Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Szombati futás 3,5!!!!!

2011.11.26. 15:45

szerző: B.-né Erika

Runkeeper kép

Megvan sikerült a 3,5 km!! futottam 2,65-öt kifújtam magam (fél perc talán annyi volt) ott álltam a pálya szélén és kedvem volt még egy kört futni, kíváncsi voltam menne- e még egy kör, és neki indultam és ment, aztán haza indultam, persze futva és itthon megláttam a telo kijelzőjén, hogy 3,39, mondtam egy szépet és mentem még egy villanyoszlopot, aztán vissza a kis padunkig. Jó volt! A végén már érdekesen vettem a levegőt, meg is izzadtam :) de nagyon jó volt!! le akartam fényképezni hol futok, de majd legközelebb!! Nagyon szép pont az út mellett van de annyira nem lehet őket érezni csak ha valami régebbi autó jön na akkor iszonyatos, fúúúj levegőt venni is rossz.

Még gyakorlatokat csinálok és minden ok!

Nem írom le minden nap még a végén sok lesz, de a diétát tartom, nincs benne semmi ördöngösség, ma fánkot sütött anyósóm, de nem kívánom, rosszul lettem az olajszagtól. Tegnap én a kedvencemet főztem, chilis babot, kukoricával, nagyon szeretem. Próbált már valaki úgy főzni, hogy meg sem kóstolja? Na én igen, de jól sikerült így is, azt mondták :) de az illata, úgy hívogatott, hogy gyors eldugtam a spájzba. :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr1003413237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bettike0930 2011.11.26. 19:06:03

Hát szívből gratulálok!!! :)
Azért abba jobb ha belegondolsz, hogy sok tizen-huszon éves nem bír ennyit futni. :D (remélem nem baj a tegeződés,csak olyan természetesen jött) Nah további sok sikert!!! :)

B.-né Erika 2011.11.26. 21:17:34

@bettike0930: köszi- köszi!! :) Pont szerdán győzködött a Tamás, hogy fiatal vagyok :) ;) Így hát tessék tegezni! csak 32 vagyok :) Köszönöm még egyszer!

Azanna 2011.11.28. 12:16:27

1-2 naponta mikor főzök, és én nem ehetek... hát elég szörnyű érzés :D

B.-né Erika 2011.11.28. 20:22:12

@Azanna: Bizony érzem a finom illatot és megeszem a csirkét, DE lassan megszokom, nekem kicsit hosszabb ideig tart úgy érzem. Mert én minden alkalommal meg is etetem a gyerkőcöket akár este 10kor is képesek enni, én pedig szagolom, most már az is elég :)
A kekszet a múltkor megszagoltam vajon megkívánom-e és nem szagoltam, de semmit nem váltott ki belőlem:)

B.-né Erika 2011.11.28. 20:23:55

@B.-né Erika: kihagytam 1 vesszőt, megkívánom - e? és nem. Szagoltam, de semmit nem váltott ki belőlem :)
ÍGY JÓ!!!
süti beállítások módosítása