Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

csak kis kép :)

2011.11.27. 11:38

szerző: B.-né Erika

LilySlim Weight loss tickers   

Pont akkor mértem magam mikor mentem a Tamáshoz szerdán. Hétfőn is megyek, de nem állok rá a mérlegre hisz már csak pár nap és 30. napos leszek. MÁR ALIG VÁROM!! Feszegetem a korlátaim és előkerült egy olyan szó a szótáramba, hogy ÉN.

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr133413236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hortensia 2011.12.02. 18:22:56

Nagyon szépen haladsz, őszintén szólva meg is lepődtem amikor megláttam ezt a centis képet, aztán megmértem magam és a saját súlyomon is meglepődtem..:D Nem tudom, te hogy érzékeled, de nekem olyan mintha még csak 2-3 hete kezdtem volna, közben már a duplája is lement..

B.-né Erika 2011.12.03. 16:57:54

@hortensia: Igen én is még csak most kezdtem, de már a 30. napnál tartok. :) Ma a 31..szóval pörögnek a napok mindjárt itt a karácsony :)karikor 52. napos leszek :)
süti beállítások módosítása