Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

10.31.

2011.10.31. 19:41

szerző: B.-né Erika

A  vasárnapi összejövetel végül is jól sikerült, egyik sütit sem kóstoltam csak amit én készítettem és az diétásan készült. Estére már csak 1 szelet maradt és én megettem vacsi után... 

Itt még egyben:kepatmeretezes_hu_sam_1016.jpg       
Finom volt nagyon :) 

Iszom szerintem eleget mert sokat járok ...  néha úgy érzem, hogy kriminális minden órában,  de ehhez oda kell figyelnem,hogy inni, inni...

De tudtam überelni a vasárnapot mert hétfő és rétes és nem ettem belőle, csak azért mert ha eszem egyet akkor automatikusan nyúlok a másodikért és észre sem veszem, egész délután eszem egyiket a másik után és ez most nem fér bele még akkor sem ha túrós töltelékkel és édesítővel, zabkorpával..  Szóval az ma kimaradt, de nem bánom :) Pedig jó párszor elindultam az ajtó felé merthogy a program még nem kezdődött el, de ha most nem tudom tartani magam akkor soha, így érzem nem vagyok akarat gyenge amit fejben eldöntök az úgy is van! Bárcsak a futásnál lenne ez... Holnap lesz egy tali, beállítjuk a lábam rendesen fusson.. Meg a peak termékek és erről tapasztalat csere. Szóval lassan alakul minden, körvonalazódik a kezdés is, átbeszéljük milyen mozgás kellene a tökéletességhez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr13343202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása