Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

SZOMBAT

2012.02.25. 15:54

szerző: B.-né Erika

BULI VAN!! Utoljára a SLIM lányokkal voltam egy fergeteges partyn a JAM-ba :) NAgyon jól éreztük magunkat a mentes vízzel is,

mivel még nem tudom mikor kell mennem Pestre a WELLNESS magazin fotózásra ezért tartok egy mentes party-t mentes vízzel :)

és táncolok remélem jó lesz :) PÖRGET A SPEED ami sok zöld tea és guarana :) de már rám fér mióta lefogytam nem tomboltam ki magam... pedig ez is olyan mint a futás... levezeti a feszültséget :) és jó rákészülni .. bár jelmez - farsangi buli lesz egyáltalán nem tudom mit is vennék fel ami jól áll és jó is rám nem úgy, hogy beleférek legalább 2* ( és ez nem panasz :) ) ruhakeresés majd kis smink valami csillámos Adrinak nagyon jól állt az ANGYALOS jelmez és smink :) akkor én leszek a BOSZI!! Bocs BOSZI (prettywitch) kölcsönkérem egy estére :) ma igazából nem igazán ettem olyan dolgot hogy húha
R: 7kor 2 sz. tk kenyér 2 tk. feketeribizli lighttal
T:10kor  45 gramm fehérje 160 tejjel :)

Ebéd : 3kor  250 gramm túró 3/4 doboz natúr joghurt édesítő

szerintem 18 kor lesz még valami por aztán ennyi....
jobban el kellett volna osztanom... :( éhes lettem ettem többet mint megszoktam és tovább is eltelít ...

Holnap futok is ebéd előtt vagy után még nem tudom, de már 4,5-5 km szépen lassan emelem csak, nehogy baj legyen :) jó kifogás, de különben vigyázok tényleg mert hosszútávra tervezek a lábaimmal... 

423942_234192583336887_100002384423901_513712_892359129_n.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr254203041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása