Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

MOTIVÁCIÓM MERT KELL!!!!

2012.04.28. 15:29

szerző: B.-né Erika

motivációm.jpg mert kell!!!!!!!

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr874478120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomisz 2012.04.29. 16:48:27

Ez az egyik kedvenc képen azok közül amik a neten keringenek mostanában. :))

Persze a holdon van a földönjáró emberekhez képest. De eszméletlen jóóó... :))

Scala 2012.04.29. 16:53:00

@Tomisz: Nekem ő túl izmos, olyan, mint egy férfi.
Azok a csajok bombák, akiket BB kirak a LifeTiltre, a Testalkat diéták nőknek / Look Good or Die, és a fenék postnál. :-)
Ez a nő egy pasi. :-D

Tomisz 2012.04.29. 18:05:14

@Scala: Ez a nő "csak" fitt... akikre te gondolsz meg csak piszok jól néznek ki, de nem feltétlen fittek. :)

Azért a kettő nem ugyanaz, de mindkettő fényévekre van az "átlagos" embertől.

Ez a kedvenc fitt képen... de van abból a kategóriából is kedvencem amire te gondolsz. Nem is egy. :)

Scala 2012.04.30. 00:03:04

@Tomisz: OK.
Nekem akkor nem kell feltétlenül, a fitt, csak nézzen ki piszok jól az etalonom.
:-)))

Átlagos... lelombozó már maga a szó is.
Amikor 15 körül elkezdtem combosodni, az volt a parám, hogy egyszer bűncselekmény áldozata leszek, és a rendőrség olyan hírben kerestet, hogy átlagos testalkatú. :-D

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.04.30. 06:37:03

nekem errol a keprol az jutott eszembe, hogy reggell allnak furdoben a pasijaval, es mindketten szinkronban borotvalkoznak :) (bocsanat, ez az en izlesemtol eleg tavol all, es maximum arra motival, hogy magasabb faktoru naptejet kezdjek el hasznalni...)

:)

Tomisz 2012.04.30. 12:14:24

@Scala: Igen ez nem a legszerencsésebb szó, mert ha sok az elhízott vagy nem fitt ember, akkor az átlag is olyan lesz mindig mozog velük. :))
És ugye ki mint vesz észre maga körül abból veszi magának a szubjektív átlagát.

Mondjuk ez igaz az összes ilyen alkati fogalomra, mert a vékony is nagyon tág határok között van értelmezve.

Nálam az átlag pl ott van, hogy nem elhízott, de nincs izomtónus sem nagyon. A "puha" test. :)

Tomisz 2012.04.30. 12:15:13

@ajmfebulosz: Jajj ne túlozzz... még a végén kockahasad lesz és te leszel a férfi akkor otthon? :DD

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.04.30. 12:45:33

@Tomisz: ez a veszely nem fenyeget (marmint hogy kocka hasam legyen....) amugy nalunk demokracia van :P

Tomisz 2012.04.30. 14:27:01

@ajmfebulosz: Ez a "ha nem tetszik leléphetsz" rendszer? :P :D

Scala 2012.04.30. 17:02:58

@Tomisz: Igen, a fogalmak változnak! Én orvosilag sem számítottam soha túlsúlyosnak, és hosszabb távon alultápláltnak sem (max. amikor 51 kg voltam a 170 cm-hez, de az rövid ideig volt, felszedtem két kg-t hamar, és azzal az alakommal nagyon elégedett voltam.). Szóval amikor húsos voltam is a normál tartományba tartoztam, de nekem és a testemnek az húsos volt.

Személy szerint én a petyhüdt felkartól vagyok ki, az sztem pontosan leképezi egy nő edzettségi és fittségi szintjét.

Azt szokták mondani, hogy a könyök bőrének a minősége reprezentálja az egész bőrfelület hidratáltságát (washingtoni Copland nevű sztárbőrgyógy. gyorstesztje), és ezen a vonalon szerintem a felkar pedig elárulja a teljes testet, ha már ott vannak gondok, és annak a mértékétől függően a segg-comb-has-csípő is egyenes arányban lesz problémás / nem.

Úgy általában véve is jobban kellene vigyázniuk a magyar nőknek a kivágott dolgokkal, nem véletlenül közkeletű kifejezés a konyhásnéni kar. Az sajna nem csak a menzán ivódik az ember agyába. :-D

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.05.01. 11:53:10

@Tomisz: nem, ez a neha o most meg foz en meg x-boxozom rendszer :D

PrettyWitch 2012.05.01. 19:53:33

A saját hasam sem tetszik még, de ez sem :(

B.-né Erika 2012.05.01. 20:05:06

@Scala: amióta ezt leírtad a könyökömet extra krémmel halmozom el és a thermo krémemből tettem a karomra is, nem szeretnék konyhás nénis lifegő szárnyas karokat :)

B.-né Erika 2012.05.01. 20:09:06

@PrettyWitch: nagyon sok munka van egy ilyen kocka hasban és nagyon sok lemondás is. a szénhidrátok egyből olyan helyen rakodnak le ahol... has - csípő :(
És bár olyan krémet nem találtam amit Anna írt, de thermo krémet beszereztem és minden este bekenem a bőr radírozás és luffa dörzsi kesztyűs átmasszírozás után. Remélem hatni fog most már valami, bár többet kellene hasaznom, de nem jut időm naponta :(

PrettyWitch 2012.05.01. 20:12:14

@B.-né Erika: Tudom én, hogy rengeteg a munka benne, és nem is lekicsinyelni akartam a teljesítményt. Csak ez az, ami nekem "ingyen" sem kellene. Kicsit kevesebb kockával már igen, de ez így nagyon fiús.

Scala 2012.05.01. 20:29:42

@B.-né Erika: A bőr könyv: Dr. Michelle Copeland Lehetsz még szebb!
www.libri.hu/konyv/lehetsz-meg-szebb.html

Igen jó a megközelítése, legalábbis nekem maximálisan fekszik, kellően igényes és natúr. A honlapján vannak képek is.
www.drcopeland.com/procedures_nonsurgical.php

Itt ömlesztve a mindenféle beavatkozás eredménye:
www.drcopeland.com/beforeafter.php

B.-né Erika 2012.05.01. 20:35:22

@PrettyWitch: Én pedig azt látom, hogy mi áll mögötte és nagyon nehéz, tudom, hogy nem akartad lekicsinyelni hiszen mi tudjuk nap mint nap mit kell megtenni és mi mindenről kell lemondani, ha szépet szeretnénk, és legfőképp egészségeset magunkból kihozni a jót, a jó formánkat :)
Motivációs képnek a legdurvábbakat kell hoznom, magamnak, hogy felállítson a kényelmes fitnesz labdámról amin épp ülök és ma sem tudott kirugdalni, hogy fussak egyet pedig elhiheted hiányzik, csak könnyebb itt kifogásokat írogatnom minthogy kihúzzak egy jót futni. És most jön az, hogy sötét van és fáradt vagyok, testileg és lelkileg megviselt és holnap korán kelek.

PrettyWitch 2012.05.01. 20:37:58

@B.-né Erika: Nagyon meg tudlak érteni, kifogásgyártásban én is verhetetlen vagyok :( Nekünk most szerveződik egy szerdai és egy csütörtöki futás. Nem tudnál te is partnert találni hozzá? Úgy sokkal könnyebb (és cikibb lemondani is).

Scala 2012.05.01. 20:52:04

@Scala: kieg. persze a dokinő plasztikai sebész, de a könyvében nem ezt a vonalat nyomja, hanem hogyan tudsz magadnak, termékekkel (nem csak a sajátja! Hanem típusok: radír, arclemosó, tonik, hidratálás, antioxidánsok).

B.-né Erika 2012.05.01. 21:27:46

@PrettyWitch: B.-né Erika 2012.05.01. 21:23:42- átmásoltam oda is írtam neked :)
kimentem a pályára, sötétedés - sötét lett, de nem bírtam magammal, annyi kifogást soroltam fel Boszinak, az előbb, hogy kilöktem magam az ajtón és kipróbáltam az intervall futást, csak pár kör ment és 3,2 km futottam 14-15-14-13 km/h sebességgel a gyors szakaszoknál, runkeeper kerékpározásra állítva, így nem tudom mennyi a - kcal-om, bár az úgy is csak tájékoztató meg rövid is lett, de jól esett. Szóval csak annyit akartam kihozni, hogy a pálya is göröngyös, hepe-hupás, legközelebb nap közben letudom amíg látok is :) de eléggé megizzadtam. ilyen rossz eredményem mostanában nem lett, de ha majd ráérzek jobb is lesz 3,2 km 25 perc.

PrettyWitch 2012.05.01. 21:34:20

@B.-né Erika: Pedig én nem is kértem rajtad számon semmit :) de nagyon ügyes vagy, nem a számok miatt (intervallhoz nem értek), hanem mert felálltál és elindultál!

B.-né Erika 2012.05.01. 21:35:35

@Scala: felírom és megkeresem a Plázában a könyvesboltban :) megnézem hátha van valami jó ötlete megereszkedett hasbőrre. :) köszi :) ha sok a jó ötlet megveszem mert elkelnek a jó ötletek így 35 felé közeledve ;)

Scala 2012.05.02. 03:57:29

@B.-né Erika: Ha lesz időm beszkennelem neked az elejét! ;-)

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.05.02. 12:47:19

@PrettyWitch: en ma reggel futottam, melo elott, 6:30kor. nekem kell az a franya lapos (de nem kockas :P) has :)

Tomisz 2012.05.02. 17:13:33

@PrettyWitch: Nekem kéne ingyen... elfogadnám. :D
De persze értem én mit mondtok nagyonis... elég egy sima lapos has is. ;)

A könyökre nekem a sima Baba normál testápóló is bevált... 2 nap alatt rendbehozza bármennyire cserepes is.
De igen tudom a női bőr más... :)

B.-né Erika 2012.05.02. 19:42:39

@PrettyWitch: köszi :)
van egy kép az FB-n Nike, hogy told ki magad az ajtón onnantól már menni fog. megmutatom.
(kép aláírás:
"Rossz időjárás? Rossz passz? Ha nincs kedved futni menni, akármibe is kerül, told ki magad az ajtón. Ha gyakrabban vagy úton, mint nem, akkor hamar észre fogod venni, hogy jól érzed magad."
www.facebook.com/photo.php?fbid=10150651849794227&set=a.378123254226.158849.285274429226&type=1&theater

PrettyWitch 2012.05.02. 22:19:47

@B.-né Erika: Igen, ha egyszer végre elindulok, akkor már oké. Ma szerencsére elindultam :)
süti beállítások módosítása