Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

motiváció :) mert kell!!

2012.02.28. 12:42

szerző: B.-né Erika

hasika bőr.jpg

A hideg zuhany? vagy a hideg meleg váltó zuhany? van ilyen AVONOS feszesítő krémem az jó soft &firm skin so soft...

majd megmutatom milyen ilyen kistigris a csíkok miatt :( látszik rajta, hogy nem fiatal...ha nyárig minden nap dolgozom rá remélem jó lesz :)

Mai napom

8 reggeli zabpehely stb... 

10:30 tízórai mandula és alma

13 ebéd hal 1 krumpli 150 zölsdég

16 uzsi ? 2 sz. sonka rozskenyér ubival ( találtam a piacon édesítővel eltett ubit... imádom)

19 vacsi shake :) ezt is imádom :)

éhes vagyok megjött a piroska (és a farkas ...)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr164219753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.02.28. 22:47:29

Valaki írta valahol csíkokra a mandulatejet? vagy mandulaolajat? utána kéne olvasni

Scala 2012.03.01. 15:27:56

Írtam hosszan bőrre tippeket, de elveszett, pótolom Erikám! :-)
Címszavakban: dörzsikesztyű, majd hidratálás, a fahéj fokozza a hatást, olajba keverd (mandula és olíva is jó, hidratálásra a szőlőmagolaj a legfinomabb). Olívaolaj+durva tengeri só+citrommal is dörzsölheted. Heti három ilyen kezelés, és az izzadás csodákra képes. De a striák rohadt dolgok.
Hajrá! :-)))

B.-né Erika 2012.03.01. 16:50:26

@PrettyWitch: keresem köszi :) már 2 napja :)
@Scala: de kár, hogy elveszett :( olyan bosszantó, én is olyankor nagy levegő, hogy ne jöjjön több ránc az arcomra és leírom újra, már párszor velem is megcsinálta..
ok akkor nézek dörzsikesztyűt, mandulaolajat, szőlőmagolajat, az izzadásra az infraszaunát, de mostanában a páromat nem tudom rávenni menjünk be pedig olyankor ha 2en megyünk 50 percet is bent vagyunk és utána lesikálom magam a jégkabinban a kis jégdarabokkal, az olyan jó :)
köszönöm :) csak csini akarok lenni a fotózásra, bár ruhában fotóznak, de én és ti = mi tudni fogjuk, hogy a legjobb formámban vagyok!

Scala 2012.03.01. 17:04:22

@B.-né Erika: Izzadás: nagyon vékony lányok az edzőteremben paprikás Ilcsi testápolóval kenik be magukat / valami fahéjas, és folpackkal tekercselnek, has, comb és úgy, mennek furni, Spinningre. Elég hatásos, én nem csináltam, egyszer itthon a Rubint Rékára, nem volt rossz, látványos.
Van gatyóm is, azt se hordom túl sűrűn, tudod a neoprén gatya, hosszú változat vagy öv is létezik belőle, nekem térd felett végződő van.

Kesztyű: azt írtam le, hogy van belőle natúra anyagú (DM), és műanyag (Rossmann, de lehet DM is). Sztem ami a pénztárcádnak kedvez, inkább végy két műanyagot, és jól szárítsd ki, hogy a gombák és stb. ne telepedjenek meg rajta. Érdemes kicserélni egy hónap után, ha tényleg heti négyszer használtad. :-)

Nekem az Ilcsi zöldszappanja nagyon bejött dörzsizéshez, vagy a bio szappanok (magyar, nem drága max.350 Ft, jó illatuk is van). Túl sokat ne költs a szappanra, a hidratálás a lényeg a dörzsi után. ;-)

Scala 2012.03.01. 17:07:02

@B.-né Erika: ja, még az avokádóolaj is jó, ezek a semleges (illat nélküli olajak, hogy mandula, avokádó, meg búzacsíra - legutóbbi talán túl zsíros és markáns)

Scala 2012.03.01. 17:09:04

@B.-né Erika: És az olajat én belekevertem az Ilcsi krémből előállított testápolómba.
Elküldöm mailben, hogyan állítom elő. 10 éve ugyanazt használom, nagyon érzékeny a bőröm, és volt egy szívásom az AVONnal... szóval én nem kísérletezek, és a jelszó a "mennél natúrabb"! ;-)

B.-né Erika 2012.03.02. 07:57:04

@Scala: Én is szeretem a magam által kikevert boszorkánykonyha kencéimet, van itthon sokféle "finomság" csináltam már szappant is, a saját készítésű szappanommal zuhanyzom :)
Az Ilcsi kötőszövet regenerálót is néztem az is ilyen paprikakivonatos és olyan neoprém gatyóm és övem nekem is van szoktam alá levendula illóolajat tenni..
Megnézem a Dmben a műanyag kesztyűt :) köszi
süti beállítások módosítása