Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

43. csütörtök

2011.12.15. 19:44

szerző: B.-né Erika

Ma lett volna a szintfelmérőm, elmaradt, annyira rossz idő volt, így jövő hét hétfőn lesz, de nem baj legalább készülök még rá :) persze a gyakorlataimmal, de 4 nap alatt is javulok velük :) Pakolászunk nem sokára jön a szerelő talán holnap? vagy szombaton, mindegy csak már végezne...

Ma kaptam vaniliás MICELLAR CASEINt és nemsokára két új ízben is lesz, epres és krémes süti, mindkettő fincsin hangzik, majd kipróbálom őket

peak_micellar_casein.jpg

Én szeretem ezt a fajtát :) a csokisból van még talán 2 adag a tegnapit úgy készítettem el, hogy turmixba tettem 1,5 tejet és bele a 30 gr fehérje és kanalazható habos finomságot kaptam a vacsim is ilyen volt és az jobban ízlett, majd a vaniliásnál is kipróbálom így kanalas édességként, de annál a sima turmix olyan mintha madártej lenne és olyan finom úgy is :) szóval én nagyon meg vagyok elégedve, laktat is, sokan kérdezték, hogy és mi van ha a turmixra ráennék, de nem tudok ráenni, nem kell, elég ennyi :) A mai napi diétám jól sikerült pont annyit ettem 2* buszon, de engem ez már nem zavar éhes vagyok és eszem pont akkor pont ott, és mindig nálam van az étkem, így bármikor elő tudom kapni :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr693466796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2011.12.16. 01:35:26

lehet, h kipróbálom én is sűrűbben, mert 3 deci tejben őszintén szólva elég semmilyen íze volt... vagy csak a S. után érzem másnak...
vagy ahogy Leni csinálja, 1,5 deci tejbe és abba teszi a zabpelyhet reggelire :)

B.-né Erika 2011.12.16. 20:20:02

@thatsme: vacsira inkább kevesebb tejjel zabpehely nélkül, én reggelire nem biztos, hogy tennék bele fehérjét.
A zabpehely + tej (forralva), abba csak édesítőt (forralás után) és sima kis keserű kakaóval szórnám meg....
de most olvastam a peak oldalán, hogy mákot tettek bele és mákos guba íze volt vagy olyan hasonló... ezt tuti kipróbálom karikor reggel. (15 gramm mákkal, 30 gramm zabpehellyel és 130 ml tejjel)/ kcal mák: 80,55 pehely 112,80 tej: 58,50 = 252 kcal) imádom a mákot!

thatsme 2011.12.16. 20:23:35

:) engem a mákosgubával komolyan ijesztgetni lehet :D de ahogy olvastam a ciklus2-ben, karácsonykor 3 napig szabin leszünk :D

B.-né Erika 2011.12.16. 20:35:20

@thatsme: az a 3 nap a miénk!!! és csak a családé! nem kell figyelni, persze mindenki résen lesz, legalábbis én, belém már nagyon belém ivódott, ez van, nálam nagy katt megvolt egyszer innentől nincs megállás.
süti beállítások módosítása