Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Nov. 15.

2011.11.15. 12:30

szerző: B.-né Erika

Gyermekeim közül 3-ból kettő beteg :( Kruppos vírusos extra lázzal járó valami.
Tegnap kórházban jártunk, kicsit megcsúszva az ebéddel, de tudtam tartani a diétát és a gyakorlatokat is megcsináltam 21:30-kor végeztem vele. A hasazás 1 nehéz, még csak 10-et tudok csinálni sőt néha annyit sem, akkor fél perc pihenő és újra neki rugaszkodom, a mell- kar 1-ből 2*25-nél tartok :)
A futásaimat ezen a héten a párommal fogom tenni, a tegnapi 2 km-nél kicsit sétáltam mert beszélgettem ismerősökkel egy darabon, aztán jöttem mert hideg volt. Még a jövő hét 2 km-es, aztán 3,5, jó lenne most már egyben lefutni! Ezért jön a férjem, húzó erőnek!

Meg le szeretném tesztelni Tamás azon mondatát, hogy sport+hormonok=jó szex. :)  Legközelebb szerdán futok.

A diéta ok! Minden falatot jól megrágok, a kedvencem a mai napi /2. napi tízórai alma mandula 7 szem, imádom a halat, eddig lazacot ettem ma afrikai harcsa jön/. Én tengeri sót használok vagy egy másik fajtát ami vegyesen ( Nátrium-klorid 50,1%, kálium-klorid 49,5%, kálium-jodát 0,25% ), a zöldséget, tojást, 1 szem krumplit, kelbimbót nem sózom,a húsikat, spenótra és a barna rizsre teszek kicsit...

Az ivásra oda kell figyelni fokozottan! min. 3l.

Én a vacsi turmixot elég későn iszom meg, lefekvés előtt fél - 1 órával. Tegnap 23:00kor.  

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr153384354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2011.11.15. 16:54:25

jó látni, hogy így haladsz :)
férjed vett már észre valami változást az alakodon? nekem a barátom már 4-5 nap után mondogatta, hogy kisebb a hasam, de nem akartam elhinni, aztán a centik mégis neki adtak igazat :)

fincsiket eszel te is, amit nem vállalnék be ha kínoznának sem, az a kelbimbó és a spenót. bár ma ettem brokkolit, az is majdnem halálközeli élmény volt, de túléltem :D

jobbulást a gyerkőcöknek! :)

B.-né Erika 2011.11.15. 23:02:05

Már mondta, hogy vékonyodott a combom, elhiszem, de kitartok és csütörtökön mérek! Lesz kép is pénteken reggel teszi ki a Tamás a LIFETILTre rögtön utána nálam is látható, annyira de annyira kíváncsi vagyok átjönnek-e a változások a képeken..
Én nagyon szeretem a zöldeket, a brokkolit is, ez a korral jött :) Anyukád? Nagyon édes a húgod néztem Fb. a képét, kis tündér :) 46 évesen már nehéz neki állni, csak arra kell törekedni egészséges dolgokat egyen, a húgod után úgyis futkározni fog jó ideig, így sokáig fiatalos marad :) Ha maradt pocakja azt csak felülésekkel lehet ledolgozni, én ezt most nagyon érzem, még csak 10-et tudok ami elő van írva. Láttad a videót? (Runtiltest)
süti beállítások módosítása