Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

mára

2012.08.09. 20:40

szerző: B.-né Erika

krisihez őzike.jpg

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr394704390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.08.10. 09:09:05

Hihetetlenül szép!!!! Egy nagy cukor!

Kéne. :-)

B.-né Erika 2012.08.10. 20:09:45

@Scala: olyan kis ártatlan :) kis cuki :)

Scala 2012.08.11. 17:51:07

@B.-né Erika: Ő egy újszülött, aki elárvult? Soha, soha nem láttam még ilyen kicsi őzről képet!
Vagy esetleg koraszülött?

B.-né Erika 2012.08.12. 09:57:28

@Scala: még én sem láttam, Ő az első kis pettyes :) de kis nyugodt, biztonságban érzi magát. Nyugtató képnek tettem fel :)

majd a tegnapi buliról is teszek képet, voltam a zámolyi napokon, felléptünk a nyugdíjas klubbal és utána irány Pest és fogyi találkozón voltam, egy régi kedves ismerősömmel és csajbulit tartottunk, nagyon jól éreztem magam :)

Scala 2012.08.15. 09:00:34

@B.-né Erika: Jól hangzik! Várom a képeket! :-)
Ugye jobban vagy tüdőileg?

Scala 2012.08.15. 09:40:09

Teljesen igazad volt Erikám egyébként, a baba ügyes volt, és szépen bepótolta magát, több, mint 200g hetente. :-) Megnyugodtam tegnap nagyon.
Csak aztán egy hülye részt néztünk a Sopranosból, az felkavart... Mesét kell néznem!

B.-né Erika 2012.08.15. 20:46:10

@Scala: futottam runtilten :) 34:39 alatt :) ezért ma egy picit megint befulladtam, jó lenne ha elmúlna, még bónusz c vitamint kellene, +1000 mg és több víz!

Kis tündér, nagyot nőtt :) és a végén még hetente látványosan szed magára :) örülök.
Tudom én is, meg szerintem a most várandósok 99%-a lát valamit vagy hall valamit és egyből kombinálunk.. de a babó a legnagyobb biztonságban van a pociban megkap tőled minden tápanyagot és az ultrahang egy hatalmas találmány mert mindent mutat, és mindent megteszel annak érdekében, hogy egy egészséges kis tündérke szülessen. Nem tudsz nem aggódni ez az anyasággal együtt jár :) mostantól életed végéig kísérni fog ez az érzés, de ez jó, így természetes. Relaxálj sokat segít :) persze ha van időd rá ;) nekem most nincs, lehet esténként beiktatom alvás előttire:)
én most zene terápián tartom magam az kikapcsol :)

Scala 2012.08.16. 11:43:25

@B.-né Erika: Igen, a relaxáció, autogén tréning nagyon jó. Nem mindig jut rá idő, tegnap is úgy kifáradtam, de csinálom. Sőt, találtam egy Aquanatal nevű vizes szülésfelkészítő tanfolyamot, a héten szünet van, de ha itthon vagyunk, jövő héten remélem megyek:
"Aquanatal

Gyermeket vársz? Gratulálok!
Két gyermekes gyakorló édesanyaként tudom, hogy milyen izgalmas időszaka ez az életednek. Engedd meg, hogy felhívjam a figyelmedet egy igazán különleges és élvezetes programra, ami kifejezetten várandós anyák számára jött létre.
Az Aquantal·® egy szülésre felkészítő vízi mozgásforma kismamáknak. Célja elősegíteni a problémamentes várandósságot, tudatosítani az anya és magzat közötti érzelmi kötődést, és felkészíteni a várandós anyákat a szülésre, anyaságra.
Az Aquanatal jellegét tekintve eltér a kismamatorna és az aquafittnes rendszerétől. A gyakorlatok jóga, orientális tánc, és meditációs elemeket is tartalmaznak! Fontos szerepet kap benne, a helyes légzés technika elsajátítása, mely a vajúdás során sokat segíthet a kismamáknak. Elsajátíthatóak olyan lazítási stratégiák, melyek segítségével a vajúdás hatékonyabbá, a méhösszehúzódások közti szünet pihentetőbbé válik.
A víz ideális közeg a kismamáknak, mert a gerinc és az izületek a súlytalan lebegéstől megkönnyebbülnek. A vizes közeg csökkenti a végtagok duzzanatát, javítja a keringést, stabilizálja a vérnyomást! A gyakorlatok során tetőtől-talpig átmozgatjuk az összes izületet, tonizáljuk az izmokat. A gyakorlatok végzése, segít kialakítani a helyes testtartást, melynek hatására, csökkennek a hát és derék táji panaszok."

B.-né Erika 2012.08.20. 11:20:47

@Scala: jól hangzik, a vízi torna szerintem hatásos, megmozgat és mégsem terheli a térdet annyira. Meg a vízben nem annyira nehéz a pocak főleg a vége felé... akkor már minden nehéz, így sem jó úgy sem..(fekve sem, ülve sem, állva sem,)
holnap mi is vizes helyre megyünk, tatabányai gyémánt fürdő, és én is szeretem ezt a vízben futást, mozgást, bár idő hiányában nem fogok eljutni az aquafittnesre, pedig az lenne az igazi :)az valóban átmozgatna :)gyógyulok, úgyhogy ez a hét már teljes erőbedobással lesz :)
remélem veletek is minden rendben.
Ez a hét meleg lesz, vigyázz magatokra ;)
A vajúdás: nekem mindhárom másképp zajlott
-az első 10-kor elment a magzatvíz, 12-kor bementem 16-kor ágyra fektettek mindkét kezemben oxitocin és 20:05-kor meglett a Reni (ágyon fekve rossz vajúdni)fogadott dokival... a hangszintem: hangos, a fáj szót ismételtem többször.
a második nem volt fogadott doki, elment a magzatvíz, nem nagyon emlékszem, próbálok visszaemlékezni nemigazán megy,
éjszaka mentünk be, mert arra keltem, hogy vizes minden, aztán vizsgálatok stb. aztán a szülőszobába kerültem ott néha rám néztek felállítottak, csendben vártam a kis baba érkezését, de nem akart így délután csökkent a szívhang minden egyes fájásnál és nem tudott kibújni mert nem voltam kitágulva teljesen nem tudott a kis feje lejjebb jönni, azonnal császár 5 percen belül műtőben voltam 16 körül lett Dominik.
-harmadik: reggel bementem NSTre én vezettem, de hajnal óta éreztem összehúzódásokat mire beértem 10 percesek lettek már nem engedtek haza 14-kor osztályon burokrepesztés, majd a fitt labdán rugóztam, a doki végig velem volt (fogadott) beszélt hozzám, kiszámoltuk, hogy dupla fájásaim vannak (nem adhatott oxitocint = az előző császár miatt) tehát természetesen jöttek ilyenek, a páromat hazaküldte, hogy 8-nál előbb nem lesz baby és 16:25kor megszületett, nagyon gyors volt, neki is elkezdett a szívfrekvenciája csökkenni minden fájásnál és a doki hívta a konzíliumot(főorvos) és együtt maradtunk pár másodpercre és akkor mondtam neki, hogy a Dodi vár ránk otthon és 3 napot legyünk csak a kórházban (császárnál 5 nap) szeretném ha természetesen születne meg és megcsináljuk, együtt, és mire visszaért a főorvos és én dokim már jöttek a szülési fájások és hipp-hopp kint is volt,(a főorvos meg kivonult, hogy akkor rá nincs is szükség) kis tündér nézett rám nagy kerek szemekkel, mikor a pocakomra tették. Aztán hívtam a Zsoltit és Ő nagyon meglepődött :) aztán altattak rendbe tettek és ébredés után mentem zuhanyozni, mert kívántam a vizet és aztán az osztályra, az Ádi nyugodt kisbaba volt, bár mindhárman.
Azóta tudom, hogy mindent meg lehet velük beszélni mert értik, tudják.

Scala 2012.08.20. 19:06:24

@B.-né Erika: Imádlak! :-)
Én is próbálom vele megbeszélni, mástól is hallottam már, hogy így kell!
Köszönöm a leírtakat! :-))))
süti beállítások módosítása