Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Jól vagyok

2012.06.01. 20:08

szerző: B.-né Erika

Fáradtan, de jól :)

Ezt csinálom :) = INSANITY 60 days (http://jegeskave.hu/cikkek/2010/06/29/insanity-60-napos-edzesprogram )
( jó bár fárasztó a folyamatos rohanás mellett :) a vacsik folyamatosan kimaradnak és keveset alszom, ez nem tesz jót az életemnek (sem) hát még a súlytartásomnak, eddig is meg voltam róla győződve, hogy csak megfelelő minőségű és mennyiségű alvással lehet tartani ill. fogyni, de erre most már saját tapasztalatom is a rendelkezésemre áll.

Tehát edzésem a héten:

Minden hétköznap gyalog 2*2,8 km + 2*1 km ehhez előbb - utóbb hozzászokom :) nem tudom futva megtenni mert ha az előbbi busszal megyek elég idő van kigyalogolni, ha pedig 8.20-ra a későbbi busszal mennék be, 10 perc alatt nem érek oda és félkor kezdődik az első óra melyről nem illik késni :)

 Fit test- hétfő- teszt eredmény a végén egyben.
insanity 1. nap- kedd / 40 perc kemény izzadok mint a .../
insanity 2. nap- szerda, futás után /30perc+ 40 perc /
szünet - csütörtök- így a vasárnapi szünet előre hozva, viszont angolozni voltam helyette és fél 10kor ágyba kerültem :)

insanity 3. nap - péntek :) ma (tetszik és várom is, ez egy intervallum edzés :) ) a súlyom változatlan 60,0 :((

Insanity-Cardio-Recovery.jpg

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr404550711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.06.06. 20:16:16

Ez az edzés elég hardcorenak tűnik, bár nem értem, hogy jönnek ki a napok, mit mikor kell... mindegy kíváncsi vagyok, hogy megy le a 60 nap!

Scala 2012.06.06. 20:24:19

Ja, de értem! Kb. 40 prc egy alkalom, ami szerintem még nem indítja be a zsírégetést, vagy csak épphogy... 50-60 perc, nekem mindig az idő jött be az intenzitás ellenében. Az viszi le a súlyt, a minimum 50 perc kardió. Emellett bölcs dolog futni menni, úgy tuti lesz! ;-)

Alvás: ezt én is megfigyeltem, alváshiány = szénhidrátzaba, hízás. :-(

A LifeTilt diétádat eszed Erikám, vagy kicsit lazítva? ;-)

Ne légy türelmetlen, lehet két hét amíg beindul a fogyás, innen már ugye nem peregnek le olyan könnyen a kilók.

Ezzel a DVDvel meg nehogy meghúzd magad, én azért szeretem a monoton dolgokat, mert azt begyakorolva egyre jobban mennek a mozdulatok, de itt túl sok a program, sok idő, amíg mindet megtanulja az ember.
Ettől függetlenül jó keménynek tűnik!

B.-né Erika 2012.06.06. 21:28:35

@Scala: 58,2 vasárnap és beteg vagyok, megfájdult a torkom és most pihit tartok, extra c vitaminnal, ilyenkor a mozgást hanyagolom, vasárnap tornáztam utoljára és futottam előtte, szóval az étkeken kell visszafognom most, bár hirtelen 2 átfogó vizsgám is lesz, tehát nem fukarkodhatom a jó szénhidráttal mert kell az agyamnak, különben nem fogom tudni használni :) Nem is igazán a fogyókúra miatt csinálom, hanem a lapos has és a szép feszes comb, nem mellesleg fenékformálásra is, állóképesség növelés és sebességnövelés- a futásom miatt, hogy jobban menjen. Ez a torok fájás rosszkor jött, de ez is mutatja sokat vállaltam, meggyógyulok és újult erővel vettem magam bele- vissza :) egyszer majd csak meglesz az 57 :) ha nem a lényeg a 60 alatt tartani tartósan :)
A diétámat tartod? ha valamit megkívánsz azt edd meg, nem kell sok, de valamiért a test jelezz, hogy kell neki, emlékszel mikor éjjel- nappal mogyorót ettem, mostanában már nem kívánom, viszont a vérképem olyan tökéletes lett :) úgy örülök. végre egyszer a 30 év alatt :)

Különben ez intervall edzés(=INSANITY) mindent bele, a végén annyira izzadok, hogy a hajamból csavarni lehet és közben "csöpögök", a bőrömön át is veszem a levegőt, nagyon tetszik. Váltogatnom kell a mozgásformákat, ne unjam meg :) És ennél minden nap más a megadott órarend szerint. 60 nap után biztos teszek képet, csináltam pocakos- has képet mert bizony van még :)

B.-né Erika 2012.06.11. 07:12:35

@Scala: anatomia.uw.hu/ora-034/ora-034-cc.jpg
anatomia.uw.hu/ora-034/ora-034.htm
2 mm vastag
a septumon a magzati életben foramen ovale

születés után záródik

fossa ovalis
erre gondoltál, amikor azt írtad, hogy születés után megvizsgálják nála? jól vagy? kis bébi is jól van?

Scala 2012.06.11. 11:33:01

@B.-né Erika: Igen, szerintem ez lesz az. Csak nem merülök el ebben, mert még véletlenül sem akarok komplikációkról olvasni jelen állapotban.

Jól vagyok igen, köszi az érdeklődést! Szépen elmúlt a hányinger is már. Csak a meleg miatt volt némi szombaton, de az a férjemnek is (autóba beüléskor), és sütiztünk anyósomnál, az édesség csak fagyiban jó délután. :-)

Egyre kevésbé vagyok elesett vagy fáradt. Kicsit kezdem kövérnek érezni magam, visszaveszek a sültkrumpli chipsből és édesség, és liszt. Csüt. mértem magam a klinikán, megbeszéltük, hogy mire vigyázzak, ha megyek úszni, ha akarom van étkezési-diétás tanácsadás a klinikán, 3000 g feletti gyerekeket szült a hölgy, kettőt, mellesleg fotómodell volt. Megnézem sztem, ha túl vagyok a cukorterheléses balhén jún. vége. Addig csak figyelek egyedül, most úgyis a brokkolit kívánom sajttal, és krumplipürével. :-D

Anyu vett bélszínt pénteken, szombaton készítette el a férjem, tökéletes volt. :-))) Heti egyszer - bár nem vacsorára - muszáj lesz. :-D
süti beállítások módosítása