Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

10.29.

2011.10.29. 21:42

szerző: B.-né Erika

Már csak pár alvás és hajrá!! Holnap vendégek jönnek hozzánk, ilyenkor üdítő, süti hegyek, rántott húsi, fasírt. Ma kevertem úgy krémet, hogy a lányom volt a kóstoló :) Egyébként minden hozzávaló adott volt, beletettem amit bele kell, a vendégek meg megízlelhetik.. A natúr joghurtos+túrós diet sütim is elkészült és a hűtőben várja a holnapi napot, hogy kiborítsam a táljából...És áfonyával bolondítottam meg, úgyhogy hupi lila színben pompázik. Kép holnap.

Jól vagyok és várom a kezdést, a diétámat november 6-tól fogom szigorúan tartani, én azt teszem amit Bence mond. Mindenben tartom az előírtakat. Nov. 1-én valamit kezdünk a futásommal, addig nem kezdek el futni, majd utána, ha jó lesz...addig ha kedvet kapok ellipszis trénerre ugrom és tekerek, vagy biciklire, azt is szeretem. Vagy hasazom mert az is rám fér és a kezemet is erősíthetem szóval most még egyenlőre csak a magam módján. Sokat nyújtok, mert titkos vágyam a spárga, de melyik lánynak nem.. Ha lementem teljesen megörökítem... Addig csak egy fél spárga- >kepatmeretezes_hu_sam_0988.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr163338749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2011.10.30. 00:35:05

gyerkőcök mit szólnak hozzá, hogy belevágtál? :) olvasnak ők is Lifetiltet, meg ismerik Tomit, tudják a dolgokat?

B.-né Erika 2011.10.30. 09:47:25

@thatsme: A lányom miután látta a szintfelmérős videót mondta, hogy mindenben támogat és nagyon oda fog rám figyelni, hogy teljesítsem az előírtakat, Ő már nagy nemsokára 15 éves lesz, a kicsik aranyosak, látni fogod a képeimen mindig ott vannak ha fényképezem magam, ha késleltetetten exponál a gép akkor rohannak velem. Azt egyszer felveszem videóra ti is nevessetek :)mert nagyon édesek amit lerendeznek :)
süti beállítások módosítása