Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Húsvét...

2012.04.09. 15:27

szerző: B.-né Erika

Le sem írom 3 napig a mindent bele... holnap meg ráállok a mérlegre és leesek róla, tuti 60 felett lesz :(

Hétvégén buli, sok tequillával, túró torta és egyéb nyalánksággal... A másnapi (vasárnapi) húsvéti ebéd uzsi vacsi is sütivel zárult...  szóval ma mint hétfő délután kiugrok kicsit futni.

ÉS KEDDTŐL HAJRÁ.... NINCS KIFOGÁS, hogy jó vagyok én így nem akarok sokat fogyni csak tartani az 58 körüli értéket és a combot, hasat formálni, május 12 közelebb van mint gondolnám, úgyhogy addig nincs buli és pia, olyan gyomorfájdalomra ébredtem ma (én 100% veszem ez a sütik és cukor mellékhatása, de úgy eteti magát, ha az ember olyan passzban van, hogy... ) 

Nem ittam ma kávét tehát leszokó hadművelet is lesz, jó lenne ha sikerülne...

Ha elaludna a drágám már venném is a cipőm és futnék, nem sokat csak 3-4-5.. körül, vagy valamennyit táv most nem fontos, 1 hét pihi után... (persze kicsit futkároztam, de az nem olyan volt, pl. busz után... ilyenek..)

Holnap kedd megyek Pestre, reggelimet itthon, tízóraimat és ebédemet viszem, megyek a PEAK-hoz :)

Alakformáláshoz használt termékeim :

SPEED a kávé helyett, és egyébként jobban bírom a napot :)

C-vitamin: szintén PEAK, mert jobban megéri mint a gyógyszertári..

Vitamin A-Z Ultra A-Z: mert még van itthon és elhasználom...

E-Z olaj: még mindig a novemberit használom :) hihetetlen, hogy 6 hónapja és minden nap főzők... (egy vésztartalékot azért rendeltem, de még mindig elég soknak érzem ami a dobozban lötyög..

Micellar casein: tejszínes sütist rendeltem. Ez az alap vacsi... fehérje turmix

azt hiszem ennyi...ha hazaértem még írok....

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr314373490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.04.09. 16:18:33

Hasonlóan telt nálam is a húsvét, valami nagyon nincs rendben a fejünkben :(((

B.-né Erika 2012.04.09. 16:46:10

@PrettyWitch: nem, dehogy. csak már tudjuk, hogy a 3 napos ünnepek után visszatérünk a normál étkezéshez és pillanatok alatt helyreáll a súlyunk... és így megengedjük magunknak :)

PrettyWitch 2012.04.09. 16:59:21

@B.-né Erika: Így azért jobban hangzik, bár a magam részéről továbbra is fenntartom, hogy nem vagyok teljesen normális, amikor evésről van szó :(

B.-né Erika 2012.04.11. 08:53:49

@Siena2007: igen ezt én is tudom, ma reggel 60,5 így sikerült.... remélem ezen a héten szépen megy lefelé..és visszaáll.
ami sütiket ettem 1 szeletben volt annyi kalória mint szoktam futni :(( valami más sportot is be kell iktatnom :) az eddigiek mellé :)

Scala 2012.04.12. 12:26:06

Jó nektek, én ha túl sokat ennék kihányom... :-(

Scala 2012.04.12. 12:26:24

Ja, az édességtől meg émelygek...

B.-né Erika 2012.04.12. 15:21:33

@Scala: most akkor is a legszebb állapotban vagy :) a legcsodálatosabb :)

PrettyWitch 2012.04.12. 20:34:13

@Scala: Ezek szerint rád most sok minden miatt irigykedem :))

Scala 2012.04.13. 06:38:09

@B.-né Erika: @PrettyWitch: Ma reggel vérvételre megyek, rohadtul émelygek, igazából ez már hányinger. Még jó, hogy éhgyomri a csapolás. Lehet, a labor és a klinika legnagyobb örömére kivágom a taccsot, így még nyál sem lesz a gyomromban...

Voltunk tegnap hangversenyen, utána be kellett volna kajálnom, de elaludtam... Lehet azért is vagyok ilyen szarul. Már tegnap este is ugyanez volt, de a fekvés segített.

Ha elmúlna az émelygés kéne mennem úszni, mert azért a lábamat megnéztem a tükörben, és nem akarom, hogy oszlop legyen. Persze nem várhatom el, hogy olyan legyen, mint heti 10 óra sport után és kb. fele ennyi evéssel, de akkor is... Amint ez az örömteli esemény bekövetkezett, jelzek! :-)

16. héten, vagy 17. remélem ez megszűnik. Ugyanis az elő trimeszter után már nem lesz hányinger kissé akadozik. :-D
Ja, és a reggeli rosszullét fogalom megalkotójának női felmenőjét is melegen... egész nap, hullámokban, este is. Kaptam rá homeopátiás szert, három féle is van, sajna az esti elfogyott, az segített, a napközbenit és a reggelit nem mindig tudom jól belőni, hogy melyiket kell bevennem.

Lényeg a lényeg, Csiniboszi, semmi irigyelnivaló nincs az egészben. De tényleg! ;-)

PrettyWitch 2012.04.13. 08:19:16

@Scala: Nem is a hányinger hiányzik, de szerintem ezt sejted :)

Mikor kezdődött a hányingeres időszak? Kitartás, ha jól értem, már közel van az első trimeszter vége! A lábaddal meg annyiban foglalkozz, hogy a túlzott vizesedés, ahogy hallottam, nem jó, azzal valamit csinálni kell.

És van valami ötleted, hogy ha folytatom majd a kalóriaszámolást terhesség alatt is (mindkét dokim szerint folytatnom kellene), akkor mennyi legyen a kalórialimit? Vagy nézzek utána a terhességi cukorbetegségnek, és ne kalóriát, hanem szénhidrátot számoljak?

Scala 2012.04.13. 12:21:40

@PrettyWitch: Émelygés 6. héttől, annak első napjától, ez szabályos.
Most a 13. hét vége van, és még tart. Hányás a 9. héttől volt, erre azt mondják, hogy ha így van, akkor esélyes, hogy az egész gubanc a 16. hét végéig marad.
De van olyan, aki végig émelyeg, vagy extrém esetben okádik... egy ismerős 3 gyereket szült így, nem is tudom, hogy bírta ki, fogyott terhesen, annyit hányt.

Vágyakozás: nem szabad félned! Semmitől! :-)

Kalóriák a terhesség alatt. Csak a saját tapasztalatomat írhatom le, és még nem is tartok a felénél sem, nem volt még esedékes az a bizonyos cukorterheléses vizsgálat. Akkor majd visszatérhetünk a témára. Szóval én jelenleg úgy látom, hogy azt kell enni, amit kívánsz, hatszor kis adagokat, időre enni, mint egy baba három óránként. Én a saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy a csipegetés nem működik, rosszul lettem a villamoson, alig kerültem el az ájulást. Pedig ittam elindulás előtt szőlőlevet, nem, nem enni kell!

Nekem az előző dokim, az első vizsgálatkor magyarázta a baromságot a barackról, meg a dinnyéről, hogy azzal nagyon el szoktak szállni a kismamák stb. Én akkor nagyon igyekeztem betartani minden szabályt, görcsösséget is indukált ez. Hát nem volt semmi értelme, úgyhogy jelenleg ló***t számolgatok kalóriát - forgive my English.

Húslevest kívánok állandóan - marhahúslevest és csirkehúslevest, tésztával - a zöldségtől sajnos hánytam, ebben nagyon megváltozott a korábbiakhoz képest az ízlésem, csak a retek és a fejes saláta mehet, a karalábé - amúgy szeretem - instant rosszullétet okoz, már a répával is vigyázok, és a TV paprika&paradicsom kombó nyersen sem jó, gyomorsavam túl sok lesz. Amit még kívánok az a citromos víz jégkockával, és a juhtúró. Metrós nagy sajtos bourekas, na egyet benyomatok ahányszor érem (heti kettő), de bármi jöhet, ami juhtúrós vagy túrós és sós (körözött).

Én azt javasolom neked, hogy minél intenzívebb formába lendülést iktass be a terhesség előtt, hogy ne kelljen rágörcsölni a számolgatásra.
Azért is mondom ezt, mert kozmetikusom vendége járt úgy, hogy egy tizedponttal magasabb lett a cukorterheléses értéke, szegényt olyan diétára fogták, hogy a diabeteses anyám nem kapott olyat, onnantól a csaj nem hízott, és a gyerek elég masszívan koraszülött lett - nem ismerem a teljes kórlapját, de de szerény véleményem szerint azért akart már kijönni a pici, hogy végre táplálékhoz jusson.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a terhességi diabetes-szel lehet játszani, nem nem lehet, de túlreagálni sem szabad a dolgokat. Én ahová járok rákérdeztem erre, elmeséltem a storyt, azt mondták, hogy ilyen közeli értéknél, ők nem csinálnak ekkora hűhót.

Állítólag egyébként évek alatt sokat vittek le a határokon, ami azelőtt normális tartomány volt, ma már diabetes csillagot kap, a normál betegeknél is, azaz nem csak terheseknél. Ez gondolom betudható annak a rengeteg indusztriális kajától megbetegedettnek, és túlsúlyosnak, akik megjelentek a fiatal generációban.

Szóval én most így látom, de fogok referálni, ha megvan a 20 heti (?) cukrosvíz ivásos tesztem.

Egyébként a teherbeesésre szintén nem kell rázabálni, én nem ettem akkoriban különösen dúsan, és hét km-t futottam, heti kétszer, talán még oldalerősítést is csináltam, az első két hétben (orvosilag számolva a negyedik hétig). Aztán elmaradt a menzesz, már egy nap csúszásnál mindent abbahagytam, és azt kezdtem enni, amit kívántam (semmi extra, édességre egyáltalán nem gyógyultam rá), eleinte marhahúst, mert vashiányos lehettem, mindent kívántam, amiben van vas.

Jó bő lére eresztettem, bocsi. :-)

B.-né Erika 2012.04.13. 12:24:08

@Scala: Ez a hányós dolog nekem sem hiányzik, tegnap éjszaka nekünk sem volt kellemes,pláne a kis nyuszinknak mert a Dodit hányás- hasmenés vírus támadta meg és teperte maga alá és óránként ... de már szerencsétlennek már nem is volt mit és akkor is.. szóval átérzem amit leírtál... Ilyenkor hányingeres időszakban amit megkívánsz és abból kis mennyiséget és mindig legyen valami a pocakodban módszert szokták javasolni, reggeli kekszes indítással, a homeos COCCULINE szokott nekem is segíteni.. és a B6, tegnap szegény nyuszimnak is ezeket adtuk aztán DADELONETTA kúpot... ma eddig eszik, zabpelyhes papi, krumplis pogi, remélem nem lesz baj...
kitartás.. már jó lesz ha egyik nap úgy kelsz fel, hogy elmúlt.. nem érzed... és élvezed az áldott állapotot :)

Scala 2012.04.13. 12:35:46

@B.-né Erika: Drága Dodi! Ez a vírus elég masszív tud lenni, ha egy nap után bennemarad, amit fogyaszt, az már jó jel. Nem facsarja a gyomrát?
A fonott kalács is jó még talán. Meg van aki a gyümölcslére esküszik, de azt nem biztos, hogy bevállalnám,hogy itassak vele...

A leírtakban nagyon igazad van, ha üres a gyomor rosszabb sokkal az émelygés. A hányás más dolog, olyankor én 24 órán keresztül semmit nem fogyasztok, hogy kikapcsoljam a hányásközpontot.
Különben az van, mint nálatok, még akkor is támaszkodok a kádra, amíg egy korty van bennem.
Amúgy kezdek belejönni, a húsleves egyszer annyira gyorsan kijött, hogy rossz íze se volt. Ami jó, mert azok a kaják undorlistán, amit valaha életemben kipakoltam, és nem lett volna szerencsés, ha a húsleves is erre a sorsra jut.

Reggeli keksz: az egész országban hiánycikk a Kolevit vagy csak nálunk? Amire végre találok, az annyira sápadt volt és sületlen, hogy ki kellett dobnom! Pedig jól jönne, szeretem. A TUC sós keksszel nyomultam egy ideig, a 9. hét óta masszívakat kell ennem, szendvics, fehérje, saláta, akkor tudok csak működni. Szilvalekváros kalács, akácmézes kalács és legalább három szelet stb. :-D

Scala 2012.04.13. 12:39:12

Ja a vitaminban is igazad van, mástól is hallottam, nem tablettás natúr tápkieget rendeltem, mert érzékeny a gyomrom még a Richter terhesvitaminra is. Ez egy spéci lekvár, Junior. :-) Holnap jön, nagy reményeket fűzök hozzá, egy darab tablettát se vagyok képes már lenyelni, egyszerűen tovább émelyegtetnek.

PrettyWitch 2012.04.13. 13:14:10

@Scala: Köszi a hosszú választ, igyekszem lélekben is és fizikailag is rákészülni majd. A számolást azért gondoltam, mert a nőgyógyász is és a lipides doki is javasolta, de konkrétumokat nem mondtak, nekem meg még nem aktuális rákérdezni.

Kíváncsi vagyok a terheléses cukros tapasztalataidra, meg amit ott mondanak. Remélem, minden rendben lesz!

@B.-né Erika: Jobbulást Dodinak!
süti beállítások módosítása