsítés ami most még annyiban merül ki, hogy fal vésés ahol a csövek mennek a falban...Az új ablak bent a helyén, nekem tetszik :)

Ma vagyok a 38. napon hátra van még karácsonyig 14 nap már csak 2 hét!!!!!!!!!

Instrukció:

a lifetilt program 3 alkalmat engedélyez az elhajlásokra.
1. a teljes nyári időszak
2. dec 24-25-26
3. szilveszter éjjel, 
tehát marad 9 hónap a programra amikor is nincs buzgálkodás nem kifogás a születésnapok esküvök legény és leánybúcsúk. mentes vizzel bulizol eszed a répát mig a többiek a te tortátad eszik legénybucsukon sem rúghatsz be lánybucsukon sem rendelheted ki a koktéljaidat. de a nyár az más ott mehet minden ott élni kell ezért a tilt időszak kiemelten fontos periodusa a januártól májusig tartó időszak amikor is megcsinálod magad a nyára, és a szeptembertől pedig leadod ami a nyáron feljött a fesztiválokon stranodn bulikban akárhol. a karácsonyt engedjétek el ami belefér szilveszterkor idd le magad durván, de a többi az szigor és fegyelem.

22 nap 2012 ig!!!!

Új év, új élet!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr13452894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása