Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

motiváció

2013.03.28. 19:09

szerző: B.-né Erika

522425_600834983278289_1353610871_n_1364494122.jpg_500x667

Én izmos lábat, popsit szeretnék semmi csíkkal vagy plussz bőrrel :) HAJRÁ, HARCRA FEL!!!!!!

Címkék: kép

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr505178687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nitrosys 2013.04.08. 15:12:16

Kedves Erika,
Először is nagyon gratulálok az elért és tartósan megtartott eredményeidhez. Köszönöm mindenki nevében ,hogy ilyen részletesen vezetted a törénéseket. Nekem személy szerint nagy lendületet adott minden leírt szavad. Most kezdem a programot és az általad leírtak szerint szeretnék haladni.
Ha megengeded néhány dolgot szertnék kérdezni.(ha már kérdezték elnézést, hogy nem vettem észre és újra kérdezem)
Étkezéshez:
1.A leírt diétát tartottad 70 napig végig vagy voltak változtatások?
2. Amikor a pl.: 15 dkg csirke vagy hal van kiirva azt nyersen vagy sütve kell mérni?
3. ua. a rizsnél főtt vagy nyers állapotbanogyan mérted ki? 2 kanál?
4. a zöldségköret hány gramm legyen vagy azt hogyan mérted ki?
5. a spenót főzeléknél u.a.
6.mit takar a fél adag rizs?
7. ha jól számoltam ez az étrend kb.: 1400 kcal-t takar? Igaz?

Mozgáshoz:
8. Az általad feltett skicceken van 1,2,3 ismétlés szám. hogyan változtattad ezt? és Mennyi idő múlva kellett a 2.ismétlésszámra áttérned?

Egyenlőre ennyi jutott az eszembe.
Előre is köszönöm a válaszodat.
szia
Andi

B.-né Erika 2013.04.08. 17:40:50

@nitrosys: szia :)
1. igen végig, a 70 nap alatt, a végére untam, de csak a spenótot (viszont rendbe tette a vas, hemoglobin szintemet :) ezért már megérte.
2.sütve olyan 20-22 dkg nyersen
3. 2 kanállal vettem a zacskóból, tehát nyersen, de kell a rost ezért én barna rizst ettem, amíg csúszott,
4.a zöldség nem sok kalória (csak a bab, kukorica, sárgarépa, sütőtök, borsó, a burgonya= én heti max 1* engedtem magamnak,) de leveles zöldségek korlátlanul (saláta, paraj, sóska ) brokkoli, kelbimbó cékla, uborka, retek,
oszd el a tányérod rakd rá a húsit 1/4 rész 1/4 rész a rizs 1/2 rész a zöldség
spenót főzeléknél én 1 zacsit olvasztottam ki /450 gr/ azt elosztottam 2 részre az ebéd volt a több (2/3 ebéd -1/3 uzsonna) nem habartam liszttel 2 kanál tejfölt tettem bele (fokhagyma is mehet- vértisztító)
6. fél zacskó - ezt a fiúk találták ki - gyors rizses zacskó fele - talán 3 kanál nyersen, de ennyit nem tudtam megenni belőle, inkább csúszott a saláta :)
7. szerintem 1200, több zöldséggel 1400
A mozgáshoz ( jó is, hogy említed) teszek fel képet a könyvből ismétlésszámmal
8. ha tudod az adott ismétlés számot és úgy érzed megy a köv. szint akkor váltasz, bemelegítésre is lehet használni az előző szinteket
mindenkinél egyedi, volt olyan guggolásnál a gyertyás és az alsó fogásos guggolást egyszerre csináltam.

teszem az új fegyenc edzés képeket :)
Ha van kérdés írj, tavaszi felkészülésben vagyok :)

nitrosys 2013.04.10. 18:55:50

@B.-né Erika: Szia Erika,
Nagyon köszönöm a válaszodat.
Sokat segít, hogy megkérdezhetlek, tényleg nagyon-nagyon köszönöm.
Átolvastam a lifetilt blogot is és megnéztem a videóidat. (ezért is csak ma és nem tegnap jelentkeztem. Nem akartalak még jobban terhelni- igy is kérdezek bőven)
Hát.... nem semmi amit véghez vittél.
Igen,igen.... gondoltam ,hogy érzelmileg is fel kell készülni,de.....
A videókon még ha nem is tették bele a magánjellegű dolgokat, nagyon átjött min tudtál át-továbblépni.
Sajnos ismerem azt amikor a család lesz az első és te (vagyis én)eltűnni látszik stb.
Szóval bár sokat írtam már nagyon gratulálok neked mégegyszer mindenért.

Találtam még néhány kérdést, bocsi ha néhány kissé fura.
Ha megengeded felteszem:
1.Irtad egyszer ,hogy 9,12,15,18,21 órakkor fogsz enni .Ez így bevált neked?
2. Az étkezésnél a 3 és 4. nap igen kevés kalóriára jött ki nekem .Nem voltál ilyenkor éhes?
3. Lehet annyi szabadságom a diétában ,hogy ha unalmas variálom a zöldségeket és a hús elkészítési módját, esetleg csirke helyett pulykát stb. vagy szigorúan ragaszkodjak a leírt típushoz?
3.A futásod mivel méred? és hogyan?
4. Egy program lezárása után mennyi idő múlva lehet újat kezdeni?
(nekem sajnos kétszer annyit kellene leadnom mint neked)
5. Nem tudod véletlenül ,hogy a többi slimesnek más volt a diétája? pl.: a Viviennek akinek szintén nagyobb súlyfeleslege volt, mint neked? Esetleg tudod ,hogy miben volt más?
6. Találtam egy testalkat diéta nőknek bejegyzést ,de sajnos törülve lett. Erről tudsz valamit- ez esetleg segített a 70nap utáni diétád összeállításában?
7. A 70nap lezárása után volt külön étkezési ,edzési terved vagy csak a napi kalóriát határozták meg?
8.Neked volt töltő napod? mikor? mit ettel alatta?
9.Irtad, hogy a vitaminokat reggel veszed be. A többi kiegészítőt a sport előtt vetted be, vagy ezeket is reggel kell bevenni? Mi a tapasztalatod erről?
-----------
Amit felraktál a fegyenc edzéshez sokat segített a skiccek megértésében.
Nagyon durva. Gondolom te már a haladó részeket csinálod.
Nekem a húzódzkodás és a fekvőtámasz a legnehezebb.
10.Volt valami ami segített ezek végrehajtásában neked?vagy csak csináljam és egyszer talán sikerül.
11. Mit jelent az ,hogy tavaszi felkészülésben vagy? (bocsi ,hogy ilyen sokat kérdezek)

Előre is köszönöm a válaszodat.
szia
Andi

Tomisz 2013.04.10. 21:23:15

Jó kis futómű van a képen... :))

B.-né Erika 2013.04.12. 12:14:19

@Tomisz: ezt szeretném elérni, kerek popsi, és formás comb, a comb ami nagyon nehéz nekem, ha több szénhidrát akkor növekszik, szóval harcra fel! Néha azt érzem olyan zizzent vagyok, vagyis mások ezt mondják, én elhiszem, pedig nem szabad, a saját utamat kell járnom, meg kell tanulni nem foglalkozni (az itteni emberek ) véleményével. Tavasz van végre :) újult erő a hosszú tél után. :)

B.-né Erika 2013.04.13. 16:02:51

@nitrosys:
ez is a bejegyzésben (04.13) túl hosszút írtam.. :)
süti beállítások módosítása