Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Addig barátnő a barátnő ameddig ugyanúgy nézel ki mint Ő? (EGY SÚLYCSOPORT)
Ha jobb vagy akkor már jön az irigység és a féltékenység?
És közétek férkőzik megmérgezve ezzel az évekig tartó szorosabbnál szorosabb kapcsolatot :(

MIÉRT???

Nem tettem semmit!! nem változtam!! és mégis :(

ha a barátnő nem bízik :( :( :( ez van, akkor le kell mondanom róla? magyarázkodjak?? 

Nem tudom mit tegyek, csak annyit, hogy nem csináltam semmit, de a világ forog ... az élet megy tovább...

MÁS:

5 ok, hogy miért szakíts az egyes csillagjegyekkel

ÉN Kos ( március 21. - április 20.)

1. Kosok rendkívül nehéz természetűek. Indulatkezelési kurzus erősen ajánlott.
2. Minden érdekli, és hamar fellelkesül valami iránt, de kitartani már nem igen szeret mellette. Egy Kosnál a fellángolás csupán addig tart, míg valami új mánia el nem tereli a figyelmét. És arra nem kell sokat várni.
3. Éretlen és naiv, és nem is nagyon akar felnőni. Ezért ha egy Kossal randizol, az olyan, mintha egy örök tinédzserrel lenne dolgod.
4. Az őrületbe kerget a türelmetlenségével, bármiről is legyen szó, minden AZONNAL kell neki!
5. Én-centrikusak, és szűklátókörűek. Képtelenek megérteni a te álláspontodat. Jobban teszed, ha felkészülsz a végeláthatatlan vitákra.

PÁROM Bika (április 21. - május 20.)

1. Makacsság, Bika a neved. Jobb, ha felkészülsz, hogy soha nem nyerhetsz egy vitában vele szemben. Hiába van neked igazad, ne várd tőle, hogy ezt valaha is elismerje.
2. Megosztjátok a házimunkát. Te csinálod, ő meg nézi.
3. Mindig az ő igényei az elsők, a tieid csak utána következnek.
4. Megöl mellettük az unalom.
5. Egy Bika sohasem nyílik meg előtted teljesen. Hiába tudod, hogy történt vele valami, minden kérdésedet hárítani fogja. „Miről beszélsz? Jól vagyok" – ez a maximum válasz, amit várhatsz tőle.

Annyira így van :)

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr94682408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.07.28. 06:24:15

Erikácska! Szia!
Az emberek ideig-óráig együtt haladnak az úton, és ha ez kellemes volt, akkor hálásnak kell érte lenni. Azért is, ami már elmúlt. Ha valaki fejlődik, változik (hogy ne alá-fölérendeltségben közelítsük meg, mert nem az a fontos, hogy ki lett jobb vagy több a változással és melyik ragadt le... neki még meg kell élni valamit, mielőtt változna, vagy soha nem fog változni, vagy csak nagy gebaszok árán nem tudjuk), szóval ha változol, fejlődsz, akkor már nem ugyanott, ugyanúgy halad. Mint egy többszintes autópálya, amilyen itthon nem létezik, de USA filmekben látni. Először csak a sáv változott, ma már lehet egy felső körhídon vagy, ami felvezet a teljesen más pályára. Legtöbbet azzal ártasz a közlekedésbiztonságnak, ha nem az előtted lévőre, hanem a leelőzöttekre fókuszálsz.
Tudom, hogy a rosszindulat még inkább ront a dolgon, és hogy csalódott vagy. Többször átéltem én is ilyet, nehezen fogadtam el a változást, de csak még több rossz élményt gyűjtöttem be, amíg be nem telt a pohár, és végleg bezártam azt a kaput. És jött valami más, szebb, nekem megfelelőbb.
Nem önhittségből, de megjegyzem, hogy évek múltán is vissza akarnak szüremleni a régi ismeretségek, meggondolták magukat, na azt viszont nem hagyom!

Csillagjegyek :-))). Anyukám Kos, a 3. és 4. pont maximálisan igaz rá.
És azt is igaznak gondolom a tapasztalataim alapján, hogy AZ ÖSSZES Kos rohadt türelmetlen piti dolgokban, pláne, ha nem magukkal kapcsolatos, hanem a másik élete. Borzalmas megélni.
Igen jól leplezed! :-)

Bika: férjem is az, de rá ezek nem vagy csak kis részben igazak. :-) Sok múlik a többi jegyhelyzeten.
És szerintem nem unalmasak, csak a volt főnököm... :-D

Scala 2012.07.28. 06:28:31

És egyébként igen, a magyar nőknél ez a tipikus, hogy egy súlycsoport, egy műveltségi és egzisztenciális szinten legyetek, ha az egyik feljebb kerül, az már frusztráló.
Jobb egyetem, állás, több pénz, vagy csak szimplán több boldogság: dögölj meg te szemét, hogy neked igen, nekem meg nem. z van, frusztrált nemzet. :-(

B.-né Erika 2012.07.28. 10:05:55

@Scala: 1,5 hónapja érzem empatikusabb vagyok és nyitottabb, befogadóbb, és érzelmesebb is, eddig ennyire nem tudtam mutatni, éreztetni másokkal. Nem sok ember tud a bizalmamba férkőzni, sok haverom van, kevés barátom. Életem során meg tudom mondani, mennyi barátnőm van/ volt (Edina - Ő Spanyolország vagy környékén élt amikor elvesztettük egymást,Zsuzsi Los Angelesben van, beszélünk FB, Gitta hozzá fel kéne mennem fehérvári, le szeretne fogyni, segítek neki,és Éva, aki most féltékeny,és Móni, vele együtt kezdtük a fogyást, neki nem sikerül) nem sok emberrel osztom meg a titkaim elég zárkózott vagyok.
Tényleg fejlődünk és számunkra jobbá válunk, a lemorzsolódás az élet vele járója, rá kell jönnöm :) és nem keseregni.
köszi, hogy írtál, remélem nem sokáig tart a kesergés/ keserűség.
úszás voltál tegnap?

Scala 2012.07.28. 10:14:57

@B.-né Erika: Nem úsztam képzeld. Délig aludtam, aztán rámtört az éhség, a kaja beszerzésbe (gyaloglás oda-vissza) a melegtől és amikor felfelé kellett menni kifáradtam.
Este megint vásároltunk, akkor már semmi bajom nem volt, a meleg rossz (gondolom a plusz súly és a hormonális változások).

Kesergés: addig tart majd, ameddig szükséged van rá, de abban biztos vagyok, hogy a mondás az ajtókról, kapukról helytálló: ha bezárul egy, nyílik (azonnal) egy másik! ;-)

B.-né Erika 2012.07.28. 11:12:55

@Scala: a meleg mindenkit megvisel, tegnap különösen párás meleg volt, szenvedtünk, mi is.
Megnyugtató amit írtál.
Pszichológia:
tanultuk az elvesztés fázisait, a 4. a depresszió majd az elfogadás...
jól vagyok mert hiszem nyílik az új ajtó :)

Scala 2012.07.28. 18:17:18

@B.-né Erika: Hálásnak kell lenni azért ami volt, áldással lezárni, nem ragaszkodni. Az élet halad az isteni rend szerint tovább. Írod a blogot is, itt vagyunk mi. :-)

Egyébként amit írtál, hogy mennyi gazi barátod van még így is bőven több, mint pl. nekem. A nők közötti barátságok, amúgy is...

Scala 2012.07.28. 20:33:26

Mit ír a tudomány a Skorpióról, vele miért kell szakítani?

B.-né Erika 2012.07.29. 08:59:50

@Scala: Skorpió (október 23. - november 22.)

1. A Skorpió legendásan féltékeny. Ne is álmodj róla, hogy mellette barátaid is lehetnek.

2. Sohasem tudhatod, hogy valójában mit érzel iránta, mert folyamatosan manipulálja az érzéseidet.

3. Különleges képessége van ahhoz, hogy két pillanat alatt letörje a hangulatod, vagy, hogy könnyekre fakasszon. Menekülj!

4. A Skorpiók megtévesztőek és titkolózóak. Csak annyit fogsz tudni róluk, amennyit ő akar tudatni veled.

5. A Skorpiók szigorúak és merevek, ezért készülj fel rá, hogy az apró viták is óriási csetepatékká fajulhatnak.

viszont azt vettem észre az aszcendensek is számítanak :)

dorka80 2012.07.29. 10:50:48

Sajnos a legtöbb ember irigy, ahogy én tapasztaltam. De egy jó barátnő?... az nem szép dolog! Inkább örülni kellene, ha a másiknak sikerélménye van! Én legalább is így vagyok vele!
Sok emberben csalódtam, az irigységet akkor láttam a "legélesebben", amikor vissza mentem GYED-ről dolgozni. Elég rosszul érintett a szemekből való irigység, amire egyáltalán nem számítottam, főleg jó pár embertől. De rég volt, elmúlt, azóta sokkal jobb állásom van :D és mindenkire, aki ilyen nagyívbe... ;)

Scala 2012.07.29. 13:21:19

@B.-né Erika: Köszi! Szuper! :-)))
Az első nem annyira, de a többi 30 éves koromig eléggé. :-)

@dorka80: Jaaaj. Ne is mondd!
Egyébként pontosan mire is voltak féltékenyek? Hogy neked van gyereked?

B.-né Erika 2012.07.29. 20:20:10

@Scala: szerintem nőknél nem lehet tudni mi van a háttérben, vagy mi is a konkrét ok, csak haragszanak :( nem mondják el az igazi okot.pedig van. akár tudatalatti is lehet.
nálam nagyon bejött az összes :)betalált.

dorka80 2012.07.29. 22:12:17

@Scala: Nem a gyerekre. Arra, hogy vissza tudtam menni a régi munkahelyemre, és van munkahelyem. Á...
Volt nekem is egy nagyon nagy barátnői csalódásom. Nehezen estem túl az egészen, de ma már csak mosolygok a dolgokon, sőt, pár hete beszélgettem vele, mert össze futottunk és kellemes beszélgetésünk volt. Egy a baj, hogy már nem hiszek neki (sok dologban? vagy semmiben?...), mert anno hazudott sok-sok dologban...

Scala 2012.07.30. 00:23:33

@B.-né Erika: Így igaz! Nagyon jól mondod. Az elfojtott, tudatalattiba letett dolgok sokkal többet bezavarnak, mint hogy a hétköznapokban gondolnánk!

@dorka80: Én ha hazudik kiszűröm ma már... 21 éves korom óta. De akkor nagyon tudott fájni. Ha maguknak hazudnak az emberek attól is rosszul vagyok, és ma már nem is húzom el az ilyenekkel a kapcsolatot. Mert csak indokolatlanul agresszív leszek kis dolgokban, levezetésképpen.

Ez a munkahely dolog tisztára fura nekem... mindenesetre én eleve annyira messze vagyok a magyar átlagtól ízlésben, hogy nem is próbálom megérteni. :-D

dorka80 2012.07.30. 18:39:19

@Scala: :) Nem tudom, akkor hatalmas csalódás volt ezzel a bizonyos barátnővel, mert én mindent megosztottam vele, és mint kiderült utólag, ő csomó dologban hazudott. Pont akkor voltam terhes, az még rátett, mert extra érzékeny voltam :S :(.

Ööööö... a magyar átlagtól eltérő ízlés??? Ezt nem igazán értem... :O)

Scala 2012.08.08. 09:37:41

@dorka80: Csak annyi, hogy nekem sok mindent meg kell értenem Ugarland mentalitásából, főként munkahelyi, közösségi dolgokat, mert nem vagyok olyan. :-) (kiskoromban évekig külföldön éltem)

dorka80 2012.08.09. 21:40:12

@Scala: Értem. :)
És hogy vagy? Hogy bírtad a nagy meleget? Hány hetes vagy, ha szabad megkérdezni?

Scala 2012.08.10. 09:03:50

@dorka80: Most már rosszul bírtam az az igazság, túl sokat volt kánikula az idén. Megnéztem, az első ilyen hétvége a május elsejei hosszúhétvége volt, rekordmeleggel. Aztán volt lehűlés, venni kellett leggingset is, de azért négy hónapja extrém 40 fokok vannak, elegem lett.
Nagy önsajnálatban végződött, és éjjeli fekvések az erkélyünkön (de nincs ott ágy). Rohadtul elegem volt már.

dorka80 2012.08.12. 09:25:32

@Scala: Elhiszem, hogy nehezen bírod/bírtad. De most legalább van egy kis lehűlés, legalább is nálunk jó hüvi lett, bár süt a nap.
Akkor kb. 10 heted van. Kislány/kisfiú?
süti beállítások módosítása