Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

kepatmeretezes_hu_SAM_2516.JPG

Ezért kifeküdtem! A hasam nagyon fehér, a vállam, hátam, arcom szépen barnult a többi nem tud, mindig rohanok.

A napokban a pszichiátrián jártam, egy- egy klienst kaptunk, akikről rövid beszámolót írunk, tudtam mikor oda mentem, mire vállalkoztam, de erre nem számítottam.
Találkoztam egy anyával aki 34 éves és kimerült, a párjával elhidegültek egymástól, (no sex) a kislányuknak szentelte az életét miután megszületett és közöttük aludt, nem volt magára ideje, ezért elváltak és Ő a kimerültség tüneteivel (depresszió) bevonult meggyógyulni. 
Ott is olyan emberek élnek mint én, mi, bárki, csak a krízis tűrő képességük más, hiszen én is ezekkel a tünetekkel élem kinti életem, de nem adom fel mert van bennem egy hajtó erő, ami azt mondja, nem adhatod fel. 

Ez a hét érdekesen alakult étcsokis fagyira vágytam minden egyes nap után, remélem holnap már nemet fogok tudni mondani és visszaállítom magam és a lelki egyensúlyom :)

kepatmeretezes_hu_SAM_2579.JPGszép napot!

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr544650824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomisz 2012.07.13. 14:59:15

Hihi... jó ez a kép, csini. :))

Alakul a formálódás is szép lassan, vannak jelei. Csak így tovább! ;)

dorka80 2012.07.15. 11:02:23

De jól nézel ki!!! :)

dorka80 2012.07.15. 11:04:30

Egy kérdésem lenne: te szedtél Pyruvatot és HCA-t is? Ha mindkettőt igen, hogy szedted??? Mert mindkettő evés előtt kell beszedni. Melyiket mikor??? =) Nem tudom.

B.-né Erika 2012.07.15. 14:12:49

@dorka80: :) igen pyruvat és HCA is, evés előtt, a Tomi úgy variálta, hogy a HCA evés előtt,//A HCA-t 30 perccel étkezések előtt tanácsos szedni, és ne szedjük nagy rosttartalmú kiegészítőkkel vagy ételekkel együtt, mivel ezek csökkentik hatékonyságát.// hogy ne szívódjon fel az étkezésből a szénhidrát tehát a keringésben marad, van időd elhasználni, (Mikor ételt (kalóriát) eszünk, ami nem használódik el energiaként, az a májban és az izomszövetekben glikogénként tárolódik – ezért nevezik gyakran „raktározott energiának”. Ha a glikogénraktárak megtelnek, a többletkalória zsírrá alakul, szemtől szembe helyezve minket a ma már oly általános fogyókúrákkal. A HCA segíthet, mivel a jelek szerint megakadályozza a „felhasználatlan” ételek zsírrá alakulását, ezáltal csökkenti a nemkívánatos zsírfelhalmozódást. Kimutatták továbbá, hogy csökkentheti az étvágyat is, ami egy plusz pont a súlycsökkentést elérni vágyók számára. A kutatók szerint a HCA az ATP-citrát liáz enzim blokkolásával fejti ki hatását, ami a részben a szénhidrátok zsírrá történő átalakulásáért felelős. Ekkor több szénhidrát tud glikogén formájában tárolódni – amit aztán energiatermelésre lehet felhasználni –,)
A Pyruvatot meg utána,-mondta a Tomi, van aki edzés előtt kapja be 30 perccel, annál annyira nincs megszabva.

Scala 2012.07.17. 08:33:16

Szia Erikám! Szerintem is remek a kép! :-) A karod is nagyon baba, csak így tovább.

Mövenpicknek van egy csokis fagyija (SPAR), csokidarabokkal, veszélyes, veszélyes. Volt egy hónapja nekem is egy hetem a társaságában, bár ketten ettük, és a túl sok csokireszeléktől telítődtem a harmadik napra.
Szerintem az alváshiány és a szellemi munka miatt kívánsz szénhidrátot, én pl. teljesen elvagyok gyümölccsel, és főzelékkel egy pár napja, még a marhahús imádatom is alábbhagyott!

Futás megy?

Tegnap benéztem egy sportboltba, két pár cipőt is találtam, amit szívesen viselnék, de persze nem vettem semmit. Egy jó ideig úgyse megyek futni, és annyi minden másra kell költeni... de ha minden jól alakul, azért be fogom szerezni a futót, olyan jópofa, és babakocsitoláshoz is felöltözhetek úgy, mintha... nem?

Scala 2012.07.17. 08:42:40

Erika, a hardcore amerikai edzést csinálod inkább mostanában, vagy csak futsz? Elég jó a hatásfoka, a kis kép alapján, feszes vagy a kritikus helyeken.

Az osztály, ahol dolgoztok és a benyomásaiddal nagyon egyetértek. Az emberek nagyon különbözőek, és más-más érzékenységi szint mellett, más-más viseli meg őket és azt máshogyan dolgozzák fel/be. Ezért kell jóval megértőbbnek lennem nekem is. Én alapvetően szeretem, amikor szembe tud nézni valaki azzal, hogy nincs jól, hogy esetleg segítségre szorul.
Én az élethazugságokat rühellem, amikor "minden a legnagyobb rendben van", én milyen okos-ügyes vagyok önképerősítő előadások keretében, aztán 10 perc után kilóg a nagy üresség, ami felett táncikálunk.

dorka80 2012.07.17. 18:35:05

@B.-né Erika: Köszönöm a bő tájékoztatót. :) Akkor jól szedtem be őket. A Pyruvatom holnap kifogy :(((, de a HCA 3/4-e megvan :).

B.-né Erika 2012.07.17. 19:09:21

@Scala: most megint semmi :( úgy köhögök, majd kiszakad a tüdőm :( nem bírom, így nem tudok kimenni futni :( pedig hiányzik már. extra c vitamin bevitelem lesz, kikúrálom magam és még ezen a héten elkezdem az insanityt a szinten tartás miatt. nem akarok sem fogyni sem hízni, szinten tartani, majd egyszer szeretném látni a mérlegen az 57 kilót, ha az 55- öt céloznám meg félek átesnék a ló túl oldalára, ezen a héten pszichológia óránk lesz végig, önismeret teljes mértékben. majd később lesz supervisio is, azt nagyon várom. Még mindig nap-nap után teszem fel a kérdést magamnak, hogy jó helyen vagyok, jó irányba tartok? Ennyi érzelem még nem szabadult ki belőlem mint az elmúlt másfél hónapban. mindenki felé szeretettel fordulok.
az unokahúgimnak most hétvégén kukucskáltam meg a pociját nagyon édes kis gömbölyű,7 hós, és a másik unokahúgimnak is lesz bébi, aki most tölti a 4. hónapot, és augusztusban ESKÜVŐ náluk :) Bébibumm van nálunk :)

Minden ember törekszik a lelki egyensúlyra, és vágyunk a boldogságra, én leginkább a futás után érzem, de torna után is jó.
csini anyuka leszel, ne hagyd el magad :)bár szülés után 6-8 hétig pihenjetek de minden nap fésülködj meg és bár a pindurinak 24 órában szüksége lesz rád, ha lefekszel a párod mellé legyél bombázó, ;)mert annak lát, ne rontsd el.
Tegnap mondta a pszichológus nő, hogy ha pinduka sír ne hagyjuk sírni, hiszen Ő csak így tudja tudtunkra adni, hogy valami baj van, de akár unatkozhat is, nem kell azonnal hanyatt-homlok rohanni felvenni, de viszonylag rövid időn belül, viszont az lesz a legtökéletesebb amit együtt fogtok kialakítani, mert minden kisbabó más. Olyan jó, beszélsz már hozzá? elmondod mit csinálsz, verset olvasol neki? kis tünemények, úgy szeretem a pici nyuszikat= babákat,
akár dolgozhatok majd ezzel a szakmával fogyatékos gyerekek között is, mint segítő.
csak ezen a héten legyek túl, és a 3 esszémen+ 1 feladat kidolgozáson :) nemsokára megint gyakorlat :)
nagyon gyorsan telik az idő. ugye?

Scala 2012.07.17. 23:28:02

@B.-né Erika: Hello!
Gyógyulást!
A torokfájás, gyulladás a term.gyógy. szerint a kimondatlan dolgokra hívja fel a figyelmet.

Verseket nem. Beszélni igen, gondolatok inkább, és aranyosan reagál.

Teljesen egyetértek a sírásról írtakkal, megszületik, és sokáig nem tudja, hogy már nem bent van, ahol egy pillanat alatt kielégíthette minden igényét. A sírásnak oka van, igen, férjem is kifejtette, hogy nem szereti, ha hagyják sírni, a volt főnöke azt csinálta, volt egyszer nála megbeszélésen, otthon. "Péter, úgy hallom sír a gyerek! Nem baj, majd abbahagyja ..." Van ebben valami kegyetlenség, nem?
Az unatkozás is igaz, és hogy nem kell minden esetben hanyatt-homlok rohanni... na de ezt mikor és hogyan fogom tudni megkülönböztetni? Majd kiderül.
Végtére is ezt hívják anyai ösztönnek, nem? :-)

Scala 2012.07.18. 10:08:58

@B.-né Erika: Egyébként hogy fáztál meg nyáron, a klíma valahol? Vagy hogy lehűlt az idő?

Jobbulást, az a fontos.

55 nem a ló túloldala. Bár messze is van, úgyhogy ezzel nem kell most leragadni foglalkozni. :-)

Scala 2012.07.18. 10:19:00

Két napja rákattantam a sportszerkókra.
Ez pl. a sapkát leszámítva (bár ki tudja, lehet az is jól jön, ha napközben futok, nem itthon, mert itt sötétedés után csináltam, az az én napszakom)... szóval a videóban látható cucc, 100%-ig én vagyok. :-)
www.rubintreka.hu/videomagazin/egy-kis-mozgas-rekaval-kezdd-el-te-is

Az a baj a Rubint Rékával, hogy szülés után (vagyis cs-metszés után) túl hamar elkezdett hasizomgyakorlatokat csinálni, még nem zárt be középen az izom, ezt minden anyukának le kell tesztelnie, hanyattfekvés és mutatóujj és a középső a has közepére, ha van rés, akkor tilos hasat erősíteni, de talán még a Pilates-szerű dolgok is. Mert ha nem, akkor kinyílva marad, azért olyan domború a hasa valahol, ebben a rohadt jó pólóban is látszik. :-)

Elvagyok, na.

nemetherika 2012.07.22. 18:21:07

@Scala: nálam is van amit írsz :( a hasamnál fent végül is nem nagy és ott besüppedt a hasam, talán ezért nem látszik. Én is szeretem a sportszerkókat ha tehetném mindenhova abba mennék, mert kényelmesek nagyon és csinosak is.
Amit elkaptam teljesen baci, és valahonnan kaptam, vagy kórház, vagy a gyerekek az oviból. De fulladok nagyon, Augmentint kaptam 875 mg-ost és még VENTOLIN spray-t használok.

Néha gondoltam rá, hogy inkább kimondom a kimondatlan, de ez már kínzás amit művel velem a torkom :)

Babó, az összeszokás után menni fog, sokan már a kórházban összeszoknak, és felismerik milyen sírás, ami persze mindig bővül majd. kis nyuszi muszi :)érzed amikor csuklik? olyan furcsa érzés, meg majd amikor a kis tappancsát és kezecskéjét végig húzza belül a pocakodon és várja hogy simogasd, a végén nálam nagyon erősen is húzkodták és amikor elmondtam nekik, hogy finoman mert ez nekem nem jó megértette, talán, de továbbra is húzkodta, kis tünemények. Prettywich BOSZInak is növekszik a babója :)Ő dec. 28-ra van kiírva :) nemsokára én is babázom, az unokahúgimnál, október mindjárt itt van, olyan gyorsan telik az idő :)

Scala 2012.07.23. 20:07:04

@nemetherika: Erikácska, de te gondolom nem hasizmoztál hat héttel a szülések után? Vajon mi lehet ez? Örülök, hogy nem látszik. És amúgy a képeken sem jött át, a RR-é kimondottan szembetűnő.

Jobban vagy már torokügyileg?

Sportszerkók: én is ilyen vagyok, ha sokallja annyit mond a férjem, "veszek neked egy sípot". :-)))

Baba: csuklik? Nem! Azt érezni?
Olyan édes amit a tappancs és kezekről írsz, olyan szokott lenni, igen. Odafigyelek akkor, hogy sokat simogassuk!
Most nem akarok többet írni, mert csüt. megyünk vizsgálatra, megnézni mi a helyzet a tündérkével.

PrettyWitch egy angyal, kaptam egy doboz Gravidát tőle. Összefutni nem tudtunk, my bad. De egyszer remélem megnézhetem a pocakját!
Most elutaztak, ha jól tudom! :-)

B.-né Erika 2012.07.23. 20:47:53

@Scala: közben a saját profilomat váltom a másik profilomra, ami szintén Én :D nem a skizofrénia első tünete :)
a hasizmozást 6 héttel a szülés után, tuti nem, akkor még nem is gondolsz rá :)
nem az az első, ilyenkor annak örülsz ha kimehetsz és rendesen lezuhanyzol, hajat mosol és kicsit több időt ülsz a Wc-n. Aztán beáll a rend :)

A torkom gyógyul napról - napra jobb, de még nem vagyok az igazi...
Mennék futni, ma nagyon rajtam van, ki ki ki...
Boszink 1 hétig távol nyaral :) de jó neki :)
Én találkozom vele /remélem/ RUNTILT lesz 08.14 /körül v. aznap/ el jössz?
Baba-mama runtilt, persze nem futni, csak ott lenni is olyan feeling ;)

Scala 2012.07.23. 20:55:31

@B.-né Erika: Igen, észrevettem a nickeket! :-)
Csak azért kérdeztem, hogy gondolom nem hasizmoztál, és mégis olyan "maradt"... szóval akkor nem ez lehetett az oka.

Napi beosztás amikor megvan a pici: hát majdcsak lesz valami, segítségre a férjem személyében számíthatok, talán anyu, ha képes nem idegesíteni, mert attól csak elapad a tej, és minden rosszabb.
Megoldom, egy biztos én nem csinálok mártírt magamból! Nem is várja el senki szerencsére. Annak sosincs jó vége. :-)

Scala 2012.07.23. 20:57:11

@B.-né Erika: Runtilt: köszi, hogy mondod, bár nem hiszem. Futni ugye tuti nem, úgy meg nem érdemes... és szerintem amúgy is a telken leszünk.
Majd egyszer tal. :-)
Ha küldök képet magamról mailben, hogy ne legyen ilyen egyoldalú?
süti beállítások módosítása