Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

adatok

2012.07.29. 09:33

szerző: B.-né Erika

A futós csajok kezdték és én is elmentem a székesfehérvári gyógyszertárba és beálltam a gép alá aki tüzetesen átmért :
kepatmeretezes_h.jpg

 

 

 

  2012.07.29
kg. 56,6
csípő: 87
popsi: 90,5
comb  55
derék 70
mell 90
mell alatt 78,5
kar 26,5
nyak 31
vádli 37,5
BMI 20,94

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr554684433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.08.08. 09:32:50

A pulzusod kicsit magas, de lehet csak ott. Jó, mondjuk én könnyen beszélek, nekem túl alacsony. 66. Kardiológiailag papíron kezelni kéne, diasztolé.
Most mennem kell megint a kiskönyv miatt, magánrendelésre megyek, mert a TB helyeken kiabálni szoktak (túlzok, csak emelt hangon csodálkozva kérdeznek)
"- Maga sportol???
- Csak hobbi szinten.
- Az mit jelent?
- Hetente 3-4 alkalom, de csak egy pár éve.
- Az már az. Akkor ezért ilyen lusta a pulzus. De amikor sportol akkor megy fel a pulzusa szabályosan, ugye?
- Igen."

Most az állapot miatt tuti magasabb lesz, eleve több a vérem is már, 4.5 helyett 6 liter valami ilyesmi.

B.-né Erika 2012.08.09. 18:07:52

@Scala: Mielőtt futottam normál pulzusom 119 körüli volt ahhoz képest javult ;)a 86 már jónak számít :)
nem igazán szokták meg hogy a kismama mozog vagy sportol, lehet, hogy azért is volt ennyi elhízott kismama az elmúlt években, remélem ez megváltozik :) és inkább majd az lesz a furcsa ha semmit nem mocorog, nem tudom orvos, nővér,védőnő, bárki miért nem javasolja, hogy ha nem is futott előtte, de jótékony eü. napi fél óra séta jót tesz.

a vértérfogat 50%-kal is nő :) és a pulzus is 10%-kal. szóval valóban alacsony a pulzusod. (a párom, aki sok évig focizott, futott, neki is ilyen alacsony,52-55, ami nem is igazán alacsony mert nála ez a tökéletes, a sport miatt :) )
72 az átlag. ehhez képest nézik a miénket. pedig mindannyian különbözőek vagyunk :)

Scala 2012.08.10. 09:07:54

@B.-né Erika: Én kismamaként nem sportolok, csak séta + takarítás. Talán ma lejutok úszni, csak még alszik a gyermek apja, neki kell szállítania. :-)))

Fú, az 55-ös tényleg alacsony!
Örülök, hogy a tiéd szépen csökkent, erről nem írtál vagy elkerülte a figyelmemet, mint pozitív hozadéka a Bence/Tomi-féle programnak. :-)

B.-né Erika 2012.08.10. 21:41:42

@Scala: a vérképem tökéletes lett és a kardiológus megdicsért, hogy bárcsak mindenkinek ilyen jó lenne a vérnyomás pulzus, amikor voltam, januárban, akkor írtam róla.

Scala 2012.08.11. 17:47:48

@B.-né Erika: Ja! Értem! OK. Nem figyeltem eléggé. :-)
süti beállítások módosítása