Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Amikor sietnem kell...

2012.07.02. 23:35

szerző: B.-né Erika

A mai napom elég rohanósra sikerült, szerencsére ráállt a pocakom és 3 óránként követeli magának a betevő falatot :) ma is a szokásos 3 km séta az oktatóhelyig.
most a mai klub után kimentem futni, kemény volt 4 hét pihenés után, de szerdán megyek runtiltra, így ott a 5,40 már menni kell :) 

4 km körül futottam, jól esett kellemesen megizzadtam :)

holnap viszek magammal müzlit kis kefirrel (szigorúan cukormenteset) 1 kanállal
1 alma 8 szem mandula 
halat eszem zöldséggel, sok zöldséggel,
1 sz. rozskenyér tonhal krémmel (ami minimális (fél) tonhal saját levében leöntve róla a lé és 1 kanál tejföllel bekeverve, hidegen, ) bár ehetnék körözőtett is, már régen ettem.
v: túró nat. joghurt

akkor holnap insanity kezdő, de nem a fitt test rögtön utána., folytatom :) meg rá has...

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr604625058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.07.04. 05:06:23

Ugye kb. 20h után futsz? Itt az aszfalt még akkor is veri vissza a meleget... Ami meg előtte van. na arról ne is beszéljünk. El kéne húzni az osztrák alpokba. :-)

Scala 2012.07.04. 05:13:49

+ az én pocakom is 3 óránként követeli magának a betevő falatot. :-) Bár újabban sokszor négy órát is kibírok.

B.-né Erika 2012.07.04. 13:56:58

@Scala: 20:15 után indulunk ki a lányommal :) már én is nézem a tengerparti képeket és oda vágyom, idén nem lesz nyáron szünetem végig suli ill. gyakszi, csak rövid 1 napos csúszdás balcsi partos helyre megyünk
osztrák Alpok = síelés (asszociáció nálam, nyár= tengerpart)
3-4 óránként enni kell, akkor nem raktároz a test mert tudja, hogy mikor jön a következő adag étel :)
/Kutatások kimutatták, hogy napi:
• 3x étkezésnél: 60-70%-ot raktároz a szervezet
• 5x étkezésnél: 5-10%-ot raktároz a szervezet
- ha a bevitt táplálékot nem megfelelő időbeosztással teszi a kliens, tuti hogy hízni fog./forrás:5mp.eu/web.php?a=eniko11szemelyiedzes&o=7FFUdfHnyf
persze a mennyiségre is oda kell figyelni.
A kis előadásom jól sikerült 10 perc helyett kb: 2,5 órát beszéltem az egészséges életmódról :) jó volt :)
Jól vagytok? Nő a pocikád, és a kis pocaklakó? Pihenj sokat a hűs szobában, hűtsd a nyakad vizes pelussal, neked most nehéz, tényleg embert próbáló meleg van. még írj, mesélj, mi van veled.
ma runtiltre megyek, remélem túl élem :)

Scala 2012.07.04. 20:00:04

@B.-né Erika: Vennem kell még pelust! :-) Több szempontból is fontos! :-)

Én utálom a tengerpartot, az a nagy helyzet, hogy ezt a homeopátiás alkati szerem kiválasztása után értettem csak meg, hogy miért, nagyon tengeri só alkat voltam, és az üti egymást. Mára javult a helyzet, de inkább a hegyekbe vágyunk! Talán az óceán mellé most elmennék.
A tengervízben nem lehet jót úszni, a bőröm érzékeny kicsípi, és túl sós. :-)

Még egy ilyen kattanásom van: Svájcot sem szeretem, de az egy viszolygás az emberektől... nekem ott túl sok a rejtett, pedofil, szexuális visszaéléses bűncselekmény, és a rejtett kattantak aránya. Megérzés nem tudom, de tényleg nem szeretem, picit Hollandiával is így vagyok, de Svájcon mindenki meglepődik, nem is terjesztem, kicsit hülyén hangzana: Svájc szar. :-)

dorka80 2012.07.04. 21:08:16

@Scala: Áhá! :) Babát vársz! :) Gratulálok! Hányadik hónapban vagy?

B.-né Erika 2012.07.05. 15:40:53

@Scala: nekem is zuhanyoznom kell utána, de a látvány a csodálatos kékség mindenért kárpótol. Svájc= ezen így még nem is gondolkoztam.

Scala 2012.07.05. 17:26:19

@dorka80: Igen. :-)
Hatodik vége-hetedik legeleje, nem tudom hogy kell számolni. :-D 25. hét a 40-ből. Okt. 15-re van beállítva a gyermek egyelőre.

Scala 2012.07.05. 17:28:44

@B.-né Erika: Azért gondolkodtam, és egy helyen szeretem a tengert, Máltán.
Bár amikor voltunk március volt, és ritka szar idő (ugyanakkor Magyarországon rekord tavasz, márc. 15-én), oda szívesen visszamennék bármikor, azaz tengerpartozni is.
Gozo is nagyon jó hely, egy kisebb sziget, az országhoz tartozik. Na erre a két helyre bármikor. :-)))

dorka80 2012.07.05. 22:13:27

@Scala: Oh! :) Akkor most kezd el igazán mocorogni, legalább is nekem akkor kezdett vmiféle bukfenceket csinálni... :)
Hogy bírod ezt a nagy meleget? Nem lehet egyszerű :S.

Scala 2012.07.07. 10:33:28

@dorka80: Így igaz, forgolódik a drága gyermek hetek óta, dörömböl kicsit, és van valami hullámszerű mozgás is, eddig nem jutott eszembe, de bukfenc lesz. :-)))
süti beállítások módosítása