Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

vasárnap 7 vissza

2012.05.06. 15:11

szerző: B.-né Erika

Hajnalban 4:30-kor a sport napnak vége lett számomra mert a nagy lányom haza rángatott, hogy fáradt és menni akar, már nem tudtam visszamenni, gyors zuhany és hajmosás után zuhantam az ágyba. van egy videóm az egyik éjféli meccsünkről majd beillesztem és megmutatom :) jó volt szórakoztunk, olyan izomlázzal mentem, még ma is érzem, úgyhogy az ebéd utáni pihenés után, kimegyek futok pár kört, hegynek felfelé, a kedvenc pályámon temetőig, és az előtt van egy még lejtősebb rész (le majd fel) azt még párszor, ameddig bírom :)

A karate nem jött be, heti 3*2 óra, és elvette volna az időmet a futástól teljesen, és észre vettem hiányzik a futás, többször ki is engedtem a hangom, türelmetlenebb voltam, volt szabad felesleges energiám, amit a karate nem szívott le.
Futás után kellemes fáradság,  tele boldogsághormonokkal, kedvem sincs kiabálni,  próbálok mindent észérvekkel megbeszélni. 

Ma egész jól tartom a napomat eddig
reggeli rozskenyér tonhal
t: túró nat. jog.

e: cékla újburgonya és csirke

u: ?
v: fehérje

 Tegnap volt a szuperhold, telihold, amikor még fényesebb és még szebb (én sokáig néztem és magamba szívtam az energiáját ennek a csodának) és ici-picit közelebb is volt a Földhöz, ami annyit jelent hétfőtől FOGYÓHOLD, nagyon jó elkezdeni valamit aki még nem tette, méregtelenítés új életmód :) az egészség jegyében. Én is kicsit kevesebb szénhidrátot veszek magamhoz és így, még egy kis méregtelenítés = majd beszámolok róla, mennyire sikerül mit teszek stb... (infraszauna, spinning, )
Ja és hétfőn reggel dokinál kezdek. már 3 éve talán nem jártam Nő. dokinál...


Korpovit kekszet vettem, egy halom abonett van itthon, ahogy puffasztott búza és puff. rizs is, natúr- ezek szerintem délelőtt mehetnek, ahogy gyümölcs is :) délutánra pedig az elmaradhatatlan fehérje :) (tojásfehérje, sonka, túró, natúr joghurt, por formájában)

6974.jpg
AZ ERŐ VELEM VAN :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr124491531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása