Akiket olvasok.

Egy anya eléri álmai alakját....

Az átalakulásom története külső és belső egyaránt... Gyermekeim nevelése mellett állok neki a rám szabott diétának és mozgásnak..

Friss topikok

Hétvége

2012.08.05. 17:16

szerző: B.-né Erika

Remélem minden pocakos jól van iszonyú a meleg, a hőség még a szobában is alig lehet kibírni, most kedvet kaptam a 40 perc INSANITY-hez úgyhogy off utána folytatom (zuhany után:) )..............................

INSANITY után:

kepatmeretezes_hu_DSC_0124.JPGkepatmeretezes_hu_DSC_0121.JPG

a képek telóval készültek :) csurom vizek vagyunk ... mindketten túl vagyunk az 1. napon, holnap folyt. köv.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tukorkepem.blog.hu/api/trackback/id/tr344696955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.08.08. 08:59:23

Hétfőre készültem mi teljesen a forróságtól (megreked a Kárpát-medencében a meleg, Salzburgban pl. 25 fok volt). Effektív hányingerem volt, csak feküdni bírtam, mindent lemondtam.
Önsajnálat is volt, meg ventillátor.
Abnormális.
Magyar paraszt nyár. Elegem van. Túl sokat volt most meleg, és szerintem nem csak szubjektív bepörgés és az állapot miatti pörgés, csomó melegrekord dőlt meg!

Eszméletlen amúgy, hogy a 40 fokhoz képest a 30 milyen kevésnek tűnik. :-)

Scala 2012.08.08. 09:02:45

A képekhez, mindkettőtök szép, csak így tovább! :-)))
Spinning után sokkal ilyenebb voltam, ráadásul több emberrel körbevéve. Szerencsére amikor mindenkinek lelapul a haja, nem lesz fontos csak, hogy milyen szuper volt.
süti beállítások módosítása