Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Elkezdődött...

2011.12.07. 11:34

szerző: B.-né Erika

A mai nappal elkezdődött a fűtés korszerűsítés. Kezdetét vette a fúrás - faragás, és ha már amúgy is ki kell vésni a falat és por, mocsok akkor egy ablak csere is ami a múltkor elmaradt, bár megcsináltuk volna már akkor. De majd most és szép lesz. Azzal kezdtünk.

kepatmeretezes_hu_sam_1229.jpg

Szóval itt. A véséseket a Zsolti megcsinálja 10-e után jön a szerelő és utána Ő dolgozik, tehát jövő hét hétfőtől 1 héten át, remélem nem cigizik majd idebenn mert azt nem bírnám most elviselni, lehet elmennénk akkor egy időre (arra az 1 hétre). Tudtam, hogy ez lesz már 1 hónapja erre készülünk, anyagok itt vannak remélem minden megvan és ezért nem kell futkosni :) 

A diétám: a lányom rájár a sonkámra, így elfogyott és amikor múlt héten voltam a LIDL-be nem volt így nem tudtam venni, pedig mindig van itthon 2-3 tálcával a biztonság kedvéért, így most azt a +46 kcal zsírszegény túróra fogom átszámolni tehát nem 10 dkg túró lesz hanem 95 kcal a 100gram túró akkor 148,5 grammot ehetek ami 141,075 kcal lesz a maradékot az Ádi eszi meg, ma mindenképp mennem kell LIDL-be, kell sonka túró stb. 

Activia (natúr ) helyett DENSIA natúr-t eszem kevesebb a kcalja kevesebb zsírtartalomból adódik és finomabb is.(ezt a holnaphoz jutott az eszembe) és a céklánál én sima céklát veszek és megsütöm (nem cékla savanyút ) ez pedig a tegnapról jutott eszembe :)

Mire végzünk mindennel befonom a hajam az tuti!!!!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr433445101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2011.12.07. 12:15:18

írj rá alkoholos filccel egy bazinagy ANYA feliratot :D amikor mi ilyet találtunk a hűtőben, nagy ívben elkerültük, mert tudtuk, hogy ki fogunk kapni ha megesszük :D

PrettyWitch 2011.12.07. 12:36:08

Vagy vegyél háromszor annyit, én ezt szoktam csinálni, mert a pasim tutira először az én diétás cuccaimat eszi ki először a hűtőből, nem pedig a neki vett szalámit (pedig nem is szereti a csirkesonkát - el kéne gondolkodnom? :)

Teleszkop 2011.12.07. 14:16:54

Uhh, kitartás! Tudom, milyen "remek" móka az építkezés! Te aztán nem könnyíted meg a saját dolgod a diétában, de ezért csak még nagyobb elismerés illet! :)

B.-né Erika 2011.12.07. 14:45:53

@thatsme: Én mondtam neki, hogy egyél belőle nyugodtan, és apukája mondta neki ha az utolsót látja valamiből akkor kérdezzen (utolsó szem paradicsom). Most tényleg az lesz többet veszek belőle, eddig 3-4-et vettem majd most 5-öt teszek :)
@PrettyWitch: a Zsolti most nem, pedig a múltkor ki is bontottam neki egyet, hogy kóstolja már meg milyen finom :) Tényleg nagyon finom ez a LIDL-s.
@Teleszkop: 6 éve kezdtük a felújítást és haladunk, most fejeztük be a ház bővítést és mivel ott radiátort tettünk ezért előre felé is megcsináljuk.
A múltkor összehasonlítottam az activia és a densiát. Ezek a pici dolgok is számítanak, ebből is látszódik, hogy elő jön a női költő belőlem pedig nem akarom és mégis!!!
süti beállítások módosítása