Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Méregtelenítés

2011.11.30. 12:57

szerző: B.-né Erika

Még nyáron rossz volt a számítógépem több hónapig és ide -oda jártam nézegetni a netet amíg a számítógépem gyógyult a szerelőnél :) És akkor döntöttem úgy, hogy belevágok egy májtisztító kúrába és így kezdem el a szeptembert, "tiszta májjal". 
ilyeneket olvastam:
Közvetve vagy közvetlenül ellenséges környezetben élünk, és csak a májunk tud minket megmenteni a betegségektől, mert az egészség a vér tisztaságától függ. A vér tisztasága viszont a máj tisztaságától függ. Ezért fontos májunk rendszeres tisztítása. Májunkban ötvenezernyi vezeték, járat található, ezeken keresztül történik a vér méregtelenítése. Ezek a hajszálvékony járatok könnyen eltömődnek máj- és epekövekkel. Ha a máj bizonyos területei átjárhatatlanná válnak, bizonyos mérgek nem fognak közömbösítődni és tovább fognak mérgezni minket. Ha az epeelvezető vezetékek tömődnek cl, akkor az epe egy része feltorlódik, majd gyulladást okoz, valamint elégtelen lesz az emésztés is.
A májtisztítás lényege abban áll, hogy a májat ellazítjuk, ami által a vezetékek kitágulnak, majd egy "olaj-hidraulikával" kimosatjuk őket, megszabadulva ezzel életünk tán legnagyobb nyűgétől operáció nélkül. A tisztítás előtt jó, ha beveszünk egy féregirtó tablettát, mert nem kizárható, hogy vannak májmételyeink. A kurkuma nevű fűszer is jó erre a célra. Heti egy kiskanálnyi, vízzel leöblítve már megteszi a hatását. forrás:http://antalvali.com/masutt_olvastuk/majtisztitas

Tehát belevágtam, nagyon drasztikus és nyugodtan leírhatom soha többet. Lehet, hogy kitisztultam, de nem kívánom senkinek azt az 1 napot és a másnapot, MI NŐK ANNYI MINDENRE RÁVESSZÜK MAGUNKAT, most érzem azt, így több nappal a diéta elkezdése óta, hogy jó a közérzetem, jól vagyok átálltam, nem fáj a gyomrom, nem tömöm degeszre, amitől ki kéne gombolnom a nadrágom. Egyik étkezés után sem érzem rá 2 percre, hogy úgy ennék még, mert pont elég. Bár esténként éhes vagyok, de szerintem csak jönnek a "piros napok", de nem falási roham csak egy érzés amit el lehet hessegetni, lehet, hogy a PEAK termékektől, az is benne van a pakliban...hisz használom őket :) 

 

várom a videóinterjúmat, hogy fogok kinézni, ha valami hibát látok majd sikítva fogok kirohanni, volt egy időszak az életemben amikor nem mertem senkit felhívni mert nem szerettem a hangom, keveset is beszéltem, majd mikor a bicskei rendőrkapitányságról aki felhívott megdicsérte nagyon jól esett, majd még egy sráctól kaptam dicséretet telefonon és ez meghozta, hogy elfogadtam, nekem ilyen. :) mielőtt a Tamással skype-oltam  volna meghallgattam mikor beállítottam a mikrofont és egyáltalán nem volt nyávogós mint régen.
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr873425657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2011.11.30. 14:01:38

jajj én is utálom visszahallani a hangomat :D :S mondjuk én úgy az egész kamerától fosok ahogy van, pl. runtilt forgatáson belül végig nyüszítettem, de úgy voltam vele, hogy kibírom, azóta kicsit jobb. szóval volt fejlődés, a szalagavatómon konkrétan kértem a videóst, hogy engem hagyjon ki, aztán a csoportos táncot együtt nézte dvd-ről a család én meg duzzogva bőgtem a sarokban. ahhoz képest a runtilt forgatás egész nyugisan telt :D

B.-né Erika 2011.11.30. 14:29:11

@thatsme: de ugye nem nevettek ki? :$ (elvörösödő arc)nagyon kíváncsi leszek kiből mit vált ki, mert én azért most nagyon el vagyok határozva, és nagyon, vagy inkább szigorúan tartom az előírtakat. De ez a "kos"-ból adódik, hogy nagyon végletes, vagy fekete vagy fehér. És ha csak egy kicsit is kihágok úgy vág át a palánkon a másik oldalra, hogy észre sem veszem. Én vagyok most a megtestesült szigor.. Pedig egyébként nem :)

B.-né Erika 2011.11.30. 14:33:37

@thatsme: és a mikulás sapis jövő héten? jó lesz!! jössz? De nem megyek be a Westendbe előtte mert megint elkapnak és nem tudok nemet mondani ha ki akarnak sminkelni, mert azt úgy szeretem. Akkor megnézted a runtiltes videót, ilyenkor csak megnézed vagy te is elemzed magad mint én? Rosszabb vagyok mint a pszichológus, nézem a testbeszéd minden apró jelét. Érdekes.

thatsme 2011.11.30. 14:51:18

@B.-né Erika: igen, kedden lesz (6.a) és szeretnék elmenni, elvileg végzek is már akkorra. még be kell szereznem egy villogós mikulássapit :)
a runtiltes videó érdekes volt, mert Tomi aznap hajnalban átdobta fészbukon, amikor kész lett. Én reggel 6kor néztem meg, mert utána indultunk békéscsabára kolbászolni. De emlékszem baromi álmos volt a fejem, és úgy néztem, hogy félig takartam a szemem, hogy ha valami nagyon gáz jön akkor időben be tudjam csukni :D közben a barátom felkelt mellettem a zenére, és kérte h nézzük meg mégegyszer, és akkor már 3/4ed szemmel néztem :D mikor mondta, hogy tök jó, akkor harmadszor is végignéztem, de már rendesen és akkor arra figyeltem, hogy nem futok-e hülyén. aztán mikor kikerült a blogra, akkor is megnéztem egyszer, de akkor már semmi para nem volt, csak úgy a rend kedvéért néztem meg :) utána meg már nem érdekelt.
süti beállítások módosítása