Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Tánc 02.14.

2012.02.01. 18:44

szerző: B.-né Erika

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr854044572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.02.04. 13:04:57

Vicces, kicsit agresszívan szexuális, erre a fiúk gerjednek, mint a Carmen Elektra sztriptízre. Ha lenne időm a futás-torna mellett csinálnám. Bár most hogy leesett a hó... lehet még hétvégén sort kerítek rá! :-)))
Tuti megmutatom a videót a férjemnek, örüljön! :-D

Szegény Christina Aguilera meg így néz ki:
static.fan-site.hu/pic/kepek/80001-81000/80590.jpg

B.-né Erika 2012.02.04. 19:34:50

@Scala: :( még nem adta le a szülési kilóit már én is láttam róla képeket, pedig milyen vékony volt. Azért tettem ide ezt a videót mert visszakeresem és indítom, jó lenne így táncolni és régen voltam bulizni és a csípőmozgások jók és a tánc alapból formál :) szóval alakformálásra fel, risza risza :)

Scala 2012.02.04. 23:57:32

@B.-né Erika: nem mozogtam végül semmit, moziztunk (George Clooney), előtte leves, pizza... Már reggel óta lőttek a lisztmentes diétámnak, ezért utálok reggelizni.

Chr. Aguilera sztem szülésre felszedett igen, de alábbi képen egy éves a gyerek... akkor leadta.
static.fan-site.hu/pic/kepek/44001-45000/44526.jpg

Én is bírtam a csajt. Azt hittem nem is tud hízni, olyan giliszta volt...

B.-né Erika 2012.02.05. 10:26:30

Tavaly már elkezdett jó formába lendülni novemberben, szeretem a zenéit (velvet.hu/blogok/gumicukor/2011/10/31/christina_aguilera_mar_nem_elhizott_kocsmarosnenak/ )
Bár még mindig nem az igazi, de szülés után már soha nem tudunk igazi tinédzseres vékonyak lenni :(
starity.hu/magazin/24297-christina-aguilera-laban-viccelodott-neil-patrick-harris/

Amit írtál a lifetilten teljesen egyetértek, és egy gondolatot nagyon kiragadnék "-Ha a program a cél, akkor tiszteld magadat annyira, hogy még gondolatban sem akarod megtörni, és akkor nem fognak kísérteni sem, olyan erős lesz az aurád.-"
Az első programnál azért sikerült ennyire jól betartani mert kötöttem magamat, remélem a másodiknál is jól fog sikerülni.
Nálam sajnos vesztettem barátokat, de nem úgy sajnálom mert tudom, hogy nem is voltak igaziak mert a tényleg barátaim mellettem álltak és állnak.. Nagyon sok barátságnál is lehet érezni az érdek dolgokat, ha bajuk van felhívnak. Ha minden jól megy felém sem néznek, ezek jobb ha megszűnnek...
Arra azért kíváncsi leszek mit hoz a 70 nap újra, milyen változásokat vagy mit fogok másként látni, persze nem én változom meg hanem ahogy látok dolgokat.. És azt hiszem, hogy nem mindig nekünk kell alkalmazkodni hanem aki felénk közelít annak is, és ebben önzőbb lettem, nem vagyok meghunyászkodó, már nem .

Scala 2012.02.06. 09:04:42

@B.-né Erika: A gondolatok teremtő ereje egy nagy felismerés volt számomra azt hiszem 2010-ben, addig sokszor sodortattam magam az árral, amit utálok. Nem megy most sem tökéletesen.
Barátok: ha tudnád mennyi érdekkapcsolatom volt... némelyiket sajnálom is, hogy nem tudtam határozottabban megszakítani, de főként gyorsabban.
A legtöbb esetben csalódtam barátokban, de sztem a magyarok eleve nem alkalmasak erre, individualisták, rivalizálnak... Ha én rugalmas vagyok, derűs és nagylelkű, akkor ezt tőlük is elvárhatom ; na ha 100-ból találsz egy épeszűt, már a segged vered a padlóba örömödben.
Becsüljük azokat, akik igaziak, sztem úgyis megkapjuk mindig amire szükségünk van, csak hagyni kell az egészet áramolni, beleértve azt is, amikor nem kell ragaszkodni elavult, terhes kapcsolatokhoz.
No meg sztem minél magasabb tudatossági szinten van valaki, annál kevésbé van barátja, ő segít másokon, áramoltatja kifelé, és amit onnan kap vissza, azt beépíti. Nem kell tudatosan kapcsolatokra törekednie... ez a jó, hagyni kell mindent alakulni. :-)
süti beállítások módosítása