Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

reggeli gyors

2012.08.02. 05:38

szerző: B.-né Erika

Nem tudok aludni, hajnalban felköhögtem magam és ilyenkor már nem tudok vissza aludni :( 

Tegnap megvizsgáltak tüzetesen mi bajom is lehet, mellkas röntgenen is voltam, nem tüdő gyulladás, de köhögök még mindig, eszem, de csak a minimális mennyiséget, mert eszem és közben is jön a görcsös köhögés és félek, hogy megfulladok. :( 
Tegnap ebédre már sikerült húsit is tuszkolni magamba, finom volt, viszont zavar, piszkál, mindenesetre nem örülök mert meg akarok gyógyulni, ráálltam a mérlegre

mutatom

kepatmeretezes_hu_SAM_2703.JPG

Utálom, kisebb a cicim, nem akarom! ha egyszer jobban leszek visszaáll a rend 58-59-re :) csak a mikor a kérdés.

Szép napot!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr394691622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.08.02. 08:23:17

Jobbulást! És igazad van, ez már mintha túl kevés lenne, az 58 kg-val teljesen jól néztél ki.

lulullu 2012.08.02. 08:36:31

Szia! Először is jobbulást! Még soha nem írtam, de az elejétől követem a blogodat. A köhögés okát ugyan nem tudom megmondani, de nekem is volt ilyen időszakom, és nagyon jól bevált lándzsás utifű szirup. Igen, sajna van benne cukor és bizony az íze is hagy maga után kívánni valót, de még a legnagyobb köhögő roham közepette is egy korty elég volt, hogy elmúljon. Egy próbát megér szerintem.

B.-né Erika 2012.08.02. 16:43:20

@lulullu: köszi, kipróbálom :)

@PrettyWitch: vissza fog menni :) én is ott/azon a súlyon, jól éreztem magam :) most nem...

Tomisz 2012.08.03. 09:23:38

Milyen gyógyszereket írtak fel az orvosok amugy?

C-vitamint szeded nagy dózisban (500-1000mg legalább)?
Ha nem akkor mindenképp.

Amugy nekem ilyenkor sima köptetők segítenek + neocitran vagy aspirin és c vitamin nagy dózisban.

A másik meg amikor jobban van az ember nem szabad abbahagyni. Elmúlnak a tünetek és még 1-3 napig szedni kell tovább a gyógyszereket.

B.-né Erika 2012.08.04. 09:16:24

@Tomisz: szia, antibiotikum volt kb. 3 hete és annak a maradványa ez a fulladásos köhögés, a múltkoriban pipám volt :) /VENTOLIN/ nem használt, most THEOSPIREX -a dokinő szerint doppingszer ;) (www.egeszsegkalauz.hu/keresok/gyogyszer/theospirex-150-mg-retard-filmtabletta-2108.html) és ACC 200. a C vitaminból reggel 750 mg, meg ami az ULTRA A-Z-ben 200 mg és még pezsgő tabletta 2* 500 mg (gyógyszertári wallmark) minden nappal jobb, de azt várom amikor futhatok. Bár ma kinézek kicsit és kipróbálom magam, mennyire vagyok terhelhető.

Scala 2012.08.08. 09:09:05

@B.-né Erika: David Beckham és Cseh Laci is állítólag azért "asztmás", hogy az ilyen cuccokat gond nélkül. Meg még sokan mások...

Szerintem a betegség után nem érzed majd magad soványnak, és beállítod azt a súlyt, amit szeretnél. Nem feltétlenül sokkal több, csak erősebb leszel. Nem gáz ez a súly sem szerintem, ismertek... :-)

@PrettyWitch: Mindjárt megyek hozzád is, az elmúlt egy hétben sok dolgom volt, aztán felforrt az agyvizem. :-)
süti beállítások módosítása