Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

A szintfelmérő

2011.10.28. 14:05

szerző: B.-né Erika

A szintfelmérő alatt kiderült számomra mik a hibáim, mire kell nagyobb hangsúlyt fektetni. A bemelegítő körnél megmutatkozott számomra, hogy nehéz futni annak aki előtte nem igazán ezt tekintette fő profiljának :) (De szerintem nemcsak nekem, nagyon sokszor kipirult az arcom :) )

A mozgás fontos, a mindennapi rendszeres mozgás és igenis ha először nem is mennek nagy, hosszú távok ha belefektettem azt az energiát, amit ez a program megérdemel, ennek meg kell lenni a gyümölcsének hamarosan..
Csámpásan futok, nekem is ez tűnt fel először a videóklippben, de meg lehet nézni a 100 m-es gyorsnál nem mert azt már hellyel - közzel megszoktam. A technikán javítani fogok, mert kell. A genetikámon már úgysem tudok.

Nem bírom el magam, még nem, még megtartani sem... Ez van..De napról - napra erősődik a karom és könnyebb leszek, ha ez egyensúlyba kerül, nincs megállás...

Nem fogom feladni, nem fogok megfutamodni, nincs kifogás!!

Már többször megnéztem a videót és talán tudom mi a probléma, oda kell rá figyelnem és menni fog!

 

Címkék: videó szintfelmérő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr773332729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása