Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Még múlt héten elkapott valami bacit, hétfőn már alig tudtam beszélni, kedden kicsit jobban éreztem magam, szerdán visszaestem :( 

bacika.jpgŐk is bacik :D

8-án mentem futni, nem bírtam a fenekem kipihenni a bajom :( nem esett jól és másnapra rosszabb lett :( lejjebb kerültek a bacik a hangom szörnyű lett :( azt hittem mára kipihenem, de ma reggel futnom kellett a  buszra ami kb. 200m volt én úgy éreztem kiszakad a tüdőm és pluszban már nemcsak a Zsolti kapta el hanem a gyerekek is, nekik a szemük is begyulladt a torokgyulladás mellé :( szóval  ez a baci tarolt és mindenkit ledöntött. Így a mai tesztem után jöttem haza pihenni a betegségem és a nyuszikra is kíváncsi voltam, hogy vannak (Reni is 1 hétig itthon piheni.) Így nem lehet tanulni (bár muszáj lesz) és be kell járnom az órákra...

A mai runtilt úgy érzem elmarad, helyette iszom jó pár pohár zöld teát.

Vasárnap mértem magam tartom az 59,5 előtte héten 59,3 voltam vasárnaponként mérem magam.
minden nap sétálok 6 km-t, így azért több minden belefért a héten, ha beteg vagyok elengedhetem magam ?(engedékenyebb vagyok, de azért figyelek :) ) ha kikúráltam magam, akkor alakítom magam tovább és insanity is folytatódni fog, addig pihi és C-vitamin én nem igazán szedek gyógyszert, bár ha nagyon fáj, 1 aspirin még belefér.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr134583006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.06.12. 14:06:12

Én is összeszedtem valami torokfájós cuccot, de én ezzel el nem indulnék futni :(

Nagyon ügyes vagy a súlytartással!

Virág40 2012.06.13. 10:15:32

Jobbulást! Nagyon ügyes vagy a súlyodat illetően. Bár ez nem volt kérdés!!

B.-né Erika 2012.06.13. 15:35:43

@PrettyWitch: @Virág40: :) köszi, figyelek rá,bár engedékenyebb vagyok, de tudom magamról, hogy hízékony típusba tartozom. És ez nem változik meg.

Scala 2012.07.04. 05:18:52

Nem a klímától hűltetek meg lányok? Életem egyik legkellemetlenebb és hosszabb megfázása az autó + tűző nap az országúton + légkondi együtthatójából volt pár éve...
süti beállítások módosítása