Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

9. Új nap...

2011.11.12. 10:43

szerző: B.-né Erika

Ma megcsinálom a gyakorlatokat még ebéd előtt aztán csinálom a spenót főzeléket, nem nagy dolog felmelegítem 450 gramm spenótot és a végén keverek bele fél ek. 12%os tejfölt, még egyet forr és kész is. Ezt osztom két felé ebéd a több, uzsi a maradék :) Ezen a napon nincs tej :( nincs beosztva.. Eddig iszonyatosan sok tejet ittam, nemcsak 1,5%-ost hanem 3,6% is. Amikor szomjas voltam akkor is ezt ittam. 9 napja rászoktam a teára :) És ha nincs felírva a tej akkor nem iszom..

A tegnapi futásomról: Elindultunk, ilyen hideg még nem volt, bemelegítettünk kedves ismerősömmel, Zsófival :) és neki indultunk a 2 km-nek, már az elején kikötődött a cipőfűzőm majd még a pályán 2-szer... és olyan rossz volt éreztem, hogy lazul és megállni :( a RUNTILT-en csomót kötök rá! 

Tamás következő futásomra adott instrukciója: ameddig nem megy egyben a 2 km, addig 2 perc futás és fél perc séta. Innentől így fogom csinálni! Azt is mondta, hogy nem 2 hét alatt kell rendbe hoznom a dolgokat amiket hosszú évek alatt rontottam el, hanem van rá még 60 napom!! És szerinte a 25. nap körül stagnálni fogok, lehet, hogy 2 hétig is. Bár már ott tartanánk... 

A diéta megy, minden ok.
Jó volt a müzli kefirrel most nagyon jól esett :) 11 felé majd megeszem a 10 dkg túró 2 sz. sonka, paradicsom..

Kaptam a helyi pékségből rozskenyeret, ebben tudom, hogy rozsliszt van és csak az! 
kepatmeretezes_hu_sam_1047.jpg 

A kis drágám beteg, így apukája fog rá vigyázni míg nem leszek itthon vasárnap, de majd sietek hozzá haza.
A másik kis drágám pedig megeszi a túróm. Nagyon szereti. :) 

kepatmeretezes_hu_sam_1033.jpgkepatmeretezes_hu_sam_1041.jpg

ÉN MA IS ELLENÁLLTAM, pedig húúú, teszem a képet, (kakaós és paprikás csiga, egyik sós másik édes), ugye milyen rondák? De nincs szükségem rájuk!
kepatmeretezes_hu_sam_1049.jpg
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr833371442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2011.11.12. 12:25:49

nagyon ari :)
képeket mikorra tervezitek majd?

B.-né Erika 2011.11.12. 17:41:54

@thatsme: szóval 15 naponta kell képet tennem és készítenem, addig nem centizek és nem ugrok rá a mérlegre bármilyen kíváncsi is vagyok...( pedig nagyon )
süti beállítások módosítása