Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

:)

2012.04.11. 12:08

szerző: B.-né Erika

De sok a LIFETILT bloghoz tartozó bejegyzés,  :) ennyi a véleményem az összesről. Mindenkinek igaza van mert mindenki a saját véleményét írta le és azt tartja igaznak... 

pár húsvéti kép: (a Reniről azért nincs mert videó készült, a képeken soha nem akar szerepelni )

kepatmeretezes_hu_SAM_1890.JPGkepatmeretezes_hu_SAM_1883.JPGkepatmeretezes_hu_SAM_1886.JPGkepatmeretezes_hu_SAM_1891.JPG Rólam pedig azért mert én voltam a gép mögött ;)

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr1004382836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.04.12. 12:27:32

Nem jön be a link, de sejtem, hogy melyik bejegyzésre gondolsz... ;-)

Scala 2012.04.13. 06:40:48

@B.-né Erika: OFF:

Kisgyerek az apjához:
- Apu, apu! Miért van az, hogy te is fehér vagy, anyu is fehér és én néger vagyok?
- Hú, kisfiam erről inkább anyádat kérdezd!
Odamegy a gyerek az anyjához:
- Anyu, Anyu! Miért van az, hogy te is fehér vagy, apu is fehér és én néger vagyok?
- Hú, kisfiam olyan buli volt, hogy örülj, hogy nem ugatsz!!!

Virág40 2012.04.16. 13:04:06

Hihetetlen tényleg ez a sok bejegyzés!!Van egy két érdekes alak ebben a " közösségben". Jobb ha nem szól bele az ember mert rögtön azok találnak meg akiket nem is érted mit keresnek ott vagy egyáltalán mért olvasgatják a lapot!!???

B.-né Erika 2012.04.16. 16:17:17

@Virág40: :) igen ezért én sem írtam semmit. De én azzal egyetértek, ha egyszer elkezded a diétát, igenis tessék büszke lenni rá, ha lemész olyan mélységekig amire egy normál étkezéssel nem tudnál vagy hosszabb időbe telne, és a futásokra is mind egytől egyig hiszen a saját határaidat feszegeted egy- egy futással. Most bepunnyadtam, tartom a súlyom, várom a motivációm még mindig és csak nem talál rám, így nehezebb vissza utasítani egy- egy ételt amit elém tesznek vagy rátalálok. De mellette futok is és tornázom, edzőterembe is eljutok. van egy tervem szeretném az 57-et is látni a mérlegen :) mondjuk hétvégéig... és szeretnék egy hosszút futni, megírtam a bejegyzést, de el is veszett.. :( majd leírom még egyszer, mit csinálok ezen a héten.. (Újra olvasom a lifetiltet hátha megjön a motiváltság)

Scala 2012.04.17. 12:50:18

@B.-né Erika: szerintem jó a cél, de ne korlátozd be magad erre a hétre, nekem azt mondták az okosok, hogy ez a hét a pihenésé, nem a nagy teljesítményeké.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy két hetet adj magadnak, jó lesz az úgy is! :-)
Ha benned van az Erő, azt úgyis érezni fogod, de nem lehet/szabad erőlködni. Jönni fog az!

Akartam kérdezni Erika, hogy hány centi vagy?
És hogy volt-e émelygésed-hányás-inger valamelyik várandósságnál, vagy erre nincs hajlamod?
Pussz!

B.-né Erika 2012.04.17. 16:00:16

@Scala: 165 cm vagyok, de megmérem magam ezen a héten a centimmel, hátha nőttem :)
Mindhárom terhességnél hánytam általában délelőtt a Dodinál volt olyan egész napos talán, de nem sokáig,B6ot szedtem sokat, a Reninél-- az elsőnél-- fogytam, 63 kg-ról indultam és 61 lettem, erre emlékszem, de úgy mint a nagykönyvben akkor jött (az inger) amikor írták, és akkor múlt amikor írták :) most az unokahúgom is áldott állapotban van (12-13 hetes kb.) és neki is egész napos émelygés és kicsit eszik amit megkíván, nála is ahogy kivettem a szavaiból délelőtti hányós.. amikor felébredsz egyik nap, hogy nem érzed, akkor kész elmúlt, a hormonváltozást megszokta a szervezeted, és akkor el is felejted azt, hogy mennyire rossz volt ez az időszak, /talán azt is mondják amint megérzed, hogy megmozdul 18. hét körül elmúlik/ és utána elkezded élvezni... a harmadik harmadig amikor már jön a pocak nehézsége és a meleg is.. szóval ha elmúlt a hányinger élvezd, sétálj sokat a vége felé pedig több pihenéssel jó lesz, a korona lesz a szülés, de akkora már nagyon fogod várni, hogy kibújjon és a karodban tarthasd, a legszebb 9 hónap :) a legszebb, legcsodálatosabb mégis ilyenkor aggódunk a legtöbbet. :)

Scala 2012.04.17. 16:52:41

@B.-né Erika: Nagyon köszi a részletes választ, most emésztem. :-))) Ha magamhoz tértem (nem a magasságod!), még írok.

Scala 2012.04.17. 17:04:36

@B.-né Erika: Szóval én már ma reggel eljutottam oda, hogy megkérdeztem a férjemet, hogy ő amikor felébred érez-e hányingert, egy kicsit is, mert én már nem is emlékszem, lehet ez a normális, mindig is volt ilyenem?
Szóval a 18. hét...
Ez a mozgás dolog fura, én már most is érzem... de ezek szerint akkor az más, komolyabb lesz. OK.
Szerencsére azért enyhül a dolog, vannak visszaesés napok, de a mai jó!

Csak azért kérdeztem, mert van aki szerint csak a lányokkal van hányinger, de akkor ez egy urban legend.

Akkor add Uram, hogy egy hónap múlva már ne legyen! :-)

B.-né Erika 2012.04.17. 21:27:59

@Scala: amikor elkezd mocorogni akkor először mint a felszálló buborék úgy érzed vagy kis kaparászás érdekes nagyon :)én a harmadiknál már egész korán megéreztem tudtam mire figyeljek vagy jól bemagyaráztam magamnak, hogy már érzem :) az a lényeg, hogy jól legyetek és ha már múlik akkor lehet azt érzed :) de jó :) olyan szuper :) én szerettem terhes lenni :) a csúcsos nem csúcsos poci viszont nálam bejött :) ha hátulról nem lehet észrevenni fiú ha látszik akkor lány.. :) (babona :) ) sok lesz még :)

Scala 2012.04.18. 14:38:19

@B.-né Erika: Értem! Köszi. Kaparászáshoz hasonlít, igen. :-) De három hete meg ez a buborék dolog már volt, 6h Bartók Rádió Chopin zongoraszonáta /férjem repülőre szállt, azért voltam fent, nem tudtam visszaaludni/ nagyon érdekes volt, tényleg!

Ma reggel sajna rosszul lettem egy szagtól, ezen a héten kezdődött a rossz szagoktól öklendezek, na ma már végigment a folyamat... :-( Sztem messze ennek még a vége.
(de legalább, ha végre vége az émelygés stb. kombónak, és tisztán érzem a mozgást meg fogom tudni mondani, hogy a korábbiak azok voltak-e.)

Ez a hátulról látszik-nem látszik dolog nagyon jó! A csúcsosat ismertem, de ez sztem tisztábban megállapítható.
Bár ez a szabály gondolom csak a 20. hét után, nagy hassal él. Jelenleg nem látszik hátulról. :-)

katarocks 2012.04.19. 19:03:06

@Scala: szia Scala! Valahogy mindig ugyanoda lyukadunk ki, én is olvasgatom Erikát, csak még nem kommenteltem itt.
Gratulálok a babához :) Hányingerrel kapcsolatosan: a nővérem is nemrég szült, neki a 4. hónapig volt, de csak 2x hányt azt hiszem, sokat szenvedett vele. Ő általában eszegetett valamit, amikor érezte, és attól elmúlt valamennyire. Jöttek is a kilók az első hónapokban rendesen. Ezután viszont, kb. az 5. hónaptól jött a helyére a gyomorégés, és végig ki is tartott... És igen, ez nagyon igaz, hogy hátulról látszik, hogy fiú vagy lány. Neki kisfiú, és hátulról nézve a terhesség végéig megvolt a dereka, fenékre alig ment valami. Az ismerős lányos anyukáknak meg már az első pár hónap után jól megnőtt a fenekük :)

Scala 2012.04.20. 10:41:54

@katarocks: Szia Drága!
Welcome!
Köszönöm a biztatást, gyomorégésem már volt, és néha van is. Most a szagok vannak napirenden, mosogatógépet stb. csak tárva nyílt ablakok mellett pakolok, pár napos, kidobandó kajákat férjem pakol ki, különben nagy baj van...
Még írok, csak most továbbképzésen vagyok! ;-)

Scala 2012.04.20. 19:29:38

@katarocks:
Tesódnak nagy tisztelettel gratulálok a kisfiához. :-)))

Szóval azt mondod, hogy a negyedik hónaptól? Az még két hét vagy négy (ha a magzat korát vesszük, nem az orvosi számolást, amely a mensestől indul ), hááát ígérem kitartó leszek.
Én is eszem, amikor kell, és csak enyhén émelygek, három kilót híztam eddig, de nem nézem, a kombinált teszthez kellett a testsúly, ott állítottak a mérlegre, onnan tudom. Derekam van, fenekem nem lett Afrika méretű, de még szerintem korai, mert tényleg nem látszik, hogy várandós lennék, a mellem akkora, hogy optikailag kiad egy normál derék-csipő arányt és egy tejcsárdát... :-)

Scala 2012.04.20. 19:31:31

jav. akkor eszem, amikor enyhén émelygek, akkor jót tesz az evés, de ha komolyabb a szitu, akkor hagyom... muszáj! Lassan javulgatni fog ez, érzem, ma is oké voltam.

katarocks 2012.04.21. 23:15:30

@Scala: Köszönjük, nagyon édes az óriásbébi, így hívom csak, majdnem 4 és fél kilóval született :) Én még abban a fázisban vagyok, hogy messziről nézegetem csak, várom, hogy kicsit nagyobb legyen, amikor már csinál is valamit. Nem vagyok az a babusgatós, gügyögős típus.
Anyukám egyébként azzal riogatta a tesómat, hogy neki a 6. hónapig hányingere volt, de szerencsére nem jött be. Mi együtt dolgoztunk a terhessége alatt, úgyhogy én tényleg mindent végigkövettem, emlékszem erre a szagos szakaszra, olyanokat megérzett, nagyon erősen, amiket én egyáltalán nem.
3 kiló: akkor pont jó vagy, 1 hónap-1 kiló :)
süti beállítások módosítása