Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Szóval hétfő

2012.02.06. 12:40

szerző: B.-né Erika

-12

:D ez a kinti hőmérséklet

61,7 ma reggel, bár nem csodálkozom rajta, tegnap kinyitottam a nápolyis vödröt (nem 2öt ettem :( ) ebéd 2 tortilla hallal és salátával, egy alma, utána mogyoró és forró csoki gyanánt belapátoltam étcsokis pudingot édeskével este 10kor.. ÉN VAGYOK MOST A LEGNAGYOBB ELLENPÉLDA. Délelőtt tartom magam és délután 16körül jön az a kisördög, hogy keresek valamit (szénhidrát) A hétvége és a múlt hétvége, jöjjön a tavasz!! vagy olyan 0 fok körüli és kihúzok futni 3kor és nem lesznek kihágások.

Ma reggel, reggelinél nem tudtam kipróbálni csak annyit eszem ameddig érzem éhes vagyok mert nem voltam éhes, oviba cipelés előtt ettem mert kelés után 1 órán belül ezt azért betartom :)

R: 2 graham kenyérke sajt óvári 2 szelet és 6 szelet sonka,
ennyi volt a dobozban már nem akartam benne hagyni nehogy megromoljon és ez a finomsonka ami vékony és 100 kcal/ 100 gramm és 96% os csirkehúsi tartalom szóval kell a fehérje, már csak kicsi MICELLAROM van és várom az eprest és a kekszest az új ízeket, de egyenlőre ahogy néztem még vaniliás sincs, szóval ami van itthon azt elpusztítom ( van még gyorsam, azt a mai edzés után) vacsi túró joghurt (?) vagy ha elég lenne a fehérje akkor nem ennék utána már. 

1 KV 100 tej

És mivel napok óta 3 kávénál lejjebb nem adom csökkentenem kell az adagom  és valami mással helyettesíteni, pl. tea!! Elég 1!! (szugerálom magamnak, miért kéne 2?)

8kor reggeli 11 tízórai 14 ebéd 17 uzsi 20 vacsi a turmix torna után. Terv. majd még egészítem a napom...

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr144071332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azanna 2012.02.06. 12:58:51

nálam is rendszeresen délután és estefelé tör rám a bűnözési vágy, ha ez vígasztal:)

B.-né Erika 2012.02.06. 13:24:30

@Azanna: és csak a futással tudok ellene tenni :) 3-kor kimegyek futni és akkor tuti nem kívánom 4-kor csak a turmixot :) bár a diéta alatt nem kívántam ennyire, lehet a PYRUVAT hatása is volt :)

Sahar 2012.02.06. 13:39:55

Erika, a diéta alatt mennyire voltál éhes? A fehérjeturmix mennyire laktat?

B.-né Erika 2012.02.06. 16:35:10

@Sahar: a turmix eltelít, pont jól lehet vele lakni, ha rágni akartam akkor kevesebb vizet tettem hozzá és kanalaztam rágtam rajta. Mivel 5 körül van az uzsi vagy kicsit utána így jól kompenzálja a kettő mert ha előtte csak 3* evett valaki aki az uzsi = elő vacsi és a turmixot lefekvés előtt 1-2 órával. A diéta alatt nem voltam éhes egyáltalán.
Néha nem is éhesek vagyunk és azért eszünk hanem mert megkívánunk egy ízt, de ez nem is éhség.. csak valami..
MICELLAR: Én nagyon szerettem, még most is sokszor az a vacsim, várom az új ízeket, ki szeretném próbálni mindkettőt (eper, tejszínes süti), nekem ez bevált ha pótlom a vacsit és odafigyelek az uzsira is nem sok kilengésem van tartom a súlyom, ha csinálom a diétát fogyok :) Remélem segítettem :9

JónásBrigi35 2012.02.06. 20:25:24

Szia Erika, nálam dettó ez van, 4-kor belémbújik a kisördög, és ha egy gramm édességet eszem, nem tudok megállni... Nálam a pilótakeksz a fő drog, ha egy darabot megeszem a csomagból, szinte önkívületben utánaküldöm a másik 9-et is... 1000 kalória lazán, szevasz! :( Még a program felénél sem vagyok, de már most azon agyalok, hogy na de mi lesz utána?! Mert mértéket tartani, na azt én nem tudok!

Sahar 2012.02.06. 22:02:14

Igen, köszönöm a válaszod.
Arra gondoltam, hogy kipróbálok egy-két napot, hogy mennyire lehet ezt bírni. Igazából az aggaszt, hogy ha vége a programnak, lesz-e jojóeffektus.
Még bizonytalan vagyok. Ráadásul nagyon át kéne variálnom az étrendem, mert vega vagyok, tehát meg kellene találnom az alternatívákat. De követem, hogy mi hogyan alakul nálatok, akik a programot lenyomtátok. Az se könnyű, nagyon nem, de a megtartás is baromi fontos. Nem könnyű... :)

PrettyWitch 2012.02.06. 23:01:44

Erika, szerencséd van, hogy még nem szedtél vissza, de lassan ki kellene találni valami működő rendszert a 70 napon túli időszakra is, mert neked is olyan az előéleted, hogy bármikor baj lehet. És az nem működik - az egészségednek sem jó -, hogy 70 nap éhezés, és 70 nap össze-vissza evés. Ezért sem szeretem az X napos programokat :(

Ha az édesség a kritikus pont, akkor engedd meg magadnak délben: valami nem túl vészes kalóriatartalmú sütit, és csak ekkor. Te is tudod, hogy az nem segít, ha 4-ig nem eszel, utána meg elszabadul a pokol; akkor inkább próbáld meg úgy intézni, hogy a vágyaidat korlátok közé szorítva éld ki. És engedj meg magadnak néha egy-egy olyan napot, amikor mindent szabad.

Ha számít, akkor tudd, hogy a Slim lányokon szerintem később is marad a nyomás: ha ti visszaszeditek, amit leadtatok, akkor mi lesz az "egyszerű" lifetiltesekkel?

B.-né Erika 2012.02.07. 10:21:34

@PrettyWitch: Ilyenkor jönne jól a futás, tegnap elmentünk a halastóra, futottam 2-3 kört ma is megyünk, így azért ledolgozom, de ha ki sem megyek, úgy nem :(
Ma korizni fogok :)jó pár kört :) és ma már figyelek is, eddig úgy voltam ha átléptem a 62-öt akkor figyelés volt, ma nem is álltam mérlegre majd holnap..
A nyomás tényleg csak azért van ha elbukunk más is elbukhat, de azt azért tudnod kell ha tésztát eszem nem normált eszem hanem diawellt, 200 kcal /100 gramm és 1 étkezésre csak 50 grammot főzők.. a durumtészta 379/100gramm abból még nem ettem azóta, és ha sütök akkor is ilyen DW ch csökkentett lisztet használok, ami sok sok rostot tartalmaz. De ma főzeléket készítek szerintem brokkolit,pirított sonkával :) szóval minden ok..
Nem akarom visszaszedni, soha többet!! Ez a 61 körüli, jól érzem magam benne, az esküvőre mindenképp alámegyek, ott olyan képek születnek ami örökös :) és a bikini szezonig meg tartom...

B.-né Erika 2012.02.07. 10:29:21

@JónásBrigi35: pilóta keksz én is szeretem de nem veszek mert felfalom az egészet :( Egész életemen keresztül figyelnem kell, nem szabad édességeket ennem, de a szervezetemnek nincs is rá szüksége, csak a lelkemnek. Nálam is ugrál 0,5 kiló le fel, a normál lisztes dolgot nem eszem, bár a puding keményítős azt megengedem magamnak, ha nem diétázom..

B.-né Erika 2012.02.07. 10:33:00

@Sahar: Majd tesz a Tomi külön Vega diétát, írta :) Nem a diéta volt a nehéz, le volt írva mit csináljak, nem tértem el, csináltam elértem, most, hogy vége mit szabad és mit nem csak az eszemen múlik mit enged és mit nem. De a 61 körülit tartom :) Ha bejön a tavasz és lehet futni kb. 2 hét múlva (bár remélem előbb is) már megyek és könnyebb lesz tartani :)

PrettyWitch 2012.02.07. 12:54:27

@B.-né Erika: Ez a tészta nagyon jól hangzik, úgy ennék túros csuszát csak a túróval, de a tészta miatt nem ettem eddig. Normális boltban lehet kapni valahol ilyen tésztát, vagy csak rendelni lehet?

B.-né Erika 2012.02.07. 14:12:42

www.m-gel.com/spaw2/uploads/files/Dia-Wellness%20forgalmaz%C3%B3k_2.pdf Pesten több van Fehérváron csak 2, majd meglátogatom őket, az árakat érdemes megnézni a fő lapon..www.m-gel.com/products_list.php?Category=1699 én főleg azok közül rendeltem amelyik akciós, Pesten van Fit food www.fitfood.gportal.hu/ is ahol lehet DW liszttel készült péksütiket venni, de jobban megéri sütni, úgy jobban jön ki és akkor lehet szabályozni is a kalóriákat :)
még itt lehet megnézni : www.chminusz.hu/webaruhaz/kategoriak/18/dietas-szaraztesztak
Bár tegnap pont arra gondoltam kiszámolom durum tésztából mennyit engedélyezek magamnak és kész abból sem kell nagyon sok, bár nem biztos, hogy 50 grammból jól laknék, majd kipróbálom.. meg igazából tetszik ez a rostos dolog szinte úgy "tisztít" mint a zabpehely, a sok rost miatt...

PrettyWitch 2012.02.07. 14:19:33

@B.-né Erika: Köszi, az egyik hely egész közel van hozzám, veszek majd ilyen tésztát. Lisztet nem hiszem, lusta vagyok sütni :(

Scala 2012.02.07. 23:40:58

@B.-né Erika: Sőt, én Béres Alexandrától olvastam, hogy sokszor nem is éhesek vagyunk, hanem szomjas. Úgyhogy egy-két pohár vizet javasol, ha normál kajáláson túl leszünk éhesek.

Scala 2012.02.07. 23:43:45

@JónásBrigi35: Pilótakeksz: megvenni sem szabad... :-) bár már írtam, nekem túl mű, túl édes...
A csokis bulgurgolyókat szeretem, és a külföldi, Digestive vagy diabetikus (fruktóz) kekszeket.
Van előnye annak, ha az ember válogatós a kajában...

B.-né Erika 2012.02.08. 22:56:31

@Scala: mint esküvő? keresek valami csini ruha fazont, ma láttam magam egy próba fülke tükörbe.. alakul :) ;) és vettem 2 db Mes hosszú fazonú felsőt, a fehéret a lányomnak ajándékoztam, megtetszett neki :) a fekete marad nekem.. és felpróbáltam egy 38 as nadrágot. Örülök :) hogy jó bár nem vettem meg a szabása miatt, de pont olyan sztreccseset szeretnék :) keresek még..

Scala 2012.02.09. 00:33:04

@B.-né Erika: Igen, esküvő!
Nem értem... ez nekem kimaradt úgy tűnik, a tiétek?

Scala 2012.02.09. 00:34:00

@B.-né Erika: a ruhavásárlás/próba szuper! A legjobb dolog alakformálás után. :-)

B.-né Erika 2012.02.09. 08:45:01

@Scala: a mi esküvőnk megvolt már 14 éve, május 12. unokahúgom (a férjem tesójának a lánya) megy férjhez :) és lesz a nagy napja. Nekem nagyon kellett ez a fogyás, az utolsó 10 kiló leadása, és egyedül nem ment volna, tudom. Most néha csipegetek, de azért többségében meg lehet nézni mi van a hűtőmben mert egészséges dolgok és ha megyünk a Lidl-be 5 doboz túró a minimum és sonka és a virsli is befigyel a családnak, de szigorúan minél nagyobb % húsitartalommal, a főzelékemet már el sem tudom képzelni rántással csak tejföllel (1 kanál) :) szóval szerintem nagyon pozitív irányba mozdult az életem :) Ez most csak úgy jött :) én is nézek mindenféle ételeket, bár nem vagyok még annyira ínyenc, most a kölest fogom kipróbálni, köles felfújt ? persze kis adagban :) a kuszkuszt nagyon szeretem és a köles is valami ilyesmi nagyságú, egy próbát megér, és vettem még citromfű teát estére, nyugodtabb legyen az alvásom :) Szép napot!

Scala 2012.02.10. 01:24:31

@B.-né Erika: Esküvő: értem! Nagyon bekavart a Tomi is azzal, hogy Las Vegasba akarsz menni (?), ezt Formspringen / Facse válaszolta valakinek, és listába szedte kivel mi van... lehet rosszul jegyztem meg. :-D
Köles jó cucc, nagyon egészséges, tisztít (vér/belek?), lúgosít, nem ehetetlen, minden diétába ajánlják. Az azért tény, hogy meg lehet unni. A puffasztott sózott kölesgolyó nálam alap, a rágásingert azzal és puff. rizzsel vezetem le, na jó, igen, és mikrós popcornnal. :-) Folyománya: nem kerülök közelébe chipsnek vagy kisperecnek.

Biztosan írtam már, életem legsikeresebb fogyókúrája a barna rizs-köles és zöldség alapú lúgosító diéta volt, fehérjét alig ettem, zöldségpörkölteket, leveseket nyomattam, max. natúr joghurt néha főtt tojás, hal. Mozogtam mellé, szedtem vitamint (kétnaponta Lenkei csomagot, akkor az volt a sláger), és még néha ki is lengtem. Folyománya: négy évvel fiatalabb arc és testbőr, lógó gatyák a combomon, elképzelhetetlenül kevés éhezés, testtudatosság. Minden bio-reform köretet kipróbáltam, kuszkusz, köles, hajdina (nem komálom), bulgur ment ezerrel (magas a kalória tartalma, de messze a legfinomabb). A barna rizs, ha kellően megfőtt nagyon finom, dió íze van. :-)
Csak biztatni tudlak, négy kolléganőmet sikerült felráznom a hasábburgonya-fehér rizs fogságából, családjuknak alkották a köreteket hétvégén, miután engem jól leinformáltak ebéd közben, hogy ezmiez. :-)

Csak a teljesség kedvéért említem, hogy brutál változatban még akkor fogytam, amikor 2009-ben mindkét fogsoromon volt már fogszabályozó, két havonta fémszál csere, megrántás... Olyankor bármi rágás iszonyat fájdalom, tehát kizárva... ezt nem gondolom elérhető módszernek persze. :-)
süti beállítások módosítása