Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

45. szombat

2011.12.17. 19:47

szerző: B.-né Erika

Nem aludtam. Tegnap 22:00-kor feküdtem már a gyermekeimmel mert nem akartak egyedül aludni, elfelejtettem beállítani a telomat a reggeli futáshoz és 01:20-kor arra keltem, hogy szomjas vagyok és elég volt az alvásból, és kialudtam magam persze nem, mert iszonyúan fáradt voltam, beállítottam gyors az ébresztőt és visszafeküdtem. Aztán össze - vissza álmodtam és reggel lett, ébresztettek a gyerekek, az óra nem tudott. Még akkor is fáradt voltam. Mentünk egy kis bevásárló körútra, nekem elfogyott a csirke sonkám, vettem afrikai harcsafilét is. A többi van itthon, vettem túrót is, és nem zsírszegényt hanem soványt, kipróbálom azt is:) és karácsonyra már tettem a hűtőbe light sajtot is 2 dobozzal nem mintha elfogyna, de legyen, hátha a lánykám megkívánja. Még megyünk párszor mert karácsonyi ajándékok nincsenek meg. Ötlet sincs nagyon :) de nem izgulok :) még van 1 hét :)

A mai futásom: elfutottam a pékségbe majd haza, hátamon a hátitáska, nem tudom miért, de nem a szokásos tempómmal indultam neki (8,5- 9) és jöttem haza (9-10) és elindultam a pálya felé, ( dagonya ) folytattam a járdán a Kossuth utcán végig akartam menni de a Vörösmarty kereszteződésében úgy döntöttem húzok haza (PEDIG fel akartam futni a dombon a temetőig :( nem ment, nem bírtam rávenni magam, biztos azért mert gyorsabb tempóval mentem, így elindultam haza, összesen 4,08 km mentem átlag iramom :6:54 / km, átlag sebesség 8:70 km/h kcal: 333. IDŐ:28:08.

Ezen a héten 2* futottam :( kedden a varró klub helyett 3 km-t és ma 4 km-t, persze egész héten pakoltam, rakodtunk, remélem holnap belefér még egy futás, már nem saccolok mennyit fogok ( ezen a héten 5 (ötöket ) akartam és nem jött össze) utálom ezt az időt meg a fáradtságot. 4- kor már sötét van a Reni 3:10-kor hozta haza a telóját amin van a RUNKEEPER. Most ebben a pillanatban van itt a szaki aki szereli a fűtést, remélem hamar végez 2-3 nap,és utána még egy gyors karácsony előtti ablak pucolás és függönymosás, óriási és sok ablakunk van. De nem izgatom magam úgyis minden rendben fog zajlani :) fő a pozitív hozzá állás :) ez a minden mindegy kategóriás napok közé van sorolva... de csinálok képeket és mérek centiket is és fel vagyok fújódva mint a lufi csak nem értem miért, de még mindig messze nem annyira mint amikor az up. lisztes termékeket ettem :) mérnék centit is, bár jobb lett volna reggel, a reggeli mérlegelés elkészült, csak az a fránya centi nem akadt a kezembe sehogy... azt sem tudom hol van...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr693471004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása