Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Vadas

2012.01.14. 13:28

szerző: B.-né Erika

Főztem vadast, majd teszek róla képeket, no cukor no liszt a vadas mártásba, de mivel nem akartam zsemle gombóccal enni, így rendeltem DW szarvacskát abból főztem 100 gr-ot és 250 gr-ra duzzadt... :)

kepatmeretezes_hu_SAM_1564.JPGSzóval Ő lenne az ebédem 125 gr tészta és a csirkemell felesbe vágtam abból 1 és sok szósz ami csak s.répa és f.répa kicsi mustár kicsi ecet, és az egész szószhoz tettem 40 gr. 12%os tejfölt.  Finom :)

Készüléséről pár kép:

kepatmeretezes_hu_SAM_1558.JPG3 s.répa 1 f. répa babérlevél és a lepirított húsik is főttek benne egy ideig, majd kivettem őket:

kepatmeretezes_hu_SAM_1561.JPG 2 db 140 és150 grammos csomagot vettem ki a fagyóból félbevágtam, így lett 4 szelet lepirítottam megfőztem majd kitettem külön és addig botmixerrel összetörtem a répásat persze a babérlevelet kivettem és a fehér répának a végének a fás részét ami nagyon rostos és kemény,

kepatmeretezes_hu_SAM_1562.JPG utána vissza a tűzhelyre és mustár 1 evőkanál vagy 2 teáskanál 2 teás kanál ecet 40 gr. teföl 12% végig kóstoltam és amikor a legjobban éreztem, hogy ízlik akkor kész!  Semmi cukor semmi liszt!! a répa elég édes :) beletettem a húsikat együtt hűljenek ki még jobban beleivódik az ízkavalkád, ami kimaradt, a bors, de nem is hiányzott...

 

a süti is cukor és liszt mentes :)

kepatmeretezes_hu_SAM_1563.JPG

Címkék: vadas diétás süti

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr363545149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hortensia 2012.01.14. 19:13:43

Mindig is utáltam a vadast, de olyan szinten, hogy ha rágondoltam már hányingerem lett. Most nem tudom, hogy a november óta tartó étrendezés az oka, vagy csak megváltoztam, de nagyon megkívántam ahogy leírtad..:D Szóval ha végzek, tuti kipróbálom a receptet :)
Mikor lesz programzáró írás rólaad?:D

B.-né Erika 2012.01.15. 09:13:04

@hortensia: remélem hétfőn :) olyannak ízesíted ahogy te szereted az alapíz egy édes répás :)finom volt :)

PrettyWitch 2012.01.15. 19:55:56

Vadast én szeretem, de K. nem, úgyhogy olyat nem főzök, bár én is kedvet kaptam :) Ugye a sütiről is lesz recept?

B.-né Erika 2012.01.15. 21:52:22

@PrettyWitch: a süti "puncs" szelet
én fél adagot csináltam mert előre tudom senki nem eszik belőle. Bár a Dodi délután megkóstolta és az Ádi is este evett belőle..
ha egész adag készül akkor a tésztát félbe kell vágni és a közepére krém.
2 csomag puncs 1 cs. vaniliás puding
6 tojás
ízlés szerint édesítő (eredetiben 21 dkg porcukor)
a tojásokat szétválasztjuk a tojásfehérjét kis sóval habbá verjük majd amikor kicsit habos teszünk bele édesítőt tovább verjük keményedésig, a tojások sárgáját is felverjük összeöntjük és beleszitáljuk az összekevert pudingporokat és finom mozdulatokkal keverjük nagyon ne törjük a habot, megsütjük tűpróba olyan piskótaszerűen sütjük /10 percig nem nyitjuk a sütőajtót, meleg sütőbe tesszük..ilyenek../
a krém 1 cs. vaniliás pudingpor
3 dl tej
10 dkg vaj /az eredeti 15dkg, de elég a 10/ és 15 dkg porcukor amit én édesítővel helyettesítek.
felteszem a tejet melegedni közben kikeverem a pudingport vízzel csomómentesre és megfőzőm a pudingot (én gépi habverővel kevertem 1esen ha forr leveszem a tűzről és itt keverem bele az édesítőt (ezerédest használok, de vannak olyanok amik hőre kesernyések lesznek nem lehet főzni, ezt lehetne,de én nem szoktam) és már teszem is a vajat /!/ és tovább keverem a géppel amikor szép fényes és elolvadt a vaj és kis levegő is került a krémbe már teszem is a tésztára mert gyorsan keményedik a krém, de iszonyatosan finom :) tényleg annyira finom. És a legtöbb kcal a vajban van, de attól lesz ilyen fincsi :) legközelebb még kevesebb vajat teszek bele 8 dkg körülit majd meglátom...

PrettyWitch 2012.01.15. 22:25:48

@B.-né Erika: Ez borzasztóan jól hangzik... csak nem annyira diétás :(

B.-né Erika 2012.01.16. 10:16:51

@PrettyWitch: Most pihi napot tartottam, így bepótoltam :) most valami almásat nézek és szénhidrát csökkentett liszttel fogom megsütni :)
a vadashoz is ilyen ch csökkentett szarvacskát ettem és 100 grammban 241 kcal van (fehérje:15,2 gr. szh: 33,9 gr.zsír:5 gr. egy evésre olyan 50 gr főztem meg :)
süti beállítások módosítása