Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Vannak

2012.04.04. 22:31

szerző: B.-né Erika

Vannak dolgok amiket elérek aztán....................?? elértem és ilyenkor megállok és egy helyben topogok majd visszalépek MIÉRT?

Indoklás:

Megtörtént a vasárnapi futónap végig futottam eddigi legjobb eredményem előtte elértem 58,2 kg súlyomat ÉS? elértem és? éreztem már vasárnap baj lesz ilyenkor aztán jön a nápolyi, süti, palacsinta, ABONETT négercsók :) hammi, de finom volt és ma már szerda ! tehát 3 nap pihit tartottam, hogy miért? mert elértem, amit akartam, megvan és megünnepeltem, és lógatom a lábam, (hétfőn tornáztam :) ) de ennyi, ÉS ma jöttem rá, hogy miért?

- mert megint ÚJ célt kell kitűznöm hiszen az előzőt elértem....

tehát új cél!!!! nem akarok kg-okat írni 60 alatt akarok maradni ez a lényeg :) ÉS a lényeg most mértek 26,5% testzsír arányt és 25 alatti akarok lenni az augusztus végi vagy szeptember eleji nem tudom mikor lesz, de akkorra a COCA-COLA NŐI testébresztő aerobic napon fogom újra megméretni, ami azt jelenti amíg a LIFETILTESEK nyáron kirúgnak a hámból én nem fogok nyáron is teszem amit tennem kell :) és nyár végére meglátom mit sikerült. Ennyi.

tetszik.jpg

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr434364366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.04.05. 00:34:08

gondolatolvasó vagy :) ezek járnak az én fejemben is... szerintem valahol egészséges, de nem látom a végét az elvárásoknak én sem. mondjuk az már nem egészséges, hogy ennyire utálom magam. na, majd kitalálunk valamit :)

Tomisz 2012.04.05. 09:42:22

Nem kell mindig változás legyen a cél, néha a megtartás is elég. :)

Description Women Men
Essential fat 8–12% 3–5%
Athletes 14-20% 6–13%
Fitness 21-24% 14–17%
"Average" 25-32% 18-24%
Excess fat 32%+ 25%+

No ebből mi fog látszódni jól? :)

Tomisz 2012.04.05. 09:44:14

Előre akkor a fitness szintekig! :))

B.-né Erika 2012.04.05. 10:07:08

@thatsme: igen :) én nem utálom magam, olyan 3 évvel ezelőtt hiába voltam duci, elfogadtam magam :) igazából a fényképeken és videókon nem szerettem szerepelni én sem, olyan mondatok segítettek, hogy "ezen a képen is én vagyok, mert ilyen vagyok" valami ilyesmi :) és ezért tudtam megcsinálni a LT képeket is mert akkor már elfogadtam, hogy ilyen vagyok, még most is néha van ilyen, hogy ezen és ezen változtatnék, ezért vannak az elvárások, hogy hol a vége? nem tudom... majd jövőre megmondom :)
scala írt nekem ilyen elfogadó mondatokat mert ezekkel a mondatokkal bizony alakíthatod az elméd....

B.-né Erika 2012.04.05. 10:17:35

@Tomisz: akkor most átlagos vagyok, :) jó lesz!!!fitness tetszik :)

PrettyWitch 2012.04.05. 18:17:09

@B.-né Erika: @thatsme: De azért mindkettőtöknek el kellene gondolkozni azon, hogy ez a hozzáállás hová fog vezetni hosszú távon. Nem lehet, nem szabad mindig a testen változtatni, sokszor legalább olyan hasznos, ha nem hasznosabb, ha fejben is előre tudtok lépni.

Scala 2012.04.08. 16:14:30

A stoppos lány a képen NAGYON rendben van! :-)

Scala 2012.04.08. 16:17:38

@B.-né Erika: Így igaz, kis pontosítással elengedő (!) mondatokkal a jövőből csinálsz jelent, először elfogadod, aztán elengeded, és jelenben mondod a célt! Nem is kell olyan sokszor, egy idő után beépül, az tök durva érzés, mint egy gyomorgyűrű. :-D
süti beállítások módosítása