Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

SEGÍTSÉG nem bírom unatkozom délután 4 van és én pánikban mert kívánom mindent csak édesség kategóriába essen

Erre az oldalra találtam és nézegettem a recepteket és amikor délben lecsúszott a mikrós sütim nem is volt gond ha délután sütiket néztem, de most van mert délben csirke volt.

és sonka tojásfehérje uzsimat kiváltottam a tejszínes sütis ízű porra + túró natúr joghurt édesítős keverékemre 

ez tette be a kiskaput, megmutatom, de csak belinkelem mert diétázás alatt csak erős idegzetűeknek illetve fakíroknak :D

http://www.zilatortaforma.hu/index.php/torok-bognar-renata-dobos-torta/#more-498 

unalomevő vagyok és az ingerültségemet is ezen vezetem le...

19- torna

20:30 por vacsi 

aztán tente :) a gyerekekkel :)

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr494147927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.02.20. 18:14:47

nyugi, erősek vagyunk és ellen tudunk állni :) holnap már csak nevetni fogsz az egészen és büszke leszel magadra, amiért megálltad.
nekem a süti nem téma, szempillám se rezdült a linkedre, bezzeg a koliba hazafelé mindig a török étterem mellett megyek el és amikor megcsap a gyros illata... :(
de kibírjuk! gondolj arra, hogy hét végére akár az 50valamennyi is meglehet, ezt csak nem akarod elrontani sütivel? :D
egyébként tök jó, ugyanannyik vagyunk, csak rajtam +10 kiló hozzád képest :D

B.-né Erika 2012.02.20. 18:41:36

@thatsme: én is folyamatosan erre gondoltam, hogy akár holnapra meg is lehet az 59,9????????????? és ezt nem ronthatom el :)) kibírjuk!!!! most megyek tornázni utána már nem lesz gond!!! holnap majd 3-ra időzítem a futást és futás után sincs gond :) de ez a 4 óra, és a szénhidrátéhségem, megint előjött, de így nagyon fincsi volt túróval a tejkaramell ízű fehérjepuding, nyamm... bár így is nyertem plusz kcalt
de még így se vészes, mintha csinálok mikrós piskótát...
és +5-+6 cm :)

Sahar 2012.02.20. 19:24:28

Oh, azt hittem, hogy ma csak nekem volt ilyen napom. Én nem bírtam ellenállni. Megettem egy darab diabetikus kekszet. Aztán este betoltam egy banánt, rá ettem kb. hat szem mandulát.

A mandula kalóriatartalma borzalom.
Felér egy szelet sütivel.

Hm, nem tudom, hogy fogalmazzak, amikor nekem vannak azok a bizonyos napok, akkor jobban kivagyok éhezve a szénhidrátra. Amúgy tök jól elvagyok. Nálatok is van összefüggés? :(

JónásBrigi35 2012.02.20. 20:20:25

Na, jól van, ma én is csak édességre tudok gondolni... Valami lehet a levegőben! :) Én is betoltam egy banánt este, és aztán ittam egy tejkaramellás fehérjeturmixot. Nem, nem volt elég, de én sem akarom tönkretenni a fáradtságos munkámat, és szidni magam a mérlegen vasárnap...

debramorgan 2012.02.20. 20:38:59

Erika, én ilyenkor benyomok pár mandarint, vagy narancsot, nekem segít, Édes, olyan, mintha lenne mit rágcsálni...Vagy répa!

B.-né Erika 2012.02.20. 21:24:23

@Sahar: lehet, hogy van összefüggés nekem is nemsokára aktuális :) még szerencsém nincs itthon banán :) Az ebéddel végeztem és rá 1,5 órára már megettem fél almát majd 2 marék fagyasztott meggyet korán ebédeltem 1kor és 4kor már jogosan reklamált a pocim :) És egyébként a mandula milyen finom kiveszem a 6 szemet és becsomozom a zacsit nehogy rájárjak :)
@JónásBrigi35: ez tart vissza engem is különben ment volna a mikrós süti túrós töltelékkel :) de a mérleg mindent mutat :)
@debramorgan: és én hirtelen nem is gondoltam rá pedig olyan édes répánk van itthon, meg pár szem narancsi van még, mandarin nincs... de amit ettem tejkaramellás és túrós, ilyet még készítek nagyon bejött :)
@Siena2007: olyan szép süti és íncsiklandozó :) remélem nem lesz többször ilyen bár tuti lesz az édességmániám miatt, de ennyit megér, hogy vékony vagyok, leszek , alakulok :)

B.-né Erika 2012.02.22. 13:21:04

@Siena2007: Én is ma hallottam a rádióban ma TIBETI NAP VAN :) elő a mosolygós énemet :) bár ma igazán nehéz nem érzem túl jól magam az Ádi most gyógyult a Dodi most lett beteg, de hamar elmúlik és a napocska is süt :) szóval fő a pozitív hozzáállás.. elkaptam a gyerekektől ezt a bacis valamit nem jött ki rajtam teljesen, de sokszor érzem és így nem megyek futni meg a nyirok mirigyem van még bedurranva.... jelezve, hogy valami baci van a szervezetemben... egyenlőre nem szedek semmit csak C vitamint meg kálciumot meg még D vitamint mától... A speed reggelre megmarad PYRUVAT felfüggesztve és ha valamit megkívánok eszem belőle, tehát a diéta stagnál kicsit 2-3 nap, gyors kiheverem és hétvégén a jó időbe letolok 4 km. :) és a diéta folytatódik péntektől remélem... ha nem kell szednem semmit (antibiotikum)...

Virág40 2012.02.22. 14:37:52

@B.-né Erika: Szia Erika! Szeretnék egy kis segítséget kapni tőled persze csak ha már jobban vagy. Én is egy anyuka vagyok csak egy kicsit nagyobbacska gyerekekkel
(16-18 éves fiuk). Mivel nem szoktam blogban írni az lenne a kérdésem, hogy itt nyugodtan kérdezhetlek a slim3-kapcsolatban? Szeretnék egy kis kapaszkodót kapni egy olyan embertől aki ezt végigcsinálta és helyt is tudott állíni.! Köszi:)

B.-né Erika 2012.02.22. 15:50:19

@Virág40: Persze kérdezz csak, minden kérdésedre vagy gondolatodra válaszolni fogok, a diétámat megtalálod lejjebb, de ide is belinkelem tukorkepem.blog.hu/2011/11/09/kep_943
tukorkepem.blog.hu/2011/11/09/mozgas_226
tukorkepem.blog.hu/2011/11/15/a_mozgasunkrol
heti 3 futás :) ami először, akár a felkészülés alatt séta, majd futás- séta - futás, akinek több mint 20 kg-tól kell szabadulni annak először csak diéta.. és a séta, fél óra.. jót tesz friss levegő, tavasz :)

Virág40 2012.02.22. 18:41:49

@B.-né Erika: Köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszoltál. Remélem jobban vagy?
A helyzet az , hogy nekileselkedtem utoljára annak, hogy tényleg másképp éljek és egy olyan bőrbe amit már rég láttam a tükörben. Nekem szülés után nem voltak problémáim mert mozogtam és 1-2 kiló híján visszament a súlyom, de sajnos az évek alatt ahogy az lenni szokott felkúsztak a kilók. Pedig elég mozgékony vagyok és lustának sem mondanám magam. Nem eszem sokat és próbálok vigyázni arra is , hogy sok vacak kaja ne legyen itthon. Hát mégis itt tartok. Évek óta nem álltam mérlegre mivel a 42-es ruháim mind feljönnek, nem gondoltam, hogy nagy a baj! Soha nem voltam egy nád száll alkatú meg kajakoztam is de a 65 kg -os súllyal a 167 cm magasságomhoz jól néztem ki. Na ez már a múlté és szeretnék nagyot álmodni és ezt magam mögött tudni. Nagyon nagy lelkesedéssel olvastam, hogy számodra is ez egy nagy feladat volt és le tudtad magadat küzdeni. Én mindenre hajlandó vagyok csak működjön. Nyáron -tavasszal biciklivel járok munkába Ősszel és télen általában gyalog. 1,5- évig minden héten kétszer edzőterem és ennek ellenére semmi. Valamit nem jól csinálok. Régebben a férjemmel futottunk heti 3×, az elég jól működött ezért gondoltam, hogy ez menni fog. Az étkezés nem probléma csak tudjam mit kell ennem. Szeretnék végleg megszabadulni 15 kg feleslegtől és ezentúl másképp élni az életemet. Remélem nem akasztott ki a mondatok hosszú sora, de szerettem volna feltérképezni a helyzetet. Jó lenne ha sikerülne.

B.-né Erika 2012.02.23. 14:49:37

@Virág40: Akkor nálad is igaz teljesen 70% étkezés és 30% mozgás, ha oda figyelsz mit eszel naponta 5* normális adagot, de mégsem "dugig" mennyiséget és tartod a sportos éned és tényleg a futás a legjobb, ha bármi probléma felmerül akkor úszás én azt vettem észre a bicótól erősödik a combom amit a futással lecsiszolok a kerékpározással visszaizmosodom, ami nem lenne baj ha nem az lenne a célom, hogy a combom vékony maradjon... Szerinted ? kíváncsian várom a véleményed? Az étrendem jó ha le akarod adni a 15 kg-ot 70 nap alatt.

B.-né Erika 2012.02.23. 14:55:53

@Siena2007: a barátnők ha nem ebben a cipőben járnak nem értik meg és sokszor nálam legalábbis kértek tanácsot majd jött a kifogás, amire már csak azt tudom mondani - értem, mert megértem, de nekem nem kell magyarázkodni nekik, én átélem és nekem is vannak kifogásaim és ha magamat nem "rugdalom" popsin más nem teszi. Nincs kifogás csak előre! a célért mindent. És nem is kell megszakadni, szerintem, eleget eszünk, és a mozgás sem egy nagy ördöngösség :)
és a mérleg / a mocskos!/ tényleg mutatja rögtön :)

Virág40 2012.02.23. 15:47:25

@B.-né Erika: Igen szerintem is nagyon oda kell figyelni hogy mit eszik meg az ember, csak nekem még kicsit nehézkes ez a kalória nézegetés. Mit ehetek meg mit nem és mennyit.!!Hát a comb dologgal igazad van mert nekem speciel az a legerősebb, mindig is az volt. Még a csúcs időszakba is összeért, de hát inkább ez mint, hogy ne legyen derekam. De lehet, hogy nem fogom erőltetni a bicajozást bár most még úgy is hideg van , 70 nap múlva meg már......Remélem jobb lesz a helyzet. Nekem van elliptikusom is otthon de azt mondják azt sem jó erőltetni a fogyás ideje alatt?? Lehet hogy most tényleg csak a futás és a napi 1 óra "séta" a munkahelyre és haza.A diétádat letöltöttem -5 nap- ezeket mivel tudtad kicsit változatossá tenni 70 napig? Most nagyon bízom benne, hogy 70 nap múlva látványos lesz a dolog én megpróbálok mindent megtenni!! Nagyon Jó lenne! Nagyon örülök , hogy találtam egy olyan fórumot ahol tényleg komolyan gondolják ezt a változtatás dolgot.. Körülöttem csak olyanok vannak aki mind ej ráérünk arra még filozófiát vallják. Csak nem veszi senki észre, hogy közben mennek az évek és csak azon kapja magát az ember, hogy nem érzi magát jól a testében! Nekem már nagyok a fiaim és 39 évesen szeretném újra azt érezni, hogy igazi "nő" vagyok!!!

Virág40 2012.02.23. 15:53:32

@B.-né Erika: Sajnos ez a barátnős dolog nagyon igaz! Az ember tök egyedül van ezzel az egésszel. Bár nekem a családom is benne van ezekben a dolgokban és segítenek, de hát pasik!!! Nálatok azért jobb az arány lányok terén, de nekik meg nincs ilyen problémájuk. Most csak ebben bízhatok, hogy veletek sikerül!

B.-né Erika 2012.02.23. 17:11:47

@Virág40: SIKERÜL! Előkészület 10 nap amikor testileg lelkileg felkészülsz és bevásárolsz.. az induló nap előtt, én azért nem teszem hétfőre vagy hónap elejére ezeket a dolgokat mert nem attól lesz valami belőle hanem pont a hétvége a nagy kihívás, legalábbis nálunk a vasárnapi nagy ebédek :) Így szeretem pénteken vagy csütörtökön kezdeni akkor tuti nem adom fel, valami statisztika is van erről :)
és az, hogy beleférek a lányom farmerjába, egy külön mosolyt csal az arcomra :) Ő 52 -53 kg.
Tavasztól Őt is beveszem a futásaimba talán megerősíti lelkileg, nem szeretném ha a tinikor ilyen "nem törődömmé" tenné.
Ez a 30-as éveink itt tényleg meg kell mutatnunk IGAZI NŐK vagyunk csinosak, vonzóak, és ha tetszünk magunknak akkor sugárzunk és a párunk ÚJ Nőt kap :)
ellipszis trénerem nekem is van ha esni fog az eső majd használom vagy a bemelegítéseimhez. Bár a legnagyobb hóban sem használtam, pedig itt van a szobában szem előtt.
Mikor kezdesz?

Virág40 2012.02.23. 17:46:29

@B.-né Erika: Már csinálom a héten már volt futás és ma is megyek mindjárt. Az étkezési is megy. De csak tegnap mértem le magamat, de az is elég sokkoló volt! Nagyon ügyes vagy ! nem tudom mekkora méretet hord a lányod , de nagy dolog hogy bele férsz.Nekem el van téve egy szülés előtti nadrágom talonba- az a cél!!Hát nagyot lehet álmodni. Mi mindig nyüstöltük a fiukat a sportra. Evezés, tenisz, karate snowboard, mindent kipróbálhattak csak mozogjanak. Bár ők már nagyok és most nagyon megy a kondi, de szeretném ha ezzel a hozzáállással folytatnák . Ez a lányoknak kicsit nehezebb , de ha tőled látja és partner vagy hozzá akkor az működni fog és neki nem lesz ezzel baja! Különben én is mehetnék a fiukkal, de az azért nem olyan. Nagyon helyesek vagytok a képeken, az új haj is JÓ!! Majd bejelöllek a face-en és akkor legalább Te is tudod hogy ki írogat össze vissza.

B.-né Erika 2012.02.23. 20:39:51

@Virág40: ok, Németh Erika - ként vagyok fent :)
süti beállítások módosítása