Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

gondolatok...

2011.12.13. 11:36

szerző: B.-né Erika

Már az elején írtam, hogy olyan szeretnék lenni, mint amit a tükörben látok, vagyis a fejemben, de a tükörben is... Elég érdekesen láttam magam 76 kg-osan mert mást láttam a tükörben mint a fényképeken.. A fényképeken azt láttam, hogy nem, ez nem én vagyok, hiszen én mást látok a tükörben, az agyam teljesen becsapott, akkor már fogytam és ez elégedettséggel töltött el és vékonyabbnak láttam magam mint voltam.

Leírni is hihetetlen, akkor nem is gondoltam bele, csak pár képet próbáltam csinálni magamról és nem olyanok lettek mint szerettem volna mert teljesen máshogy néztem ki rajtuk mint láttam magam és nem értettem, hogy miért?

Talán a fatorexiához tudnám hasonlítani, de nem kerültem a tükröt mert abban azt láttam amit akartam, hanem a képeket mert azon tényleg láttam valóban milyen vagyok, és amikor jelentkeztem a slim 3- ba, azt kértem a Tamástól legyek végre olyan mint amit a tükörben látok, vagyis a fejemben és ne legyek pufók pofi :) mint ezen a képen:

kepatmeretezes_hu_259029_111863065569840_100002384423901_120467_8187087_o.jpg

A végére sikerülnie kell!!!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr913459931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2011.12.13. 21:28:58

Ez a kép a mostani alakodhoz képest ég és föld! És nemcsak a kilók miatt, hanem most évekkel fiatalabbnak tűnsz, és sokkal vidámabbnak.

B.-né Erika 2011.12.14. 13:17:08

@PrettyWitch: pedig látod a dátumot nyáron volt nem régen :) te nem voltál így? te is sokat fogytál, nem voltál így, mint én? majd a végén felteszem az i-re a pontot és megmutatom mindenkinek mennyit fogytam!! képekkel illusztrálva :)

PrettyWitch 2011.12.14. 19:05:49

@B.-né Erika: Még nem szedtem elő régi képeket, hogy megnézzem a változást, valahogy nem jutott eszembe, de majd a két ünnep között úgyis pakolni fogok ezerrel, és megnézem, jó ötlet :)

thatsme 2011.12.14. 19:59:08

teljesen más lett az arcod :) ez már szinte nem is te vagy ;)
süti beállítások módosítása