Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

FEGYENCEDZÉS MÉG MA KEZDEM KATT

Címkék: fegyencedzés

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr695212044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nitrosys 2013.04.12. 00:16:11

Szia Erika,
Nem tudom olvastad-e a második levelem.Lehet,hogy rossz helyre írtam, mert a te válaszodra válaszoltam a Motiváció-résznél.(még új vagyok)
Kérlek olvasd el légyszi!
Irtam még egy pár kérdést, szeretnélek megkérni, hogy válaszolj nekem rájuk.
Előre is nagyon köszönöm és bocsi ,hogy zargatlak , de nagyon izgatott vagyok már, a programom kezdése miatt.

Közben végig olvastam a programod leírását a blogodon és elkeztam a 2012 évet is. A párom szerint már teljesen internet függő lettem, de nem baj mert igy jó pár kérdésemre választ kaptam. Azokból is amit az előző levelemben feltettem. Pl.: 3. mivel méred a futásod, 4. a szünet hosszáról 9. vitaminok,kiegészítők szedése...ezekre igy köszönöm nem kell válaszolnod leírtad már a blogodban másoknak.
--Amit viszont nem találtam meg ,hogy én most növeljem a diétám kcal értékét vagy sem szerinted?
Az általad is leírt számítás szerint, ha a 35% minuszt nézem még akkor is 1440 kcal/nap jön ki nekem.Mit gondolsz erről?
szia
Andi

nitrosys 2013.04.12. 00:24:07

Ez nem fért az előző levélbe:

Találtam egy nagyon jó oldalt és hátha nem ismered és segítségedre lesz:
Ez a kaloriabazis.hu/ ahol nagyon jól lehet a kalóriákat számolni, új recepteket gyártani, saját kedvenc ételeket felvinni aminek megjegyzi a saját gr. mennyiségét.
Kiszámolja mennyit kell enned kcalba hogy elérd a kívánt súlyt stb.
Szerintem nagyon jó, ajánlom.

beababy 2013.04.13. 10:14:42

Szia Erika,
Azt szeretném kérdezni tőled akkor is a te általad megadott étrendet tartsa -e be ha az én súlyom nagyobb mint a tiéd? 20+
-35%al 1400 kalóriaaz alapanyagcserém.(tiéd 1200 körüli) De a lifetilt-en meg azt írta a Tamás/Bence ha túl sok a kiló vegyük azt a kalóriát amien a magsasságunkhoz képest az ideális súlyunk.
Akkor most mi az igazság? Melyik legyen? és ha növelni kell mit?

B.-né Erika 2013.04.13. 15:10:03

@beababy: írok pici bejegyzést jó?
süti beállítások módosítása