Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

ALLERGIÁS ASZTMA????

2012.08.07. 19:58

szerző: B.-né Erika

Jövő hétre ha nem javul el kell mennem pulmonológia vizsgálatra, már nem bírom tovább, a hörgőtágító jó, de csak tüneti kezelés, mi bajom???? Valamire ennyire allergiás lennék? kórházi fertőzés? nem tudom :(

tegnap táncoltam a nyugdíjasokkal, kb. 1 órát, ma INSANITY 2. nap a lányommal ismét, de most nem teszem fel a képet, nem vagyok "szép" utána, csurom vizes, mégis boldog :) 

Napi séta megvan 2*2,5 km, ehhez jön a 8.-on dolgozom (gasztroenterológián) és lépcsőzöm, ha küldenek ide - oda és bizony megteszik napjába többször is :) jól esik, bár a fulladással együtt nehéz, szoktatom a tüdőm, hisz jövő héten RUNTILT, azt le kell futnom :)

56,4 kg voltam szóval eszem, már többet mint eddig tényleg javul az állapotom, de gyógyulhatnék gyorsabban is. 
Arra odafigyelek az 5*-i étkezés meglegyen, és arra is, hogy legalább heti 2* rosszalkodjak hisz már nem akarok fogyni csak tartani a súlyom :) vagy picit hízni. de a combom így tetszik ilyen vékonyan még a belső combomra ráfér kicsit a formásodás és a pocakra is, de alapjában elégedett vagyok, a fenék formálás ezen a héten meglesz a lépcsőzéssel és jövő héten is az 5.-en leszek :) 

Szerintem egész jó gyors gyaloglás+ lépcsőzés, majd minden 2. nap INSANITY :))
Ha meggyógyultam/ jobban lettem kép és centi.

szép napot!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr894700610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.08.08. 08:55:49

Gratulálok!
Persze nem örülök, a betegség hírének...

Én is azt vettem észre, hogy a felfelé menetelés, séta stb. számít, a lábak alakját befolyásolja! Úgyhogy hajrá, ez egy jó program kombinálva kis dvd-vel! :-)

B.-né Erika 2012.08.09. 17:06:29

@Scala: kíváncsi vagyok, hogy fogom bírni a jövő heti runtiltet, azért a futás mégis csak más, jobban igénybe veszi a tüdőt, mint a séta vagy a torna :) az insanity-nél az ugrálással van baj, akkor fáj :(
ki akartam menni ugráló kötelezni, de nem ment..
És ti jól vagytok?
Az egyik unokahúgimnak sincs fogadott dokija, bár az egyikük szülésznővel fog beszélni, és őt felfogadja, kísérje végig figyelemmel, a másikuk nem tudom majd most hétvégén kifaggatom már 7-8. hónapos :) okt. végi baba lesz :) alig várjuk :) lesz kit dédelgetni.

Scala 2012.08.10. 09:18:45

@B.-né Erika: Mintha azt olvastam volna, hogy BB a Lifetilt blogon is ajánlja az Insanity-féle mozgást. Ez most az új trend. :-)

Baba: én full magánba járok, már sejtem ki lesz a szülésznő, de még nem besz. vele újra. Még nem akarok a szülésről besz. a 33-36. hét előtt senkivel. :-)
Onnantól majd lemegyek a homeopátiás dokinőmhöz, a szervezett tanfolyamra és felhívom a szülésznőt, névjegyem még a legelejéről van, akkor csak 4 napja késett a menses. :-)))
+ babonás vagyok, úgyhogy nem nagyon élem magam bele nagy tervekbe.
Kedden megyünk uh + doki vizsgálat.

Ezzel a nyavajával, ami van neked el kéne menned a homeopátiás dokimhoz, csak ő Tatán rendel. Elküldöm az adatokat mailban, ha szeretnéd. A leleteket vidd majd magaddal.
Remélem azért javulni fogsz, nehogy kialakuljon valami krónikus izé (amit szintén lehet kezelni, persze)!
Futás, ugrálás: vigyázva akkor most talán!

Scala 2012.08.10. 09:19:51

Ja, és már értem mire gondoltál csuklás alatt! :-))) Érzem néha. :-)

PrettyWitch 2012.08.11. 09:29:41

@B.-né Erika: Saját doki nélkül még jobban félnék ettől az egésztől, és szeretnék majd én is szülésznővel is beszélni.

A SOTE I-en, ahova megyek majd, hetente van szülésfelkészítő tanfolyam, ingyenes, és megmutogatják állítólag a kórházat is. Biztosan van ilyen más kórházakban is. Esetleg erre érdemes lehet az unokahúgodnak is elmenni.

Szülésznővel beszélni szintén jó ötlet, bár én is úgy vagyok vele, ahogy Scala, hogy ezt a témát még hanyagolom :)
süti beállítások módosítása