Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Mai étkeim...

2012.12.11. 23:10

szerző: B.-né Erika

Szóval reggel 7-kor kelek :) (már itt megcsúsztam a 7-es busszal kellene robognom Fehérvár felé :) ,de szeretek aludni ) 
minden reggel beteszek 2 db tejes kiőrlésű v. rozskenyeret a pirítóba (DE mindig benne felejtem = ennyi a reggelinek, azért a kávém édesítővel tejjel lecsúszik ;) )
rohanok öltözés szokásos procedúra és 7:50-kor mikor már rohanom kéne a buszra még bekémezem magam, kicsi korrektor, utolsó fésülködés JA és még nem pakoltam magamnak egész napra ennivalót :D POÉN a reggel, rohanás, ilyenkor teszek pár gyümölcsöt amit találok, kenyeret 4 szeletet és sonkát amennyit kikapok a dobozból és vizet 7 dl.

ha nem maradna 2 másodpercem bepakolni, akkor veszek a piac térhez közeli pékségben, "molke" nevezetű teljes kiőrlésű sima vagy magos kivitelben készült kiflit 3-at, van zöldséges is az úton, ha van időm, az almát szeretem :)

általában sétálok, de gyorsan 1. órám 8:30-kor kezdődik, 8:25-kor érek be Fehérvárra és van 2,5 - 3 km táv amit meg kell tennem, zenét hallgatok közben így gyorsabban, ütemesen lépkedek.
9-11-13:30 talán így eszem, bár ez változó- szünet függő - viszont ha éhes vagyok eszem, 
13:30-14:00 vége ismét séta 2,5 -3 km attól függően melyik buszmegállót célzom meg, ma pl. 4-re értem haza, és csak utána ettem, miután megjöttem az oviból, rám tört a farkas éhség kicsit el is szúrtam 2 sz. teljes kiőrlésű kenyér 1 mozzarella sajttal ( bár szeretem a zöldségköretet gyorsan megvan, azt szoktam, húsit nem mindig kívánom, heti 2-3 * )  

majd tanulás, közben 1 kávé és mikrós süti (most kakaós, fél adag a másik felét a lányom kérte 3 kanál fele) 1 doboz zsírszegény túró 1 pohár natúr joghurt édesítő ez 2 részletben
tegnap este fehérjeturmixot vacsiztam, néha azt is megkívánom

erőltettem az ivást, egyáltalán nem vagyok szomjas. 

mostani még mindig kedvencem a mikrós süti // teljes kiőrlésű rozsliszttel v. graham liszttel, vagy zabpehelyliszttel ÉS MEGGYEL :) 

sok a szénhidrát, de érzem is a combomon, ezt csökkentenem kell. (hiába gyalogolok gyorsan) a mennyiségre is figyelnem kéne, szóval fel van adva a lecke....
holnap reggel ugyan így rohanni fogok ............

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr864960742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.12.12. 08:27:09

Uh, ebbe a reggeli 50 percbe hogy fér bele még a gyerekek elindítása is? Otthon reggeliznek, vagy csomagolsz nekik?

B.-né Erika 2012.12.13. 20:18:50

@PrettyWitch: a Reni előttem indul el Ő a 6:25 busszal megy, már este elkészíti/ becsomagolja az egész napi ételét,
ha a Zsolti délelőttös akkor én viszem a gyerekeket az oviba akkor korábban kelek 5:30-kor és előkészülök kávét főzők, ruha készítés, reggeli kis szendvics, vagy müzli, ezt ők döntik el, melyiket választják és akkor autóval elviszem őket az oviba majd gyors haza és rohanás a buszra ( csak akkor használom az autót ha muszáj)
általában az ebéddel van a bajom, amikor haza érek rögtön éhes vagyok, de soha nem azt kívánom amit előtte nap készítettem.....

volt már álmod a piciről, hogy a karodban tartod?

PrettyWitch 2012.12.13. 20:43:50

@B.-né Erika: 5:30-as kelés? Brrr...

Nem, nem volt még ilyen álmom, de nagyon nem vagyok meglepve rajta, nem túlzottan spirituális a gondolkodásmódom, nem is számítottam ilyesmire. Ha nem kéne szülni hozzá, szeretném már most megölelni, de a szülés miatt nem bánnám, ha még lenne egy pár napom...

B.-né Erika 2012.12.29. 18:02:57

@PrettyWitch: :))) sok boldogságot! gratulálok, szép nevet választottál a kis hercegnőnek :)!

Scala 2013.01.09. 11:33:35

@B.-né Erika: Nekem sem volt ilyen álmom! :-) Pedig én aztán gondolatban annyit kommunikáltam/-ok vele, hogy az már maga a telepátia! :-)
süti beállítások módosítása