Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

amit már teljesítettem :)

2012.07.29. 11:07

szerző: B.-né Erika

Szóval a múltkor ráleltem erre és már húzom a strigulákat mi van meg és mi kell még :) 
kis emlékeztető hozzá

20 dolog, amit 35 éves korod előtt meg kell tenned

1. Egy éjszakás kaland egy gyönyörű idegennel - volt

2. Élj egy másik országban, még ha csak kis időre is -volt  2002-ben 11 napot éltem kint, aztán hazajöttem.

3. Utazz olcsón!  ( Bökj rá a térképre, kapd fel a hátizsákod és indulj útnak! Ne drága szállodákban, hanem diákszállásokon, kolostorokban, vagy esetleg családoknál szállj meg. Egyél kiskocsmákban és tisztálkodj benzinkútnál.. ezt egyszer mindenkinek át kell élnie, és mire 35 éves leszel, úgyis túlságosan elkényelmesedsz ahhoz, hogy ilyen kalandokra vállalkozz.)

4. Nézz szembe a félelmeiddel. (Legyen az bármi - magasságtól való félelem, vagy pókiszony - próbáld ki, meddig mersz elmenni. Elmondhatatlanul felszabadító érzés szembenézni a félelmekkel és túllépni rajtuk.) -kalandpark.. még nem jutottam el.

5. Szexelj lámpafénynél!

6. Vegyél egy igazán szexi farmert. - megvettem fekete hosszanti csíkos és imádom :)

7. Kérj bocsánatot valakitől, akit megbántottál még iskolás korodban - nem igazán bántottam meg embereket, de még átgondolom..

8. Köss barátságot egy fiúval! - szerintem most alakulóban van egy ilyen, nem akar tőlem semmit és én sem tőle, viszont jó vele beszélgetni :) 

9. Vállalj munkát étteremben, vagy ruhaboltban! (Sosem leszel többé türelmetlen egyetlen eladóval vagy pincérrel sem, és rájössz miért kérnek arra, hogy ne telefonálj rendelés közben, vagy, hogy miért szeretnék, ha kivinnéd a ruhákat a próbafülkéből ). - eladónő voltam a pincérkedést kipróbálnám ;)

10. Tapasztald ki, milyen bort szeretsz igazán - évekkel ezelőtt a Tokaji szőlő hegyen voltunk rally versenyen, este lementünk a pincébe a tulajjal, végig kóstoltatta velünk az összes borát :) még tokai asszú eszenciát is, na az a kedvencem :)

11. Menjetek egy hosszú autós túrára a barátaiddal! (Mivel a hosszú úton nincs sok más lehetőségetek, így van idő a mély beszélgetésekre. Sosem fogod elfelejteni azt sem, amikor egy órát végigénekeltetek a legrosszabb számokra a rádióban.) 

12. Sokkold az ízlelőbimbóidat! (Kóstolj meg valami olyan ételt, aminek még a nevét sem tudod kiejteni!)

13. Nézz meg egy musicalt!

14. Tölts 24 órát csendben! lehetetlen,- de nem kivitelezhetetlen .

15. Fürödj meztelenül!

16. Jótékonykodj! Szánj rá időt és energiát. Az nem elég, hogy csak elajándékozod a megunt ruháidat: ossz ételt vagy gyűjts adományt, bármit lehet, csak dolgozz meg érte keményen. Hihetetlenül büszke leszel magadra.

17. Vidd el a szüleidet vacsorázni egy jó étterembe! -jó ötlet :)

18. Írj naplót! -ez megvan :)

19. Bulizz egy hatalmasat! -én csak hatalmasat tudok bulizni :) a következő 08.11-én csajbuli :)Pesten.

20. Adj vért! -megtörtént :) lecsapoltak 0,5 l.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr474684543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*alice* 2012.07.29. 11:48:43

ez nagyon jó :) lehet én is megcsinálom a listát, bár nekem még van 13 évem teljesíteni :D

B.-né Erika 2012.07.30. 23:01:23

@*alice*: ezt tényleg 35 előtt mert utána már jön a még nagyobb felelősségérzés és nem indulsz útnak egy táskával, hogy nem tudod hol alszol mit csinálsz, pedig jó, így lemennék a horvát tengerparton végig :) bár gyerekek nélkül :)
Insanity megy?

*alice* 2012.07.30. 23:55:13

@B.-né Erika: hát, mire lesz rá keresetem szerintem közel leszek a 35höz :D

Igen, megy, bár nem tervezetten napról napra, hanem heti 2-3x, amikor legtöbb időm/energiám van rá.

PrettyWitch 2012.07.31. 00:10:46

9. és 14. kivételével kipipálva :) azokat viszont azt hiszem, kihagyom az életemből: 9-re nem vágyom, 14-re talán a pasim és a családom vágyna, de mandulaműtét után sem bírtam ki :)

B.-né Erika 2012.07.31. 21:10:36

@*alice*: ha visszatérek én is, így szeretném, heti 2-3*, futásokkal :)
Nagyon okos vagy használd ki, most tanulj.

@PrettyWitch: 08.27-én lesz a Dodi orrmandulaműtéte, már előre tartok tőle és aggódom miatta, kis nyuszim. De neked torok mandula műtéted volt ezek szerint :) Jól vagy? Minden rendben?
Néztem a képeket gyönyörű helyeken voltatok és jövőre már a babóval együtt mentek :)
Nem vészes csak az egész házat kell vinni a nyaraláshoz, de ha valami otthon marad akkor sincs vész mert manapság mindent mindenhol lehet venni :)

Eddig úgy volt nem megyünk idén sehova, most viszont jött egy lehetőség, így lehet elugrunk 1 hét Balcsi apartman, szerintem szükségünk is van rá, nagyon.

PrettyWitch 2012.07.31. 22:26:32

@B.-né Erika: Torokmandula műtét volt, 21 évesen, és amíg én napokig lábadoztam, a kisgyerekek már az első napon a folyosón szaladgáltak. Jobb lesz Dodinak fiatalon túlesni rajta, nem lesz semmi baja, ne aggódj :)

Jövőre szerintem nem kockáztatjuk meg az ország elhagyását, féléves babával bármi kihívást fog jelenteni, de majd meglátjuk.

Menjetek ti is, pihenjetek, töltődjetek fel! Nekem nagyon sokat adott ez az egy hét.

dorka80 2012.08.01. 21:36:33

A 8. ponttal nem értek egyet. Szerintem nincs igaz barátság fiú-lány között. Ott vmelyik előbb v. utóbb vonzódni fog a másikhoz és többet akar. :)

B.-né Erika 2012.08.01. 23:00:05

@dorka80: Én most kipróbálom, osztálytárs a fiú, nem vonzódik hozzám :) és én sem hozzá.... beszélgettünk és együtt járunk haza.. érdekes nincs vonzalom...

dorka80 2012.08.02. 19:34:01

@B.-né Erika: Akkor barátkozz! :)))

Ja, képzeld, a gyomrom nem bírja a Pyruvate + HCA szedését, úgy felpuffadok, mint egy lufi. :S Most csak a Pyruvate-t szedem.

B.-né Erika 2012.08.05. 23:21:34

@dorka80: most olvasom :( nekem nem voltak ilyen jellegű tüneteim... elég messze szedted őket egymástól? pedig a HCA étkezés előtti a Pyruvat étkezés utáni, vagy délután. de akár a Hca-nál ha nagyon szénhidrát dús ételt ennél akkor jobb, de érdekes :) akkor tényleg az a megoldás, hogy külön amikor egyik akkor nem a másik. Egyébként minden rendben? jól vagy? megy a program? láttad a LT diétákat??
lifetilt.blog.hu/2012/08/03/a_lifetilt_dietak
lifetilt.blog.hu/2012/08/05/testalkat_dietak_noknek

dorka80 2012.08.06. 22:09:41

Igen, így jártam a pirulákkal, de most külön szedem.
Láttam már LT diétákat (aranyos vagy, hogy linkelted!), de még nem néztem át tüzetesen.
Hogy állok? :) 3,1 kg ment le, aminek örülök nagyon-nagyon!!! És úgy, hogy volt benne 2 hét szabadság. De nem a LT diétát csinálom jelenleg (de fogom =) ). Folyamatosan olvasom az oldalt, mert nagyon ösztönöz! Ez az oldal által tanultam meg, hogy 5* kell étkezni keveset és akkor nem remegek, mert leesik a v.cukor szintem. A kitartást is Tominak köszönhetem, szóval haladok, haladok! :) Szeretném elérni az álomsúlyom, jelenleg a mostani diétámmal fogyok, ha megáll a fogyás, jön a LT.
Te már jobban vagy?

B.-né Erika 2012.08.07. 16:15:27

@dorka80: alakulok már :)
3,1 kg az jó :) ha ráállsz az 5*-i evésre és odafigyelsz mit, akkor menni fog szépen lassan, ha követed az LT diétát akkor gyorsabban kúszik lefelé, én ennyit tapasztaltam :) Nagyon sokan szeptemberben kezdik az igazi 70 napot, aki akaratos mint én az azonnal :)
Lépcsőzőm most, a kórházban a 8.-on dolgozom és naponta többször megjárom az utam :)

dorka80 2012.08.07. 21:27:10

Köszi, én is örülök a fogyásnak! LT szerint eszem a reggelit, tízórait, uzsit (bár az mostanság elmarad) + vacsorát. Ebédet rendelem, diétás.

Te előre megfőzöd az előírt ételeket, vagy minden nap főzőcskézel? A hány kalóriásat csinálod? Vagy a "régi" szerint étkezel?

Szeptemberbe kezdik??? Azért, mert akkor már lement a nyár? :)))

Ma bénáztam, és elrontottam a vacsorámat, lelkifurdalásom van :( és nagynak érzem a hasam. :(((

B.-né Erika 2012.08.07. 22:44:36

@dorka80: fogyó hold van, szerintem egy vacsi visszavett , de nem annyira, ne legyen lelkiismeret furdalásod, nem kell, hisz előtted az élet, hogy egészségeseket egyél ;)

Scala 2012.08.08. 09:17:50

Fogyó holdkor könnyebben megy a diéta elvileg, dagadó holdkor nehezebb betartani, meg is torpanhat.

Én szívesen utaznék Ausztriába fél évessel, más is csinálja, láttam, remélem megyünk majd. :-) Vagy autóval az Őrségbe. Nagyon sokat számít a kiszakadás innen.
Igazából tuti, hogy szükségem lesz rá, amikor most mentünk éreztem, ha kivagyok, muszáj Ausztriába kimenekülni. Aztán majd messzebb is, egy év múlva. :-D

PrettyWitch 2012.08.08. 12:51:12

@Scala: Egy éves kor alatt szerintem én nyuszi leszek külföldre menni, de utána már alig fogom várni :)

Scala 2012.08.08. 13:11:21

@PrettyWitch: :-)))
Igazándiból engem is meglepett, amikor láttam, hogy vonattal viszik ki a babát, képen láttam először, egy ismerősöm iwiw adatlapján. Aztán mi is elkezdtük ezt a vonatozást, most visszafelé volt két kisgyerek, már egy éves felett, a másik kislány 3 körüli. Nagyon jól bírták, a nagyobbikat példaszerűen lefoglalta az anyukája. A végén már türelmetlenek voltak, de késett a vonat, és hat órás útnál szerintem ez érthető.

Autóval sokszor meg kell állni, azt mondták férjem unokatesója. Ők amúgy Lanzarotera vitték a picijüket 10 hónaposan 3 hónapra (továbbképzés). Télen. Az osztrák szociális ellátórendszernél jobb nem létezik! :-)

Persze van másik példám, ami túlzás, eleve úgy hallottam, ugyanezen unokatesó sógornője Ausztráliába ment férjhez, és mivel a második gyereke is fiú lett, meg szülés utáni zakkanása volt, a kéthónapost és a kétévest felpakolta a Sydney-Bécs gépre, nem normális.

PrettyWitch 2012.08.08. 13:12:33

@Scala: Azt hiszem, ezeket a kalandokat én inkább kihagyom egy ideig :)

Scala 2012.08.08. 13:19:42

@PrettyWitch: Maximálisan tiszteletben tartom a döntést! :-)

Az én szüleim meg abba a hibába estek, hogy kultúrprogramot szerveztek, és csodálkoznak, hogy nem emlékszem két és fél évesen Prágára stb. :-)
süti beállítások módosítása