Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Kajcsi és számolás..

2012.01.18. 21:57

szerző: B.-né Erika

R: 1 kávé 1 dl tejjel. 46kcal
150 gramm kukorica 2 db tojással /135 / 100gr./  202,5+(68*2)= 338,5 kcal

tízórai: 95 gramm túró 24 gramm tejföl (204/100gramm) 49+91= 140 kcal

1 kávé 1 dl tejjel 46 kcal

1 narancs 41 kcal

Ebéd: pizza
150 gramm zabpehely ledarálva 50 gr tej 6 gramm élesztő (373/100 gr.) 23+6+560= 589  kcal
100 gr.paradicsom püré /saját/  light sajt/214/100 gr./ 83 gramm sonka 85 gramm 38+177,62+85=300 kcal
589+300= 889 kcal kb a felét ettem meg /2 = 444,5 kcal

Eddig összesen :1056 kcal+ 

18+13-4+19 gramm füge és nápolyi nem is tudom hány gramm volt.én csináltam nápolyi lap és étcsokis puding és 60 gramm vaj és étcsoki és édesítő és 1/2 dl rum!

Szóval a napot rosszul zártam, de reggel rápattantam a mérlegre és 60,7 mutatott!!!

Szerintem nagyon ritkán fogok pizzát csinálni, vagy ch csökkentett lisztből mert ez iszonyúan sok kalória és még ott a másik fele amit nem szeretnék kidobni :(  tehát 1500 kcal-nál lejjebb ma nem zárhatók az tuti :( Elteszem a mélyhűtőbe, ennyit ma már nem akarok enni :( !!!

Emeletes élvezet

zabpehely nem sütött alja helyett sütött alja valamilyen omlós tészta

10 dkg teljes kiőrlésű liszt /358/  
4 dkg vaj /752 kcal/100gr./ = 300
fél szódabikarbóna  fél sütőpor 1 tojásfehérje 15
30 ml tej kb. 15
édesítő 0 = 688 kcal

fél óra pihi a hűtőben :) nyújtom 26 cm átmérőjű torta formába előmelegített sütőben sütöm  :) 

1. réteg 
25 dkg túró 240
tejszín habpótló por  
tej 500 ml

2. réteg
vaniliás puding 3 dl tejjel

3.réteg
étcsokis puding

tejszín 2 dl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reggelim a pizza maradék 450 kcal

1 kávé 46 kcal

Nap közben süti, holnaptól folytatom az étkezésem.. kb.. 25 napig..amikoris Vivi is végezni fog.. Szerintetek hülyeség? vagy 70 nap vagy semmi?

Vacsim: 2 narancs 1 alma a futásom elmaradt, holnap pótolom :) 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr63570912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.01.18. 23:27:58

szerintem most legalább 1-2 hónap ésszerű pihenőt kéne tartani, ami alatt a mozgás marad, és finom egészségeseket eszel, de nem görcsölsz a kalórián meg azon, ha lecsúszik 2 szelet pizza. Tomi is megmondta, hogy a program után min. 1 hónapot pihenni kell, mert az ember nem fogja bírni a következőt.
Aztán nyár előtt csinálj egy formába hozót, ha szükségét érzed :)

B.-né Erika 2012.01.19. 07:58:07

@thatsme: de ha nem tartom magam kordában akkor félek, hogy visszajön. Csak ezért szeretnék kerítést tenni magamhoz, hogy állj elég volt, az ésszerűt szeretném megtalálni és a napi 5* keveset :) majd meglátod nem lesz nagyon DIÉTA!!de mégis zöldség, gyümölcs és csirkemell!és nem szeretnék lejjebb menni, nekem egyenlőre tökéletesen megfelel a 60-61,5 közötti ugrálás, csak a sült csirkemell hiányzik már zöldséggel :) Nem lesz gond, anorexiás se leszek imádok enni :)de nekem oda kell figyelnem mit eszem :( még a levegőtől is hízom :)

2012.01.19. 09:23:43

Szia Erika,

Biztos vagyok benne, hogy nem szeded vissza.. aki ilyen harc árán leadta amit szeretett volna, már nagyon figyel utána. Nem hiszem, hogy elfutnak majd a lovak.. csak nyugi! :) Ésszel csinálod majd, de lehet a szervezetnek tényleg jobb egy kicsi lazulás mielőtt elkezded a nyári felkészülést. Örülök Neked nagyon!!
Tegnap kicsit elcsúszott a napom: kevesebb folyadékot ittam mint kellett volna és a 3 órákat hellyel-közzel tartottam mert egész nap rohangáltam. A tendencia viszont ahogy Te mondtad maradt, elindult azt hiszem lefelé :) Most pedig indulok futni!

B.-né Erika 2012.01.19. 10:06:17

@Siena2007: DE JÓ!! Én is nemsokára kimegyek futni!! Már hiányzik :) Ma chilis babot főzők :) majd megnézem hogyan jövök ki vele, de meg kell kóstolnom :) a reggelimmel nem csúsztam el, és délután sem szeretnék, edzés után a gyors felszívódásút kanalazok, este pedig a lassút, mármint fehérjét :) A vízre nekem is extrán kellett figyelni, az mossa át a szervezetet és nagy szükség van rá...

JónásBrigi35 2012.01.19. 21:47:32

Szia Erika!
Abszolút megértem a dilemmádat. De szerintem az egy hónapos pihibe heti 1-2x lelkiismeretfurdalás nélkül belefér karcsúsított süti vagy pizza vagy tészta. A sok folyadék alap ugye, mozogni továbbra is fogsz, maximum ha kicsit elszalad veled a ló, kihagyod a vacsorát és iszol helyette fehérje-turmixot. Ha a súlyoddal elégedett vagy, kalóriadeficitre sem kell hajtani, ami jóval nagyobb teret ad a kajálásnak... Szóval most élvezd módjával az életet, egyél abból, ami nagyon hiányzott már a 70 nap alatt, a lényeg a mérték!

B.-né Erika 2012.01.20. 08:25:54

@JónásBrigi35: Hát igen a mérték!! Én kos és végletes vagyok, vagy igen vagy nem, ez van , és ez ebben is!! Szóval tegnap egész jól sikerült a napom DE este rávetettem magam 1 zacskó chipsre lehet hogy 150 grammot is megettem /540/100/ és szezámos grillázs szerű 54 gramm lett
:( (550kcal/100 grammos/ tehát elszaladt a ló!!! És este!! vissza kell vennem a tempomból mert így bajok lesznek, jó a mérleg még nem mutatja csak én tudom, ha engedek akkor végem.. :(

PrettyWitch 2012.01.21. 10:11:59

@B.-né Erika: Valamennyire meg kell magadnak engedned azokat az ételeket, amiket eddig nem ehettél. Nyilván nem egészséges a chips, és borzasztóan hízlal, de ha azt kívántad, egyél, csak ne sokat, és ha lehet, csak egyszer. Közben pedig szuper módon tudsz diétás recepteket kikísérletezni :) Én tartanám a kalóriaszámolást, már csak a kíváncsiság kedvéért is, meg azért az a mennyiségekben is ad egy keretet. De közben azt enném, ami jól esik. Csak keveset (na igen, ez nekem se megy).

2012.01.23. 18:11:54

Szia Erika,
kicsit eltűntem, most olvasom majd amiket az elmúlt napokban irtál. Értem amit irsz, hogy végletes a kos, vagy igen, vagy nem- én is igy vagyok vele, ezért sem esik most nehezemre a diétát tartani mert ad egy rendszert az étkezésemnek. Talán ezért macera nagyon utána magadtól figyelni, de biztos menni fog, szerintem normális a program letelte után hogy különféle izekre vágysz. Ma kellett volna mérnem magam de nem volt alkalmas, igy megteszem holnap- remélem mutat majd eredményt a mérleg és a centi :) a futások egyre jobban mennek! Ma is voltam és ma már ment a 2,3 km egyben :)) szóval akármi is lesz, ezt a programot végigcsinálom- tükörre diátázunk, mint tudjuk, a mérleg csak visszaigazolás hogy apránként, de megy lefelé. Reményeim szerint! örülök, hogy tovább irod a blogot, hajrá!

B.-né Erika 2012.01.24. 10:30:57

@Siena2007: :) mérted magad? én 61 te? szépen lassan annál biztosabb, hogy nem jönnek vissza :) délután figyelek, megpróbálok délelőtt többet enni, hogy délután már ne legyen kedvem :) de délelőtt meg nem kívánom :(érdekes felépítésű vagyok :) akkor most méred meg a 15 napos adatokat? Biztos 70 alatt vagy, ugye? és centiben?ment lefelé?

2012.01.24. 22:09:53

Erika!!!!!!!! 68!! :) mondjuk még ez is rémesen hangzik ahhoz képest, mennyi kellene, hogy legyek, de a 16. nap reggelén végülis -3,8 kg. :) szóval elégedett vagyok a folyamattal, menjek csak igy szépen továbbra is. Nem érzek kisértést különösképpen bűnözni más étellel, viszonylag könnyedén tartom ezt. Holtpont vagy "na jó most már nagyon unom" rész mikor várható, Nálad volt hasonló? Majd utánanézek és megnézem a Te adataidat a 15. nap után, lesz összehasonlitási alapom. 5 cm ment le hasból (derékból :)) -3 cm csipő, -2 cm comb, -1 kar. Ciciből is sajna -2, azért jó lenne ha nem fogyna el nagyon a végére :(. Szóval örülök, szeretem mert rendszert visz a napokba. Futást mikortól állitottad át 3,5 km re? Ha jól emlékszem úgy volt, hogy a 3. hét végére legyen meg egyben a 2 km és utána rögtön 3,5 lett a mérce. Ezt mikortól kellene futnom mégha az elején bele-belesétálva is? Köszi az érdeklődést, nagyon jól esik. A 61hez pedig gratula!! ügyes vagy nagyon. Ja, és ma engem is megdicsért vki aki ritkán lát hogy sokat fogytam. Pedig szerintem még nem látszik és én sem érzem nagyon, csak a mérleg és a centi mutatja a változást.

B.-né Erika 2012.01.25. 11:17:04

@Siena2007: DE JÓ!!!DE JÓ!!! Amikor megvan a 2 km egyben csak utána váltottam , én a 10. alkalommal futottam le egyben, aztán még 2* és utána ugrottam 3,5 km-re és az már simán ment egyben..
Ügyes vagy, menni fog! Én nagyon bizonyítani akartam túlságosan is, a slimek is mondták búzgó vagyok, az voltam a 60. nap körül lett monoton az egész meg előtte is volt egy lelki része amikor csak gépiesen néztem most ezt eszem és kész! ezt csinálom és kész! a Tomi kb. 2-3 hét körülire tette ezt a méregtelenedési folyamatot, nálam kicsit később a 22 nap körül jött el.. amikor tisztáztam mindent magammal..

2012.01.25. 17:41:41

Most néztem át a futásaimat, nekem a 6. alkalomnál sikerült egyben lenyomni 2,3 kmt, ez volt az utolsó futásom hétfőn, holnap jön a következő és akkor még ezt megcsinálom 2 alkalommal a hét végéig és jövő héttől, kvázi a 3. hét végétől nyomom majd a 3,5 km-t. Mondjuk az másfélszer annyi, mint a mostani, nem tudom hogy megy majd egyben de valóban egyre jobb. Most rendeltem fehérjét de csak vaniliás volt, még kb 2 hét hogy csokis érkezzen, addigra elfogyna a csokisom, igy a következő csomag vaniliás lesz. Biztos finom az is, bár én inkább csokis izű dolgokat szeretek. Erika, Te váltottál a program alatt gyors fehérjére vagy végig azt használtad amivel kezdtél? Bocs a kérdésekért, csak néha tájékozatlan az ember magától. Majd irj arról hogy megy a délután mértékkel evés :)

B.-né Erika 2012.01.25. 19:18:56

@Siena2007: én végig lassút használtam és imádom a vaniliást és várom az új ízeket, epres és kekszes lesz :) mindkettőt kipróbálom, én nyertem anno gyors felszívódásút, ha már nyertem használtam is de csak uzsi helyett az 1 napon, de jobban ízlik a MICELLAR, az majd elkopik kategória...
Jól futsz ügyes vagy, minél több megy annál jobban vékonyodsz. Nekem is nagyon rá kell állnom a heti 3*5 re, bár hétfőn voltam kint 2 km ma is 6 km még megyek pénteken 5,20 ra aztán vasárnap Margit szigetkör 5,30 :) jó lesz!! RUNTILT!! Nincs kedved jönni? bár nehéz lenne most még lefutni én amikor először voltam akkor 2,70et futottam a Tamás engedélyével, de a második RUNTILTem már végig ment Szilvivel és most lesz a harmadik :) szeretném 35 perc alatt lefutni :) drukkolj!! :)
süti beállítások módosítása