Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Szerda

2012.03.14. 15:58

szerző: B.-né Erika

Szóval azért nem írtam mert a tavaly kapott mérlegem tönkrement így tudtam, hogy el fogok szállni a mennyiségekkel és az is lett, bár közrejátszott, hogy mostanában dió, mogyoró, mandula lehet valami hiányom van és ezt ezért kívántam :)) és este mogyorót!! este!!

Ma reggel ráálltam a mérlegre amiről már írtam  FB-n a lányoknak furcsa teremtés mert a mérleg szerint voltam már 58,4 is múlt héten :)
Ennyi nem figyelés hatására 60 ma reggel, de tényleg tegnap mivel a kis manómat hazaküldték az oviból, hogy lázas beteg így nem hagytam itthon és nem mentem Pestre a slim találkozóra, ápoltam a drágám és mikor indulnom kellett volna a buszra bevágtam egy hatalmas sütit túróval ( ha már nem mehetek legalább valami kárpótlás nekem is jár alapon) végül is aztán az egész délután ebben a szellemben telt, mindent kontroll nélkül :( az újság cikk után nemcsak azért mert a mérleg tönkrement ketté vágták a diétám nem tudtam, nem ment és itt jön be amiről beszéltünk a lelki tényező, ha nem vagy toppon lelkileg nehéz megcsinálni, és én nem vagyok toppon, le kellene ülnöm egy darab papírral vagy egy doboz cigivel hova megy milyen irányba tart az életem mit szeretnék és hogyan mert erre egyenlőre nem tudok felelni és így csak vagyok ... vagy még azt sem... árnyéka önmagamnak :( 

Vannak dolgok amiket a futással szeretnék kompenzálni, de a futással ezeket a dolgokat nem lehet kompenzálni mert fizikailag lehetetlen. //Néha kell az ember életébe egy-egy vihar, amely felrázza. Megrettenti. Ami után más életet kezdhet és új céljai lehetnek. Ami után ismét szépnek láthatja a világot.// 

nem tudom miért van ez a tavaszi valamimagányos.jpgbaromi magányosnak érzem magam :( ez egy űr amit nem tudok betölteni, most nem.

magányos 2..jpg

Edzés tervemből eddig teljesült rész:

Hétfő : 4,5 km futás hegynek, dombnak fel :) szeretem ezt az útvonalat, de a pályának is megvan a maga varázsa csak sötétben nem látok :) fél óra kondi ahol is dolgoztam hátra, mellre bicóztam 1 km :) nem tetszett a tekerés hasaztam, és a popsira is a fekve és emeltem a lábam 20 kg-ossal és találtam fekvőtámasz könnyítőt és azzal nőit csináltam, jobban le lehet engedni a kéz közé a testet jól esett mindegyikből annyit csináltam amennyit bírok +1et- ez hétfőn volt még most is érzem :9 ez jó?? majd kinyomtatok egy edzéstervet a lifetiltról, hogy egyáltalán legyen fogalmam mit is kéne és mennyit.. most csütörtökön sem lesz torna így tuti bemegyek :) 

lehet, hogy a futás - kondi - hormonok - tavasz játszik ???

kedd: --- Dodi beteg, ápoltam

szerda-- ma ???

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr214316587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azanna 2012.03.14. 16:50:58

vááá, csak cigivel ne ülj le gondolkozni! :)csak azt ne! Nekem te vagy az egyik példaképem, mert régebben olvastam nálad hogy leszoktál (egy éve, v több is már hogy letetted?) úgyhogy felelősséggel tartozol irántam, nehogy rágyújts;) És ha ez számít,nem vagy egyedül, én is szarul vagyok most, futok minden nap mint az állat, hogy kifussam magamból a bajaimat (de nem lehet) irtó, borzasztó nehéz most betartanom a diétát, és ma én is elcsúsztam vele pár kocka csoki erejéig... De csináljuk! Szedjük össze magunkat.

Virág40 2012.03.14. 17:13:53

Jajaj! Osztom a véleményét az elöttem szólónak ! Ennyire ne törj le! Amit szerettél volna elérted. Abban a testben vagy amiben jól kell éreznek magadat. A gyerekeid boldoggá tesznek! Igaz nem tudom milyen a párkapcsolatod, de mindig vannak hullámvölgyek, jóbb és rosszabb napok, ettől még menni kell előre. Minden úgy alakúl mindig ahogy kell alakulnia! én ebben hiszek! Hosszú út áll mögötted és még nagyon hosszú elötted, most is megvannak a feladataid és lesznek majd késöbb is. Nekem most lesz a fiam 18 éves a hétvégén és ezért én is egy forduló pontnál vagyok. 20 éve vagyok férjnél mindjárt negyven vagyok ezért akartam változtatni magamon, mert mostmár én következem , van magamra időm és arra, hogy odafigyeljek azokra a dolgokra amikre eddig nemigazán volt időm. Kicsit beszűkűl a világ ha picik a gyerekek, de ez sajnos hamar elmúlik!!!! Mostmá sokunk példaképe vagy ezért mi is fogjuk a kezedet. Süti helyett írtam neked ezeket!

Virág40 2012.03.14. 17:53:32

Ja és jobbulást a picurnak!! Ő is csak rád számíthat!!!

B.-né Erika 2012.03.14. 17:59:11

@Azanna: csak azért gondoltam a cigire mert régen jó volt stressz kezelésre és arra gondoltam hátha most is, de nem gyújtanék rá, futok inkább. Nem régen ettem meg az uzsimat és kimegyek egy jó körre :) azért írtam a kérdőjeleket, hogy nem tudom mennyi lesz 2 km vagy 4 vagy 6, mennyi esik jól? most már annyit futok amennyi jól esik... Én is vettem mérleget szóval diéta! kilók! maradék zsírom! reszkess mert ledolgozlak!!

B.-né Erika 2012.03.14. 18:21:31

@Virág40: Párommal minden rendben jól megvagyunk egymás mellett. A Dodi is rendben van már :) legalábbis remélem :) influenzás tünetei voltak. Ezen a lelki részén meg nem hiszem, hogy tudna valaki segíteni csak én tudok ezen túllendülni, átlépni, vagy rájövök hogyan vagy elmúlik mint a múltkor, helyre teszem magamban..

Virág40 2012.03.14. 18:49:15

@B.-né Erika: Ennek örülök, akkor meg csak arra gondolj, hogy mindjárt süt a napocska és megjönnek a jó gondolatok és a válaszok a kérdésekre. :))))

B.-né Erika 2012.03.15. 09:14:26

@Virág40: Remélem :) már most süt a nap és jobban indult a nap kialudtam magam ez már félsiker :) remélem jó lesz 4 nap együtt a család és minden megoldódik :)
süti beállítások módosítása