Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

szintfelmérő

2011.12.20. 20:46

szerző: B.-né Erika

Megvolt a szintfelmérőm, 2 km futás jól ment nagyon! 2,21 13:26 alatt ami 6:06 / km. tetszik, bár elégé kifáradtam, még bírtam volna :) a 100 m futás ment, ami érdekesen sikerült az az ingafutás nem tudom miért, de felvitte a pulzusom és eléggé kritikus állományban tartotta. A fekvőtámasz azért ment nehezen mert próbáltam minél tökéletesebben és 2 napja meghúzódott a bal alsó kar részem pont a fekvőtámasz miatt, na mindegy, de túl éltem  és a kapaszkodás, saját súly megtartása, az most tetszett megkapaszkodtam és nem engedtem remegett minden izmom, de tartottam magam! az időt, nem tudom majd a Tomi ki írja. És már van derekam is ;) 

A vége szintfelmérő, inkább az lesz a fontosabb, de már itt is látszik, nem kell hozzá sok gyakorlat és nagyot lehet fejlődni, szálkásodni, fogyni, de a diéta és a futás és a mozgások együtt, nem kiragadni részeket= EGYÜTT 100% amire rásegítenek a táplálék kiegészítők, a FEHÉRJE alap, főleg aki szeret úgy elaludni, hogy tele van a pocak, a micellar jó választás.

kepatmeretezes_hu_sam_0882.jpg

Az Ádi szereti a túrót!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr373479018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jeanne d'arc 2011.12.20. 23:00:08

Hát a kisfiadon meghaltam! Szeresse is a túrót az egyik legjobb dolog a világon, körtével/almával meg pláne. :)

A szintfelmérődhöz pedig csak gratulálni tudok, ezt mind magadnak köszönheted!

B.-né Erika 2011.12.21. 15:12:11

@jeanne d'arc: köszi :) én is imádom a túrót!!! legjobb!!
süti beállítások módosítása