Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

kép Klaudiáról

2012.01.24. 12:04

szerző: B.-né Erika

Nekem Klaudia nagyon szimpatikus mert mindig megújul és csinosabban tér vissza, hogy csinálja ???  az, hogy hisztis és melyik nő nem hisztis néha? Még én is... Tehát tetszik a haja :) Jól állna?

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr43740215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.01.24. 12:46:50

tetszik ez a haj, az én Anyumnak is hasonló van, csak folyton begöndörödik neki :D egyébként mikor olvastam h rövidebbet szeretnél, azt hittem valami vagány teljesen rövid hajra gondolsz :)

B.-né Erika 2012.01.24. 13:59:13

Arra gondoltam kipróbálom, úgyis megnő!! de ha megtetszik magamon, többször vágatom ilyen fazonra :)

klara.b 2012.01.24. 15:42:52

Hasonló van nekem is csak valamivel rövidebben.Annyi különbséggel hogy ránézésre 2x olyan dús az ő haja mint az enyém.:)Szerintem jól állna neked ,de arra készülj fel hogy ezt ahhoz ,hogy jól álljon be kell szárítani minden hajmosás után.De megéri :)

B.-né Erika 2012.01.24. 17:44:02

@klara.b: köszi :) már vettem hajhabot nivea volume - remélem dúsítja, de most tetszik is mert hajpakolás volt rajta tegnap fél órát és olyan dús és fényes lett!!

Macska82 2012.01.24. 19:43:15

nekem volt hasonló hajam, csak az enyém olyan Sarah Jesica Parceres inkább. Ha most nem kéne az esküvő miatt növeszteni a hajam, akkor ilyenre vágatnám. Csak a nyakamból kéne kivágni és ilyen lenne kb., de akkor nem lehet feltűzni :-(
Szerintem neked nagyon jól állna ez a fazon és a hajad is megfelelő hozzá.

2012.01.24. 22:01:25

Vágasd!!!! szerintem remekül állna :) a beszáritás része igaz, sajna akkor adja ki a formáját, egyébként nem ilyen látványos. Próba cseresznye, úgyis megnő, megújulás meg kell időnként. Hajrá!
süti beállítások módosítása