Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

ma sem megyek futni :(

2012.07.24. 05:51

szerző: B.-né Erika

Még mindig beteg :( nem aludtam valami sokat :( ki hallott már ilyet éjszaka alvás közben köhögök, de úgy félig éber állapotban majdnem megfulladtam :( éjfélkor ....

de semmi baj, meggyógyulok,:) így kora reggel, jó reggelt zene:

Pár centi adat, így nagyon nem mérvadó mert nem mozgok

derék : 71
popsi: 91-90 = izmot veszítek
csípő 88
comb 54

na most a combon cseppet ki vagyok akadva, történet: a múltkor mértem a lánykám combiját és mondtam neki, hogy csak fél centivel nagyobb (az enyém/ 56 övé:55.5), a mostani értékkel úgy néz ki, vékonyabb a combom mint a lányomé :(
-1,5 cm!! örülök v. mégsem? 
jobban magam mellé kell vennem és megmozgatnom célirányosan, pedig olyan ügyesen jött velem futni, csak ez a fránya betegség, mindegy majd folytatjuk, ha rendbe jövök :) 

még egy mérleg kép a mai napról:

phpCMojSuPM.jpg


kép
Névtelen.png

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr194674259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.07.25. 09:55:55

Nem látszik a betegség! :-) Egyáltalán nem.
Persze jobbulást kívánok, vigyázz magadra, gyógyulj meg hamar!

Nem tudom lánykád esetében ez hogy működik, de emlékeim szerint ilyenkor voltam abban a hízékony korban, hogy már az ember lánya nem növekszik látványosan (de 21 éves korig állítólag még van változás, csontok pl., nem tudom...), de nem tudja-vagy nem akarja elhinni mennyire keveset illetve mennyire szelektáltan kell enni ahhoz, hogy az ember vékony maradjon. :-D
16 évesen fogyókúráztam először, ismerkedtem a kalóriatáblázattal, tornáztam otthon (elég béna gyakorlatsor volt, így mai szemmel visszanézve, de még az is hatott).
Ugyanakkor ő szerencsésebb, mert anyukája nem burkolt megjegyzéseket tesz, hanem segít neki, amiben lehet. Persze ha őt nem zavarja, amíg megismeri a testét, nem szabad gyötörni, talán... Nehéz téma. :-D

B.-né Erika 2012.07.26. 16:40:21

@Scala: morog, ha mondok neki valamit, "kistini" nem hisz nekem. A főorvos asszony ma nem adta be nekem az emlékeztető Hep. B oltást, innen is érzem még beteg vagyok ahhoz, hogy fussak, meg érzem is, ma rohannom kellett a buszra jól esett, de utána fulladtam, mikor lesz vége? ha nem megyek hétvégén futni mert nem bírok bemegyek egyet spinningelni, ki kell próbálnom :)

Scala 2012.07.26. 16:43:36

@B.-né Erika: Persze, csak fokozatosan és vigyázva!
Spinningre vigyél be törülközőt! :-) És majd kérek beszámolót. Az első nekem nagyon nehéznek tűnt, egyébként.
süti beállítások módosítása